 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] Po wymianie rozrzadu galant gasnie na benzynie i |
Autor |
Wiadomość |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 24-02-2009, 13:15 [E32A 1.8] Po wymianie rozrzadu galant gasnie na benzynie i
|
|
|
Witam
jakiś czas temu wymieniali mi rozrząd, jak wiecie(LINK) juz, mialem dziwny dzwiek po wymianie, hałasował walek balansowy. Wiec pojechalem na jego regulacje i od tamtego momentu, galant mi gasnie zarowno na gazie i na benzynie. Tzn jest tak ze jade i powiedzmy dojerzdzam do swiatel i obroty spadaja mi tak do okolo 500 po czym gasnie, zgasnie mi z 3 razy i wraca wszystko do normy. Zauwazylem ze te obroty spadaja powiedzmy do tych 500 i ida w gore i wszystko jest OK. Na poczatku myslalem ze to tylko LPG i to na zimnym silniku, ale nie ma roznicy czy zimny czy cieply. Dzis np po przejechaniu 100 km tez zaczął mi gasnać
Silnik jaki mam to 4G37 gaznikowy
Tak wiec prosze was o pomoc co to moze byc
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-02-2009, 10:36
|
|
|
a jakie masz obroty na luzie ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 25-02-2009, 17:20
|
|
|
juz to zrobilem, przetkalen kable od cisienia i wszystko ok, ale teraz np mam 1500 obrotow jak silnik sie zagrzeje... na benzynie i gazie |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2009, 01:24
|
|
|
wiele rzeczy to moze byc i sprawdzac musisz pokolei, najpierw podcisnienie a na nie dzuzo rzeczy ma wplyw np spracialy węzyk podcisnieniowy od jakiegos zaworu lub jego sparciala męmbarna, uszkodzony kolektor lub ktoras z jego uszczelek, ubytek podcisnienia moze tez byc od uszkodzonego serwa hamulca. Moze byc przytkana ktoras dysza paliwowa badź powietrzna w gaźniku, ew rurka emulsyjna, moze byc wyrobiona os przepustnicy. Szukaj, sprawdzaj nikt ci nie zgadnie co akurat sie rypło.
Soko cos tam przytkales i piszesz ze jest wszystko ok( czyli nie skacze i nie faluje) to wyreguluj bieg jałowy i po problemie |
|
|
|
 |
|
|