Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Po wymianie rozrzadu galant gasnie na benzynie i
Autor Wiadomość
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
  Wysłany: 24-02-2009, 13:15   [E32A 1.8] Po wymianie rozrzadu galant gasnie na benzynie i

Witam

jakiś czas temu wymieniali mi rozrząd, jak wiecie(LINK) juz, mialem dziwny dzwiek po wymianie, hałasował walek balansowy. Wiec pojechalem na jego regulacje i od tamtego momentu, galant mi gasnie zarowno na gazie i na benzynie. Tzn jest tak ze jade i powiedzmy dojerzdzam do swiatel i obroty spadaja mi tak do okolo 500 po czym gasnie, zgasnie mi z 3 razy i wraca wszystko do normy. Zauwazylem ze te obroty spadaja powiedzmy do tych 500 i ida w gore i wszystko jest OK. Na poczatku myslalem ze to tylko LPG i to na zimnym silniku, ale nie ma roznicy czy zimny czy cieply. Dzis np po przejechaniu 100 km tez zaczął mi gasnać

Silnik jaki mam to 4G37 gaznikowy


Tak wiec prosze was o pomoc co to moze byc

pozdrawiam
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-02-2009, 10:36   

a jakie masz obroty na luzie ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 25-02-2009, 17:20   

juz to zrobilem, przetkalen kable od cisienia i wszystko ok, ale teraz np mam 1500 obrotow jak silnik sie zagrzeje... na benzynie i gazie
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2009, 01:24   

wiele rzeczy to moze byc i sprawdzac musisz pokolei, najpierw podcisnienie a na nie dzuzo rzeczy ma wplyw np spracialy węzyk podcisnieniowy od jakiegos zaworu lub jego sparciala męmbarna, uszkodzony kolektor lub ktoras z jego uszczelek, ubytek podcisnienia moze tez byc od uszkodzonego serwa hamulca. Moze byc przytkana ktoras dysza paliwowa badź powietrzna w gaźniku, ew rurka emulsyjna, moze byc wyrobiona os przepustnicy. Szukaj, sprawdzaj nikt ci nie zgadnie co akurat sie rypło.

Soko cos tam przytkales i piszesz ze jest wszystko ok( czyli nie skacze i nie faluje) to wyreguluj bieg jałowy i po problemie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.