Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
31-01-2010, 13:36
TOTALNY ZANIK MOCY NA ZIMNYM SILNIKU SIGMA 24V 93 ROK
Autor Wiadomość
krzysiek65 
Forumowicz


Auto: DIAMANTE 12v93r.kombi automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 59
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 26-02-2009, 22:26   TOTALNY ZANIK MOCY NA ZIMNYM SILNIKU SIGMA 24V 93 ROK

No i coś się porobiło . Odpalam bez problemu i chodzi równo ale przez pierwsze 3 minuty jedzie 30 km/h i praktycznie nie reaguje na pedał gazu. Potem oczywiście zaczyna się zbierac i po 6 minutach pędzi jak torpeda. moze miał ktoś taki przypadek? przełączanie benzyna -gaz nic nie zmienia.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 26-02-2009, 23:36   

lambda ? - moze komputer mysli ze jest za bogata mieszanka ? a jak sie rozgre]zeje to coś.. inaczej.

moze jak masz mieszalnikowa , to ci sie cos zatarklo i dopiero po rozgrzaniu sie rusza ? - moze inne bajer - niewiadomo :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 26-02-2009, 23:57   Re: TOTALNY ZANIK MOCY NA ZIMNYM SILNIKU SIGMA 24V 93 ROK

krzysiek65 napisał/a:
No i coś się porobiło . Odpalam bez problemu i chodzi równo ale przez pierwsze 3 minuty jedzie 30 km/h i praktycznie nie reaguje na pedał gazu. Potem oczywiście zaczyna się zbierac i po 6 minutach pędzi jak torpeda. moze miał ktoś taki przypadek? przełączanie benzyna -gaz nic nie zmienia.


A przypadkiem TCL nie wariuje? Czy na postoju da sie normalnie przygazować?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
krzysiek65 
Forumowicz


Auto: DIAMANTE 12v93r.kombi automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 59
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 28-02-2009, 11:33   

Z przegazowaniem na zimno nie ma problemów.
Muli sie tylko przy jeździe.
TCL jest wyłaczony cały czas i wczesniej nie miało to żadnego znaczenia.
Gaz jest na BLOSSie ale na benzynie jest identyczne zachowanie.
Może rzeczywiście jest to wina sondy ale nie wiem jak zczytać kody błędów.

PS
mam dużo częsci do SIGMY I DIAMANTA
0 609 839 961
 
 
krzysius 
Forumowicz

Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 130
Skąd: legnica
Wysłany: 28-02-2009, 12:17   

myśle , że to nie wina sondy sonda zuboży lub wzbogaci skład mieszanki możesz wypiąc sonde i sie przejechac ,masz sonde na jednym kablu czy 4 kable ? jak 4 kablowa to jest ogrzewana ,sprawdz sygnał jaki jest na zimnym silniku powinen zmieniac sie od 1V do ok 0vjesli tak jest to nie sadze aby to była sonda. Aczy czasem wina nie leży po stronie skrzyni automatycznej? Ma jedna czy 2 sondy lambda?
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2009, 12:51   

Witam !
Wszystko to to tylko gdybanie. Najpierw sczytaj błędy było o tym pisane wiele razy. Użyj wyszukiwarki "szukaj" u góry strony - wpisz co cię interesuje i zaznacz po lewej że dotyczy sigma/diamante - masz opisy jak sczytać błędy i jak zrobić diodę do sczytywania- podasz nr błędu i powiemy wtedy co jest powodem tego zachowania.

Tak nawiasem jak masz chwilę gaz to wyjmij blos i rozkręć i wyczyść prowadnicę - lubi się przycinać bo osadza się na niej tłusty czarny nalot.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.