Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2G 95-99] szczelil rozrzad podczas jazdy
Autor Wiadomość
mikus 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 28-02-2009, 17:07   [2G 95-99] szczelil rozrzad podczas jazdy

witam posiadam eclipse 96 rok 2.0 bez turbiny i przed chwilka podczas jazdy szczelil mi pasek rozrzadu macie moze jakies informacje czy silnik mogl przezyc zadnego huku nie slyszalem jak go wymienic bo tam tak malo miejsca silnik trzeba opuscic z lapy czy podniesc i gdzie sa punkty i jak na nie ustawic pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 28-02-2009, 19:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-02-2009, 19:31   

mikus napisał/a:
eclipse 96 rok 2.0 bez turbiny

Jaki silnik 420A czy 4G63 ??
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mikus 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 28-02-2009, 23:06   

4g63
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-03-2009, 11:30   

Na 99% głowica do roboty. Jak ustawić rozrząd znajdziesz tu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9756
I kilka potrzebnych info na przyszłość masz tu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=12636
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mikus 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 01-03-2009, 14:08   

dziekuje za odpowiedz i kilka podpowiedzi ale jednak nie przezyl zawory wydechowe nie pracuja jak rozbiore glowice bede wiedzial wiecej pozdrawiam
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2009, 20:31   

zapewne z zaworami i prowadnice poszly sie wietrzyc;P wiec czeka cie kompleksowy remont glowicy :> oby tloki nie ucierpialy :>
 
 
mikus 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 02-03-2009, 08:59   

podejrzewam ze naprawa nie ma sensu szukam nowego silnkia ( zna moze ktos koszt tego naprawy) podejrzewam ze tloki tez dostaly bo on mi szczeli na 6.5tys obrotow
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-03-2009, 16:18   

Podejrzewam, że koszt naprawy głowicy będzie się wahał pomiędzy 1000 a 1500 zł.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-03-2009, 16:26   

mikus napisał/a:
podejrzewam ze naprawa nie ma sensu szukam nowego silnkia ( zna moze ktos koszt tego naprawy) podejrzewam ze tloki tez dostaly bo on mi szczeli na 6.5tys obrotow


A myślałem że zerwać to można przy zapalaniu albo przy wolnych obrotach bo przy takich 6,5 to np. rozrząd powinien się podtrzymywać bezwładnością i generować mniejsze przeciążenia niż na wolnych obrotach ale to tylko moja teoria. Może się pompa wody zacierała już wcześniej?

Krzychu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.