[2G 95-99] szczelil rozrzad podczas jazdy |
Autor |
Wiadomość |
mikus
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 53 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 28-02-2009, 17:07 [2G 95-99] szczelil rozrzad podczas jazdy
|
|
|
witam posiadam eclipse 96 rok 2.0 bez turbiny i przed chwilka podczas jazdy szczelil mi pasek rozrzadu macie moze jakies informacje czy silnik mogl przezyc zadnego huku nie slyszalem jak go wymienic bo tam tak malo miejsca silnik trzeba opuscic z lapy czy podniesc i gdzie sa punkty i jak na nie ustawic pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 28-02-2009, 19:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-02-2009, 19:31
|
|
|
mikus napisał/a: | eclipse 96 rok 2.0 bez turbiny |
Jaki silnik 420A czy 4G63 ?? |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
mikus
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 53 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 28-02-2009, 23:06
|
|
|
4g63 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
mikus
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 53 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 01-03-2009, 14:08
|
|
|
dziekuje za odpowiedz i kilka podpowiedzi ale jednak nie przezyl zawory wydechowe nie pracuja jak rozbiore glowice bede wiedzial wiecej pozdrawiam |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2009, 20:31
|
|
|
zapewne z zaworami i prowadnice poszly sie wietrzyc;P wiec czeka cie kompleksowy remont glowicy :> oby tloki nie ucierpialy :> |
|
|
|
 |
mikus
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 53 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 02-03-2009, 08:59
|
|
|
podejrzewam ze naprawa nie ma sensu szukam nowego silnkia ( zna moze ktos koszt tego naprawy) podejrzewam ze tloki tez dostaly bo on mi szczeli na 6.5tys obrotow |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-03-2009, 16:18
|
|
|
Podejrzewam, że koszt naprawy głowicy będzie się wahał pomiędzy 1000 a 1500 zł. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-03-2009, 16:26
|
|
|
mikus napisał/a: | podejrzewam ze naprawa nie ma sensu szukam nowego silnkia ( zna moze ktos koszt tego naprawy) podejrzewam ze tloki tez dostaly bo on mi szczeli na 6.5tys obrotow |
A myślałem że zerwać to można przy zapalaniu albo przy wolnych obrotach bo przy takich 6,5 to np. rozrząd powinien się podtrzymywać bezwładnością i generować mniejsze przeciążenia niż na wolnych obrotach ale to tylko moja teoria. Może się pompa wody zacierała już wcześniej?
Krzychu |
|
|
|
 |
|