[E34A 1.8Td] Bardzo szybko się grzeje i wygania wodę. |
Autor |
Wiadomość |
tadzik6 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2009, 22:10 [E34A 1.8Td] Bardzo szybko się grzeje i wygania wodę.
|
|
|
Witam.
Od jakiegoś czasu mój Galat zaczął bardzo szybko grzać się. Po około 5 minutach na wolnych obrotach, na postoju w zimie osiąga pełną temperaturę, tzn. wskazówka na 12.00. Czasem włączają się wiatraki. Auto nawet na postoju wygania wodę, a po otwarciu korka od chłodnicy widać jak płyn "buzuje" i z korka unosi się para. Termostat sprawny na 100%. Około rok temu auto miało wymienianą uszczelkę pod głowicą, głowicę, rozrząd i kilka miesięcy temu turbo. Obecnie samochód dość głośno pracuje.
Prosze o pomoc!! Z góry dzięki |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 02-03-2009, 23:53
|
|
|
najprawdopodobniej uszczelka pod glowica, moze byla slabej jakosci i sie juz zuzyla, niewiem |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-03-2009, 00:30
|
|
|
Głośna praca to pewnie zawory do regulacji a wywalanie płynu z układu to prawdopodobnie wina uszczelki pod głowicą jak kolega wyżej napisał. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
zbychu 37
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 80 Skąd: zastocze
|
Wysłany: 03-03-2009, 07:44
|
|
|
Oby to była tylko uszczelka, bo może to być rownież pęknięta glowica czego nie życzę |
_________________ zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r |
|
|
|
 |
tadzik6 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2009, 13:39
|
|
|
Uszczelka pewnie tak. Ale dla czego tak szybko się grzeje?? Czy źle ustawione zawory mogą powodować tak szybki wzrost temperatury?? |
|
|
|
 |
zbychu 37
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 80 Skąd: zastocze
|
Wysłany: 03-03-2009, 19:15
|
|
|
Jest na to logiczne wyjaśnienie...poniewaz wywala Ci kompresje, ewentualnie spaliny w obieg płynu chlodzącego, ktore podgrzewaja dodatkowo plyn. (przynajmniej ja tak mysle)
A ogrzewanie działa??? |
_________________ zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-03-2009, 19:19
|
|
|
Źle ustawione zawory wpływają na pracę silnika i jego głośność.
Szybkie grzanie się nie ma nic do zaworów, układ się może zapowietrzać jak masz przedmuch z cylindra do układu chłodniczego, układ zapowietrzony szybciej się nagrzewa, do tego podgrzewają go spaliny. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|