Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8Td] Bardzo szybko się grzeje i wygania wodę.
Autor Wiadomość
tadzik6
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2009, 22:10   [E34A 1.8Td] Bardzo szybko się grzeje i wygania wodę.

Witam.
Od jakiegoś czasu mój Galat zaczął bardzo szybko grzać się. Po około 5 minutach na wolnych obrotach, na postoju w zimie osiąga pełną temperaturę, tzn. wskazówka na 12.00. Czasem włączają się wiatraki. Auto nawet na postoju wygania wodę, a po otwarciu korka od chłodnicy widać jak płyn "buzuje" i z korka unosi się para. Termostat sprawny na 100%. Około rok temu auto miało wymienianą uszczelkę pod głowicą, głowicę, rozrząd i kilka miesięcy temu turbo. Obecnie samochód dość głośno pracuje.
Prosze o pomoc!! Z góry dzięki
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 02-03-2009, 23:53   

najprawdopodobniej uszczelka pod glowica, moze byla slabej jakosci i sie juz zuzyla, niewiem
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-03-2009, 00:30   

Głośna praca to pewnie zawory do regulacji a wywalanie płynu z układu to prawdopodobnie wina uszczelki pod głowicą jak kolega wyżej napisał.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
zbychu 37 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 80
Skąd: zastocze
Wysłany: 03-03-2009, 07:44   

Oby to była tylko uszczelka, bo może to być rownież pęknięta glowica czego nie życzę
_________________
zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r
 
 
 
tadzik6
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2009, 13:39   

Uszczelka pewnie tak. Ale dla czego tak szybko się grzeje?? Czy źle ustawione zawory mogą powodować tak szybki wzrost temperatury??
 
 
zbychu 37 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 80
Skąd: zastocze
Wysłany: 03-03-2009, 19:15   

Jest na to logiczne wyjaśnienie...poniewaz wywala Ci kompresje, ewentualnie spaliny w obieg płynu chlodzącego, ktore podgrzewaja dodatkowo plyn. (przynajmniej ja tak mysle)
A ogrzewanie działa???
_________________
zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-03-2009, 19:19   

Źle ustawione zawory wpływają na pracę silnika i jego głośność.
Szybkie grzanie się nie ma nic do zaworów, układ się może zapowietrzać jak masz przedmuch z cylindra do układu chłodniczego, układ zapowietrzony szybciej się nagrzewa, do tego podgrzewają go spaliny.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.