Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MIKUNI 30-35DID
Autor Wiadomość
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
Wysłany: 08-03-2009, 21:34   MIKUNI 30-35DID

Szukam porządnego schematu do podłączenia wszelkich przewodów podciśnieniowych. W aucie grzebał jakiś domorosły mechanik i mógł coś namieszać. W instrukcjach zamieszczonych na stronie nie ma praktycznie żadnych konkretów (wszystko jest do 1,5 i wielopunkta). Na stronie Krzyżaka jest schemat ale od innego gaźnika. U mnie są 3 zawory elektromagnetyczne i jeden który zamyka się lub otwiera do atmosfery. Gdzie to wszystko podpiąć? Może ktoś też wie gdzie w podlaskim lub mazowieckim można dostać różnokolorowe zaworki podciśnieniowe? Ten (biało-czarno-zielony) co idzie z podstawy gaźnika do jakiegoś ustrojstwa przy ssaniu jest zwyczajnie zatkany. Wydaje mi się że tak nie powinno być... Pod kolektorem dolotowym siedzi biało-niebieski i w jedną stronę puszcza a w drugą nie. Na początku przyszłego tyg. jade miśkiem do UK i muszę wszystko dopiąć na ostatni guzik... HELP!
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 08-03-2009, 23:56   

witam niestety sama nazwa mikuni 30-35DID nic mi nie mówi, ale jeżeli masz gaźnik elektronicznie sterowany który wygląda tak:

http://www.fotosik.pl/pok...d36fa42092.html
http://www.fotosik.pl/pok...d2f2d745ec.html
http://www.fotosik.pl/pok...99ace68c43.html

to postaram się poratować. :D
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
Wysłany: 09-03-2009, 06:33   

Tak, jest to gaźnik sterowany elektronicznie montowany fabrycznie w 4g13. Te zdjęcia nic nie wyjaśniły niestety - przykro mi. Chodzi mi o schemat podłączenia wszystkich przewodów.
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 09-03-2009, 12:34   

spróbuje znaleźć oznaczenie swojego gaźnika, jeżeli to właśnie 30-35DID to postaram się taki schemat podciśnień zrobić.
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
Wysłany: 09-03-2009, 13:28   

oznaczenie gaźnika jest na górze korpusu. Troche zasłania je okrągła uszczelka obudowy filtra powietrza...
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 11-03-2009, 23:23   

A więc gaźnik mam taki sam, ale po dłuższej autopsji doszedłem do wniosku że zrobienie całego schematu może zająć mi jakieś 2 tygodnie (sam wiesz ile tego jest) :( mogę powiedzieć tyle: ten od podstawy do ssania puszcza powietrze tylko w stronę podstawy, ten pod kolektorem tak samo tylko w stronę gaźnika (przynajmniej u mnie, a też nie wiem czy ktoś przy tym nie nadłubał kiedyś)więc zbyt wiele nie pomogę, jeżeli chcesz mogę posprawdzać jakieś konkretne przyłączenia...tak więc pytaj postaram się sprawdzić jak najszybciej. powiedzieć mogę jeszcze że u mnie zatkane było podciśnieniowe wyprzedzenie zapłonu jest tam taka maleńka jakby dysza w przewodzie i druga taka(też była zatkana) na przewodzie do obudowy filtra powietrza (przed trójnikiem)
powodzenia
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.