MIKUNI 30-35DID |
Autor |
Wiadomość |
fuegos
Forumowicz
Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 164 Skąd: Henfield
|
Wysłany: 08-03-2009, 21:34 MIKUNI 30-35DID
|
|
|
Szukam porządnego schematu do podłączenia wszelkich przewodów podciśnieniowych. W aucie grzebał jakiś domorosły mechanik i mógł coś namieszać. W instrukcjach zamieszczonych na stronie nie ma praktycznie żadnych konkretów (wszystko jest do 1,5 i wielopunkta). Na stronie Krzyżaka jest schemat ale od innego gaźnika. U mnie są 3 zawory elektromagnetyczne i jeden który zamyka się lub otwiera do atmosfery. Gdzie to wszystko podpiąć? Może ktoś też wie gdzie w podlaskim lub mazowieckim można dostać różnokolorowe zaworki podciśnieniowe? Ten (biało-czarno-zielony) co idzie z podstawy gaźnika do jakiegoś ustrojstwa przy ssaniu jest zwyczajnie zatkany. Wydaje mi się że tak nie powinno być... Pod kolektorem dolotowym siedzi biało-niebieski i w jedną stronę puszcza a w drugą nie. Na początku przyszłego tyg. jade miśkiem do UK i muszę wszystko dopiąć na ostatni guzik... HELP! |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
|
|
|
 |
fuegos
Forumowicz
Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 164 Skąd: Henfield
|
Wysłany: 09-03-2009, 06:33
|
|
|
Tak, jest to gaźnik sterowany elektronicznie montowany fabrycznie w 4g13. Te zdjęcia nic nie wyjaśniły niestety - przykro mi. Chodzi mi o schemat podłączenia wszystkich przewodów. |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 09-03-2009, 12:34
|
|
|
spróbuje znaleźć oznaczenie swojego gaźnika, jeżeli to właśnie 30-35DID to postaram się taki schemat podciśnień zrobić. |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
fuegos
Forumowicz
Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 164 Skąd: Henfield
|
Wysłany: 09-03-2009, 13:28
|
|
|
oznaczenie gaźnika jest na górze korpusu. Troche zasłania je okrągła uszczelka obudowy filtra powietrza... |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 11-03-2009, 23:23
|
|
|
A więc gaźnik mam taki sam, ale po dłuższej autopsji doszedłem do wniosku że zrobienie całego schematu może zająć mi jakieś 2 tygodnie (sam wiesz ile tego jest) mogę powiedzieć tyle: ten od podstawy do ssania puszcza powietrze tylko w stronę podstawy, ten pod kolektorem tak samo tylko w stronę gaźnika (przynajmniej u mnie, a też nie wiem czy ktoś przy tym nie nadłubał kiedyś)więc zbyt wiele nie pomogę, jeżeli chcesz mogę posprawdzać jakieś konkretne przyłączenia...tak więc pytaj postaram się sprawdzić jak najszybciej. powiedzieć mogę jeszcze że u mnie zatkane było podciśnieniowe wyprzedzenie zapłonu jest tam taka maleńka jakby dysza w przewodzie i druga taka(też była zatkana) na przewodzie do obudowy filtra powietrza (przed trójnikiem)
powodzenia |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
|