Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Słabnie przy rozgrzanym silniku
Autor Wiadomość
Tudor 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-11-2013, 17:49   [EA5A/W 2.5] Słabnie przy rozgrzanym silniku

Witam. Jestem posiadaczem Galanta dopiero od ponad tygodnia ale martwi mnie jedna rzecz. Auto słabnie w miare rozgrzewania się silnika. Na zimnym silniku lekkie wciskanie i wbija mnie w fotel, na rozgrzanym silniku traci moc, przy pyszczeniu gazu poniżej 2,5 tys obrotów lekko szarpie. Najgorsze jest falowanie obrotów. Raz na światłach zatrzymam się i jest tysiąc, drugi raz ledwo osiemset. Co może być przyczyną? Myślałem o sondzie lambda. Auto jest przed wymianą rozrządu, filtrów i oleju.
 
 
Saju 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 37
Skąd: Świerzawa
Wysłany: 05-11-2013, 05:51   

Objawy przypominają moje i była to wina cewki. Tak czy inaczej układ WN do gruntownego sprawdzenia. Zacznij od kopułki tylko poopisuj sobie kable WN abyś nie podłączał na czuja bo pod kolektorem nie widać, który kabel jest w danym gnieździe. Najlepiej białym markerem.
_________________
Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
 
 
lucas100 
Forumowicz

Auto: galant 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 42
Skąd: nowe miasto nad pilicą
Wysłany: 05-11-2013, 12:55   

sprawdż także czujnik temperatury płynu,zmierz poprostu miernikiem jaką ma oporność,możesz też wyczyścić przepustnice ,zobacz też czujnik tps,może to być wiele przyczyn.Wykręć jedną świece i zobacz jaki mają kolor.
 
 
Tudor 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26-11-2013, 12:19   

Witam po dłuższej przerwie. Auto ma nowe świece, kopułkę i palec. Fakt świece były mocno zmęczone, a palec... klejony. Tak czy inaczej obroty przestały falować na jałowym, ale auto dalej słabło po rozgrzaniu. Podejrzewałem lambde. Po wizycie u miejscowego magika okazało się, że wszystko jest w porządku oprócz... przepływomierza. Dokładnie czujnika temperatury powietrza. Obecnie mam wpięty w przewodzie sygnałowym tego czujnika rezystor, który daje sygnał dla ecu o wartości bodajże 5 stopni. Auto odżyło, teraz jazda to niebo a ziemia. Zakupię przepływomierz, wypne rezystor i dam znać jaki jest finał tej historii. Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.