 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Słabnie przy rozgrzanym silniku |
Autor |
Wiadomość |
Tudor
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 9 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 04-11-2013, 17:49 [EA5A/W 2.5] Słabnie przy rozgrzanym silniku
|
|
|
Witam. Jestem posiadaczem Galanta dopiero od ponad tygodnia ale martwi mnie jedna rzecz. Auto słabnie w miare rozgrzewania się silnika. Na zimnym silniku lekkie wciskanie i wbija mnie w fotel, na rozgrzanym silniku traci moc, przy pyszczeniu gazu poniżej 2,5 tys obrotów lekko szarpie. Najgorsze jest falowanie obrotów. Raz na światłach zatrzymam się i jest tysiąc, drugi raz ledwo osiemset. Co może być przyczyną? Myślałem o sondzie lambda. Auto jest przed wymianą rozrządu, filtrów i oleju. |
|
|
|
 |
Saju
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2013 Posty: 37 Skąd: Świerzawa
|
Wysłany: 05-11-2013, 05:51
|
|
|
Objawy przypominają moje i była to wina cewki. Tak czy inaczej układ WN do gruntownego sprawdzenia. Zacznij od kopułki tylko poopisuj sobie kable WN abyś nie podłączał na czuja bo pod kolektorem nie widać, który kabel jest w danym gnieździe. Najlepiej białym markerem. |
_________________ Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać... |
|
|
|
 |
lucas100
Forumowicz
Auto: galant 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 42 Skąd: nowe miasto nad pilicą
|
Wysłany: 05-11-2013, 12:55
|
|
|
sprawdż także czujnik temperatury płynu,zmierz poprostu miernikiem jaką ma oporność,możesz też wyczyścić przepustnice ,zobacz też czujnik tps,może to być wiele przyczyn.Wykręć jedną świece i zobacz jaki mają kolor. |
|
|
|
 |
Tudor
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 9 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26-11-2013, 12:19
|
|
|
Witam po dłuższej przerwie. Auto ma nowe świece, kopułkę i palec. Fakt świece były mocno zmęczone, a palec... klejony. Tak czy inaczej obroty przestały falować na jałowym, ale auto dalej słabło po rozgrzaniu. Podejrzewałem lambde. Po wizycie u miejscowego magika okazało się, że wszystko jest w porządku oprócz... przepływomierza. Dokładnie czujnika temperatury powietrza. Obecnie mam wpięty w przewodzie sygnałowym tego czujnika rezystor, który daje sygnał dla ecu o wartości bodajże 5 stopni. Auto odżyło, teraz jazda to niebo a ziemia. Zakupię przepływomierz, wypne rezystor i dam znać jaki jest finał tej historii. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|