Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
RAZ DUSI INNYM RAZEM JAK RAKIETA IDZIE:///
Autor Wiadomość
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2009, 23:39   RAZ DUSI INNYM RAZEM JAK RAKIETA IDZIE:///

witam mam taki problem zreszto od czasu jak jezdze na benzynie raz idzie super przyspiesza zaje.... 1,2(bieg) i 100km/h a inny razem wrecz hamuje jak dodam gazu , niewiem czy zalewa go czy dusi zwyczajnie brak mocy czasem boje sie wyprzedzac i niema reguły czy zimny ciepły jak chce tak jedzie pozatym obroty sa w granicach 800rpm i skacza miedzy 900-400 i przerywa slychac w tlumiku takue stuki kiedy przerywa nawet jak trzymam na 1500 obrotow to zalamuje go delikatnie, takie przerwy jakby przebicie na siewcy czy cos, z tym ze niezawsze nawet ciezko mi to opisac w kazdym raziew silnik rowno niepracuje cos przerywa. dodam tez ze na czujniku zamknircia przepustnicy niema napiecia a powinno byc w granichach 5V przewod sprawdzony ECU niedaje napiecia

zmienione;
filtry powietrza paliwa
swiece
przewody wn
cała listwa wtryskowa z regulatorem na 100% sprawna
czujnik ssania sprawdzany kilkokrotnie
sonda dziala tak jak w manualu serwisowym
przed wymiana bylo dokladnie to samo co teraz
przeplywomierz tez ok sprawdzany
krokowy nowy
przepustnica zmieniona

naprawde brak mi pomysłow ewentalnie czujnik wałka zostaje cewka zapłonowa

czujnik spalania stukowego niewiem czy ma cos do tego ale sprawdzalem wedlog manuala i jest ok

zadne lewe powietrze niewchodzi w gre te przetrwy sa z wiazane z zaplone bardziej niewiem juz sam mysle tez ze z tym ECU cos nietak wymiana kondensatorow nic niedala nic co do tej pory robilem niepomoglo

POMOCY
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-04-2009, 01:00   

Jak jesteś pewien, że powinno być te 5V to spróbuj od kogoś podmienić ECU.
Ewentualnie podmień cewkę zapłonową. Może też pompa paliwa nie wyrabiać...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-04-2009, 07:37   

Stawiam na czujnik położenia wału i wałka....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-04-2009, 08:16   

Mam bardzo podobny problem... Z tym, że u mnie brakuje mocy non stop, obroty są ciągle 1500 rph, no i pali jak smok. Wkręca się na obroty ale nie ma to zupełnie przełożenia na moc, przyspieszenie itd. Reszta objawów jak u Ciebie, podobne graty wymienione i nic... :roll:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2009, 17:35   

... pompa paliwa odpada cisnienie jest okej zreszta jak mialm zatarta poprzednia pompe to inaczej to sie objawialo wogole

co do czujnika wałka to mozna jakos go sprawdzic czy tylko przez podmiane?
a ten czujnik polozenia wału to ten sam co spalania stukowego wkrecony w blok bo pozatym wiecej niemam czujnikow

i co do cewki to niesprawdzalem opornosci jakie podaje manual jesli byly by prawidlowe to cewka bedzie ok? czy tez tylko przez podmiane moge sprawdzic?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-04-2009, 20:49   

akurat do tego Gala swietnie sie nadaje TMO.exe czy tez MMCd na PalmOS i wyjdzie ile knockow lapie czujnik (jesli w ogole)

natomiast ja mialem podobny przypadek kiedys i bylo to wyrobione kolo zebate rozrzadu na wale korbowym - pod spodem jest taki polkiezyc, ktory wytarl sobie sciezke szerokosci niemal 2 zebow i podczas przyspieszania/zwalniania kolo zebate sie przesuwalo
efekt taki, ze zaplon skakal od -10 do +40 i raz byla rakieta a raz mul totalny

po naspawaniu i zrobieniu zebatki byl :twisted:
niestety do sprawdzenia musisz zdjac pasek rozrzadu, wiec pracy troche jest, a w DOHC juz w ogole wiecej niz gdziekolwiek i miejsca malo...

tamten silnik to byl 4G67, wiec niemal ten sam blok co u Ciebie (roznica tylko w wymiarze cylindra)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-04-2009, 20:53   

oba czujniki wału i wałka są w puszce na końcu wałka ssącego - podmień na chwilę od kogoś - może być z Eclipsa i sprawdź - nie zapomnij tylko ustawić zapłonu po wymianie
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2009, 20:58   

niestety kolo zebate odpada poniewaz niedawno zmieniałem rozrzad i tam bylo wszytko okej kolo zostalo dokrecone odpowiednim momentem przed wymiana bylo tez tak samo zreszto zawsze tak było..

TMO mam taki program uzywalem go niepamietam czy mpozna tym sprawdzic czujnik wałka a chwilowo niemoge sprawdzic tego

a jutro jade do "ctx-a" z forum eclipse moze ktos kojazy, z tym ECU zeby go sprawdził moze cos pomorze

[ Dodano: 02-04-2009, 21:00 ]
no własnie niemam od kogo porzyczyc i podmienic nieznam nikogo kto by mi pomogł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.