 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: mkm 16-08-2009, 13:13 |
[CK1A 1.3] Brak mocy silnika laner 1.3 12v 1998r |
Autor |
Wiadomość |
duniorek
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 1998 1.3 12v
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 24-03-2009, 09:47 [CK1A 1.3] Brak mocy silnika laner 1.3 12v 1998r
|
|
|
Kilka dni temu wracalem z pracy do domu i wpadlem w pare mniejszych dziur,nastepnego dnia pojawil sie problkem z odpaleniem miska.. w koncu odpalil ale... stracil calkowicie moc!!predkosc max 60 km/h z wielkiej gory ,10l/100km spala paliwa, slychac powietrze na wyzszych obrotach, jakby stozkowy filtr powietrza byl zalozony,objawy takie jak by palil na 2 lub 3 cylindy,chodz na wszystkich jest iskra..swiece nowe NGK o wlasciwej cieplocie(kupione w serwisie po nr VIN), kable dobre.Moze macie jakies pomysly co moglo sie stac?? |
Ostatnio zmieniony przez mkm 16-08-2009, 18:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
elturu
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 17 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-03-2009, 11:15
|
|
|
Ja miałem taką opcję w Renault Kangoo kiedyś . Brak mocy i w ogóle ledwo jechał (na biegu jałowym normalnie wkręcał się na obroty). Okazało się że katalizator pękł i sie tak przekręcił że blokował wylot spalin. Proponuje więc warsztat bo jak widzisz przyczyna może być dosyć zaskakująca. |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 24-03-2009, 11:24
|
|
|
Jeśli powiązać te dziury ze spadkiem mocy w grę wchodzi jako przyczyna uszkodzenie mechaniczne - właśnie np wydech. Objawy pasują: tzn spadek mocy, odgłos powietrza, większe spalanie (lambda głupieje)
Obstawiam więc to samo co elturu - sprawdź wydech ! |
|
|
|
 |
duniorek
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 1998 1.3 12v
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 24-03-2009, 11:52
|
|
|
obawy moje ida w innym kierunku po wykreceniu swiec zaplonowych,okazuje sie ze swieca na 3 cylindrze jest czarna i mokra ,natomiast pozostale sa ladnie wypalone i maja kolor bezowy lanc ma przejechane 120 tys km jestem jego pierwszym wlascicielem kupiony byl w polskim salonie ale.... nie wymieniony zostal rozrzad i mysle ze poprostu przeskoczyl stad takie anomalie w silniku,nie jestem specjalista ale takie mam przypuszczenia.samochod zabieram na lawete i jade na wymiane rozrzadu moze panowie macie jakies wizje na ten temat....? |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 24-03-2009, 17:02
|
|
|
Nie wymieniony rozrząd przy 120 kkm no odważniak jesteś
Tak czy siak pasek musisz wymienić, więc przy okazji się wyda czy to on był przyczyną. Przy okazji wizyty u mechaniora nie zaszkodzi jednak kiknąć na ten wydech. |
|
|
|
 |
duniorek
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 1998 1.3 12v
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 24-03-2009, 18:24
|
|
|
jurekschroda, myślę ze to nie odwaga a raczdej niedbalstwo z mojej strony!!!,przy tak waznnej czesci jak rozrzad nie widze usprawiedliwienia!!!,oczywiscie do ukladu wydechowego tez zajrzy mechanik....
[ Dodano: 25-03-2009, 07:12 ]
Lanc trafił wczoraj do mechaniora..,zmierzona została kompresja ,na wszystkich 4 cylindrach 11,5 więc silnik jest jeszcze zdrowy...,dzisiaj zabiera sie do wymiany rozrzadu zobaczymy czy rozwiaze to moj problem mam nadzieje ze tak, a jeszcze taka ciekawostka iskra jest na wszystkich swiecach natomiast ewidentnie nie pali na 1i2 cylindrze po zdjeciu kabli wogole nie ma roznicy w pracy silnika , zdejmujac kable z 3 lub 4 cylindra roznica jest od razu zauwazalna.... |
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-08-2011, 14:22
|
|
|
Mierzyłem kompresję i wyszło jak w dieslu 16,16,15,5,16, troche przesadziłem z dolewką oleju prawie max, czy to mogło wpłynąć na pomiar? ile powinno być normalnie? |
|
|
|
 |
|
|