Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Tajemniczy element :D
Autor Wiadomość
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2010, 17:25   [E33A 2.0] Tajemniczy element :D

Witam szanownych klubowiczów :)

Czy ktoś może mi powiedzieć co to jest za tajemniczy element do którego są podłączone przewody paliwowe ze zbiornika. Oto link do zdjęcia http://www.fotosik.pl/pok...cb32897afa.html

Pozdrawiam :wink: :wink: :wink:
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-05-2010, 17:44   

Pewnie zaworek jednokierunkowy, żeby paliwo po zgaszeniu silnika się nie cofało :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2010, 18:11   

Aaaaha. Czyli już wszystko jasne :D

Wielkie dzięki Maretzky85
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
i_Lolek 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 01-06-2010, 01:14   

prawdopodobnie ten element jest u mnie do wymiany. bo po odpaleniu silnika z rana, gaśnie po około pięciu sekundach. jesli dodam gazu tak na 1500 obr. to nie zgaśnie. ale jeśli nie dodam to gaśnie, a przynajmniej spada z obrotów na 400.
nie zawsze tak jest. ale po dłuższym postoju (dwa dni) to zawsze.
tak że coś mi sie zdaje że wymiana tego by poprawiła ten proceder.
ale w sumie da sie z tym życ, tak że nie będe sie z tym spieszył.
 
 
16hmc16 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 91.r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 1
Skąd: Stanisławowo
Wysłany: 18-06-2010, 07:59   ^^

witam u mnie w galancie dzisiaj się podobnie, samochód ciężko pali z samego rana, ale jak jest ciepły to pali z 1, jak się go odpali i przytrzyma na obrotach to nie gaśnie, czy to chodzi, ze trzeba wymienić tą część? ?
 
 
zbychu80 
Nowy Forumowicz


Auto: Złom
Kraj/Country: Estonia
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 27 Gru 2009
Posty: 30
Skąd: aaafddzbgdzbgfzd
Wysłany: 19-06-2010, 08:45   

0000000000000000
Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-06-2010, 23:38   

ale Maretzky ma rację - to jest zawór tzw. dwudrożny (żeby być precyzyjnym) i wcale nie ma tam ciśnienia roboczego, bo nie jest on powiązany z listwą wtryskową
 
 
zbychu80 
Nowy Forumowicz


Auto: Złom
Kraj/Country: Estonia
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 27 Gru 2009
Posty: 30
Skąd: aaafddzbgdzbgfzd
Wysłany: 20-06-2010, 09:09   

0000000000000000
Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
i_Lolek 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 21-06-2010, 01:28   

zbychu80 napisał/a:

i_Lolek
16hmc16

Chcecie wymieniać część, która nie wiecie do czego nawet służy... Szkoda pieniędzy :D
Skoro macie podejrzenia co do układu paliwowego, to pierwsze co trzeba zrobić to pomiar ciśnienia paliwa i wszystko się okaże. Czy zwrotny w pompie do wymiany, regulator etc.

u mnie to jeszcze brakowało żebym sie brał za ta robotę. bo mi ta mojego miska przypadłośc nie przeszkadza. jeśli odpalam go codziennie to sie to nie zdarza. trochę na wyrost zacząłem się tym "martwić". to taki syndrom jak w poczekalni u lekarza. że choroby sie dostaje od samego słuchania o niej.
niestety, ale to forum też ma takie działanie uboczne :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.