Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
hydro regulatory
Autor Wiadomość
przemoGT 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 16
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 18-03-2009, 22:35   hydro regulatory

Witam. Wymieniłem hydro regulatory tz 12 sztuk na 3 cylindrach wybraliśmy z kolegą 12 lepszych (starych) i powędrowały na 3 pozostałe cylindry. Ale po zapaleniu porażka starych nie słychać a nowe głośniej klektają niż przed wymianą.
Wymieniał ktoś takie rzeczy? Nie mam pojęcia czy się ułoży czy rozbierać raz jeszcze , nowe są suche bez oleju ale jak długo może docierać do nich olej.
Proszę o rade...
pozdrawiam
_________________
3000gt SL 1992r. v6 24v
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-03-2009, 09:33   

to blad - nowe sklada sie na ON a nie na sucho
do tego trzeba je odpowietrzyc w tym oleju - dlatego stukaja
 
 
przemoGT 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 16
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 19-03-2009, 13:06   

Dzięki kolego za odpowiedz.
Dzisiaj odpaliłem i sie wyciszyło to jest możliwość że same się odpowietrzyły czy dla świętego spokoju rozebrać jeszcze raz?
Pozdrawiam
_________________
3000gt SL 1992r. v6 24v
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-03-2009, 18:57   

TAk jak Darek pisze, tylko na ON,
Gdzies było napisane zeby stosowac procedure specjalna i trzymac silnik na pewnych obrotach, pozniej na jałowym i tak powtarzac... ale nie moge znaleść.
Jak sie uciszyło to miejmy nadzieje ze ich nie wyklepało odrazu i beda słuzyć:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
pavulon 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 93
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 20-03-2009, 17:43   

ja równiez zabieram się z zamiarem wymiany samoregulatorów. pytanko gdzie kupiliście, ile bejmów trzeba mieć. i czy sami robiliście wymianke, coprawda zajmuje sie mechanika zawodowo ale czy jakies wieksze problemy napotkaliscie podrodze. z doświadczenia wiem ze przed założeniem samoregulatory trzeba wycisnac z oleju bo mozna pogiac zawory jak sie nie wycisnie. czasem lepiej wcadzić lekko naoliwione poklepia poklepia kilka sekund i bedzie dobrze. może inni maja inne doswiadczenie z wymiana samo.reg. prosze o podpowiedzi techniczne, wole wiedzieś zanim wysadze motor w powietrze :)
_________________
Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r.
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-03-2009, 19:47   

Prawidłowo jak napisał Krzyżak, zalewasz je ON, i cienkim drucikiem, spiłowana kocówka gwozdzia, cieniutkim wkretakiem naciskaskasz czyl pompujesz w środku regulataora zanurzonego w ON aby sie całkiem pozbyć powietrza, i tu cała filozofia odpowietrzania.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
przemoGT 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 16
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 22-03-2009, 19:59   

Kolego pavulon ja kupiłem te hydro w poznaniu w aktyw-ie na kopanina za sztuke zapłaciłem 67 zł tylko zwróć uwagę jaki otwór jest u góry bo są dwa rodzaje 1mm i 3mm ja mam 1 a chcieli mi wcisnąć 3 (bo takie mają na miejscu) mówili że 1 już się nie stosuje ale zadzwoniłem do innego sklepu powiedziałem że tam mają 1 i dało się je ściągnąć. Zakładanie to jest chwila raptem 20 sekund na każdy 2 godzi i auto na chodzie Ale mój błąd wciskaliśmy na sucho więc trochę klektało ale już jest ok. Miałem zalany silnik olejem pół syntetykiem mobila + motodoktor wtedy któryś nowy się odzywał ale te stare których nie wymieniłem były ciche. Teraz zalałem nowym olejem i jest na odwrót nowe cisza a któryś stary raz po raz na ciepłym silniku stuknie
_________________
3000gt SL 1992r. v6 24v
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 22-03-2009, 21:07   

Ja tez wymienialem regulatory(podczas remontu calego silnika) i powiem ze chyba lepiej wymienic wszystkie odrazu,bo jak jeden czy dwa juz stukaja to i reszta w niedlugim czasie poleci.One tez maja swoja zywotnosc.Zaoszczedzisz na podwojnej robocie i nerwach :-X ,ze znow cos puka,a niedawno robiles!!!
Tak sa dwa rodzaje.I ja zalozylem te z 3mm otworem ,podobno sa lepsze.Poczytajcie tu
http://www.3sx.com/store/...idProduct=12153
Zaplacilem okolo 1100zl za komplet w polskim sklepie.Zalozylem je odrazu po wyciagnieciu z pudelka bez ON i minutke po stukaly i cisza,a teraz po przejechaniu okolo 10tys od wymiany ciesze sie slyszac szum tylko pod maska, a takze poczuciem ze sa wszystkie nowe i nie bede musial tego tematu poruszac przez najblizszy czas. :biggrin:
Jezeli czodzi o wymiane to jest bajecznie prosta.Wiadomo trzeba troche porozkrecac i rozrzad ruszyc,ale prosto jest to poskladac.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-03-2009, 23:16   

udi napisał/a:
Zaplacilem okolo 1100zl za komplet w polskim sklepie

A nie lepiej było do Japaneze udezyć, napewno cena byłaby niższa...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2009, 18:16   

Ja tez sie przymierzalem , czasami w lato bylo slychac przez doslownie dwie sekundy potem cisza, kiedy w zime odpalalem auto wszystko bylo ok wiec moze wina oleju,teraz zaleje olej REDLINE i jezeli nie ustapi to tez wymienie. Co do otworow to tez slyszalem ze lepsze te 3mm. Poczekamy zobaczymy
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 24-03-2009, 21:04   

Pisalem do JAPANEZE dwa miesiace przed planowanym remontem i odpowiedz otrzymalem dopiero miesiac po przeprowadzonym remoncie.Niestety nie moglem dluzej czekac
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 27-03-2009, 01:03   

Regulatory warto kupować na EBAYu. Kupowałem 2 lata temu - $110 z wysyłka za komplet 24 sztuk. Kupowałem też 3 tygodnie temu dla znajomego. Wyszło $140 z wysyłką. U siebie mam założone od 1.5 roku te z 3 mm otworami i jest cisza i spokój. Nie stukają nawet przez moment jak samochód postoi kilka dni. Tylko raz jak stał ponad tydzień to zaczęły hałasować ale po kilkunastu kilometrach się uspokoiły i od tej pory jest cisza.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.