hydro regulatory |
Autor |
Wiadomość |
przemoGT
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 16 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 18-03-2009, 22:35 hydro regulatory
|
|
|
Witam. Wymieniłem hydro regulatory tz 12 sztuk na 3 cylindrach wybraliśmy z kolegą 12 lepszych (starych) i powędrowały na 3 pozostałe cylindry. Ale po zapaleniu porażka starych nie słychać a nowe głośniej klektają niż przed wymianą.
Wymieniał ktoś takie rzeczy? Nie mam pojęcia czy się ułoży czy rozbierać raz jeszcze , nowe są suche bez oleju ale jak długo może docierać do nich olej.
Proszę o rade...
pozdrawiam |
_________________ 3000gt SL 1992r. v6 24v
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-03-2009, 09:33
|
|
|
to blad - nowe sklada sie na ON a nie na sucho
do tego trzeba je odpowietrzyc w tym oleju - dlatego stukaja |
|
|
|
 |
przemoGT
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 16 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 19-03-2009, 13:06
|
|
|
Dzięki kolego za odpowiedz.
Dzisiaj odpaliłem i sie wyciszyło to jest możliwość że same się odpowietrzyły czy dla świętego spokoju rozebrać jeszcze raz?
Pozdrawiam |
_________________ 3000gt SL 1992r. v6 24v
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-03-2009, 18:57
|
|
|
TAk jak Darek pisze, tylko na ON,
Gdzies było napisane zeby stosowac procedure specjalna i trzymac silnik na pewnych obrotach, pozniej na jałowym i tak powtarzac... ale nie moge znaleść.
Jak sie uciszyło to miejmy nadzieje ze ich nie wyklepało odrazu i beda słuzyć:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 20-03-2009, 17:43
|
|
|
ja równiez zabieram się z zamiarem wymiany samoregulatorów. pytanko gdzie kupiliście, ile bejmów trzeba mieć. i czy sami robiliście wymianke, coprawda zajmuje sie mechanika zawodowo ale czy jakies wieksze problemy napotkaliscie podrodze. z doświadczenia wiem ze przed założeniem samoregulatory trzeba wycisnac z oleju bo mozna pogiac zawory jak sie nie wycisnie. czasem lepiej wcadzić lekko naoliwione poklepia poklepia kilka sekund i bedzie dobrze. może inni maja inne doswiadczenie z wymiana samo.reg. prosze o podpowiedzi techniczne, wole wiedzieś zanim wysadze motor w powietrze |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-03-2009, 19:47
|
|
|
Prawidłowo jak napisał Krzyżak, zalewasz je ON, i cienkim drucikiem, spiłowana kocówka gwozdzia, cieniutkim wkretakiem naciskaskasz czyl pompujesz w środku regulataora zanurzonego w ON aby sie całkiem pozbyć powietrza, i tu cała filozofia odpowietrzania. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
przemoGT
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 16 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 22-03-2009, 19:59
|
|
|
Kolego pavulon ja kupiłem te hydro w poznaniu w aktyw-ie na kopanina za sztuke zapłaciłem 67 zł tylko zwróć uwagę jaki otwór jest u góry bo są dwa rodzaje 1mm i 3mm ja mam 1 a chcieli mi wcisnąć 3 (bo takie mają na miejscu) mówili że 1 już się nie stosuje ale zadzwoniłem do innego sklepu powiedziałem że tam mają 1 i dało się je ściągnąć. Zakładanie to jest chwila raptem 20 sekund na każdy 2 godzi i auto na chodzie Ale mój błąd wciskaliśmy na sucho więc trochę klektało ale już jest ok. Miałem zalany silnik olejem pół syntetykiem mobila + motodoktor wtedy któryś nowy się odzywał ale te stare których nie wymieniłem były ciche. Teraz zalałem nowym olejem i jest na odwrót nowe cisza a któryś stary raz po raz na ciepłym silniku stuknie |
_________________ 3000gt SL 1992r. v6 24v
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 22-03-2009, 21:07
|
|
|
Ja tez wymienialem regulatory(podczas remontu calego silnika) i powiem ze chyba lepiej wymienic wszystkie odrazu,bo jak jeden czy dwa juz stukaja to i reszta w niedlugim czasie poleci.One tez maja swoja zywotnosc.Zaoszczedzisz na podwojnej robocie i nerwach ,ze znow cos puka,a niedawno robiles!!!
Tak sa dwa rodzaje.I ja zalozylem te z 3mm otworem ,podobno sa lepsze.Poczytajcie tu
http://www.3sx.com/store/...idProduct=12153
Zaplacilem okolo 1100zl za komplet w polskim sklepie.Zalozylem je odrazu po wyciagnieciu z pudelka bez ON i minutke po stukaly i cisza,a teraz po przejechaniu okolo 10tys od wymiany ciesze sie slyszac szum tylko pod maska, a takze poczuciem ze sa wszystkie nowe i nie bede musial tego tematu poruszac przez najblizszy czas.
Jezeli czodzi o wymiane to jest bajecznie prosta.Wiadomo trzeba troche porozkrecac i rozrzad ruszyc,ale prosto jest to poskladac. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-03-2009, 23:16
|
|
|
udi napisał/a: | Zaplacilem okolo 1100zl za komplet w polskim sklepie |
A nie lepiej było do Japaneze udezyć, napewno cena byłaby niższa... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-03-2009, 18:16
|
|
|
Ja tez sie przymierzalem , czasami w lato bylo slychac przez doslownie dwie sekundy potem cisza, kiedy w zime odpalalem auto wszystko bylo ok wiec moze wina oleju,teraz zaleje olej REDLINE i jezeli nie ustapi to tez wymienie. Co do otworow to tez slyszalem ze lepsze te 3mm. Poczekamy zobaczymy |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 24-03-2009, 21:04
|
|
|
Pisalem do JAPANEZE dwa miesiace przed planowanym remontem i odpowiedz otrzymalem dopiero miesiac po przeprowadzonym remoncie.Niestety nie moglem dluzej czekac |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 27-03-2009, 01:03
|
|
|
Regulatory warto kupować na EBAYu. Kupowałem 2 lata temu - $110 z wysyłka za komplet 24 sztuk. Kupowałem też 3 tygodnie temu dla znajomego. Wyszło $140 z wysyłką. U siebie mam założone od 1.5 roku te z 3 mm otworami i jest cisza i spokój. Nie stukają nawet przez moment jak samochód postoi kilka dni. Tylko raz jak stał ponad tydzień to zaczęły hałasować ale po kilkunastu kilometrach się uspokoiły i od tej pory jest cisza. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|