falowanie obrotów, nierówna praca |
Autor |
Wiadomość |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 16-09-2014, 22:01 falowanie obrotów, nierówna praca
|
|
|
witam panowie
pojawił sie kolejny problem otóż auto w czasie jazdy zaczęło dziwnie sie zachowywać jakby nagle zaczął pracować na 3 garach. zatrzymałem się i obroty zaczęły falować od 0 do 1000 i zaraz silnik gasł, po odpaleniu czuć benzynę w środku przy gazowaniu, wykręciłem świece i 2 były zalane olejem, wymieniłem odpaliłem auto strasznie kopciło na biało i dalej były takie objawy. Mam pytanie czy może to być uszczelka pod głowicą?? |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 17-09-2014, 20:31
|
|
|
Moze byc uszczelka |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 21-09-2014, 23:09
|
|
|
z jaką siłą dokręcać szpilki na głowicy?? na instrukcji są 2 wartości 75Nm i 20Nm? ta 20 znaczy dokręcenie na koniec z taką siłą? |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 22-09-2014, 07:09
|
|
|
Odwrotnie. Najpierw dokrecasz wszystkie na 20, a potem poprawiasz na 75 |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 30-09-2014, 14:53 rozrząd
|
|
|
witam muszę jeszcze zająć się rozrządem. czy mógłby mi ktoś napisać co trzeba zdjąć żeby go wymienić?? koło lewe zdjęte widzę że wszystko jest obudowane plastikiem. czy żeby zdjąć ten plastik trzeba odkręcić koło pasowe?? jeżeli tak to jaki w tym kole jest gwint? kręcić w lewo czy prawo? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11134 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 03-10-2014, 22:45
|
|
|
Jest normalny gwint
znaczy prawy.
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 05-10-2014, 08:41
|
|
|
po 2h walczenia z nią(nagrzewania) udało min się ją odkręcić;D autko poskładane i o dziwo bez problemu odpaliłem;D |
|
|
|
 |
|