Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
falowanie obrotów, nierówna praca
Autor Wiadomość
Kapsel22 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 52
Skąd: Polkowice
Wysłany: 16-09-2014, 22:01   falowanie obrotów, nierówna praca

witam panowie
pojawił sie kolejny problem otóż auto w czasie jazdy zaczęło dziwnie sie zachowywać jakby nagle zaczął pracować na 3 garach. zatrzymałem się i obroty zaczęły falować od 0 do 1000 i zaraz silnik gasł, po odpaleniu czuć benzynę w środku przy gazowaniu, wykręciłem świece i 2 były zalane olejem, wymieniłem odpaliłem auto strasznie kopciło na biało i dalej były takie objawy. Mam pytanie czy może to być uszczelka pod głowicą??
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 17-09-2014, 20:31   

Moze byc uszczelka
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Kapsel22 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 52
Skąd: Polkowice
Wysłany: 21-09-2014, 23:09   

z jaką siłą dokręcać szpilki na głowicy?? na instrukcji są 2 wartości 75Nm i 20Nm? ta 20 znaczy dokręcenie na koniec z taką siłą?
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 22-09-2014, 07:09   

Odwrotnie. Najpierw dokrecasz wszystkie na 20, a potem poprawiasz na 75
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Kapsel22 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 52
Skąd: Polkowice
Wysłany: 30-09-2014, 14:53   rozrząd

witam muszę jeszcze zająć się rozrządem. czy mógłby mi ktoś napisać co trzeba zdjąć żeby go wymienić?? koło lewe zdjęte widzę że wszystko jest obudowane plastikiem. czy żeby zdjąć ten plastik trzeba odkręcić koło pasowe?? jeżeli tak to jaki w tym kole jest gwint? kręcić w lewo czy prawo?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11134
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-10-2014, 22:45   

Jest normalny gwint :)
znaczy prawy.
Pozdrawiam :)
_________________

 
 
 
Kapsel22 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 52
Skąd: Polkowice
Wysłany: 05-10-2014, 08:41   

po 2h walczenia z nią(nagrzewania) udało min się ją odkręcić;D autko poskładane i o dziwo bez problemu odpaliłem;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.