Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
27-05-2009, 08:07
[3.0 V6] Reduktor - tarcie
Autor Wiadomość
turbolax 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 79
Skąd: Turek
Wysłany: 26-05-2009, 22:45   [3.0 V6] Reduktor - tarcie

Witam,
po włączeniu na 4L (przy lekkim terenie) i krótkiej jeździe czuje jak coś trze tam w tych napędach, zgrzyta i się grzeje. Po włączeniu na luz samochód sam powoli się zatrzymuje i czuć tak jak by przypalony olej. I tutaj mam pytanie czy to wina braku oleju w układzie ( jeżeli tak to gdzie go się uzupełnia i jaki najlepszy do tego olej) czy może coś innego?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 09:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-05-2009, 08:37   

Rozumiem, ze obiawy wystepuja tylko na niskich przelozeniach. Wyglada to na uszkodzenie reduktora. Sprawdzales jak wyglada podwozie? Moze faktycznie masz gdzies wyciek a elementy stalowe tra o siebie bez smarowania daja taki efekt. Powinienes rzucic sie na glebe i sprawdzic sytuacje. Mozesz nawet odkrecic korek spustowy i zobaczyc ile i czy w ogole olej bedzie lecial. Sprawdz sam korek czy nie ma na nim opilkow zelaza. W instrukcjach jest gdzies skan z ilosciami plynow ustrojowych w Sporcie. Jak pamietam do reduktora wchodzi ponad 2 litry oleju przekladniowego. Jesli tu bedzie wszystko w porzadku to trzeba szukac przyczyny w okolicach walow. Po przejechaniu kawalka na 4L i wystapieniu obiawu takze trzeba wejsc pod auto i ostroznie dotknac elementy przeniesienia napedu. Jesli beda gorace krzyzaki lub reduktor to najprawdopodobniej wlasnie tam cos padlo lub nie ma smarowania. Tyle teori a co sie dzieje dokladnie to niestety przez internet nie wywrozymy. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.