 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 27-05-2009, 08:07 |
[3.0 V6] Reduktor - tarcie |
Autor |
Wiadomość |
turbolax
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008 Posty: 79 Skąd: Turek
|
Wysłany: 26-05-2009, 22:45 [3.0 V6] Reduktor - tarcie
|
|
|
Witam,
po włączeniu na 4L (przy lekkim terenie) i krótkiej jeździe czuje jak coś trze tam w tych napędach, zgrzyta i się grzeje. Po włączeniu na luz samochód sam powoli się zatrzymuje i czuć tak jak by przypalony olej. I tutaj mam pytanie czy to wina braku oleju w układzie ( jeżeli tak to gdzie go się uzupełnia i jaki najlepszy do tego olej) czy może coś innego?
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 09:40, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-05-2009, 08:37
|
|
|
Rozumiem, ze obiawy wystepuja tylko na niskich przelozeniach. Wyglada to na uszkodzenie reduktora. Sprawdzales jak wyglada podwozie? Moze faktycznie masz gdzies wyciek a elementy stalowe tra o siebie bez smarowania daja taki efekt. Powinienes rzucic sie na glebe i sprawdzic sytuacje. Mozesz nawet odkrecic korek spustowy i zobaczyc ile i czy w ogole olej bedzie lecial. Sprawdz sam korek czy nie ma na nim opilkow zelaza. W instrukcjach jest gdzies skan z ilosciami plynow ustrojowych w Sporcie. Jak pamietam do reduktora wchodzi ponad 2 litry oleju przekladniowego. Jesli tu bedzie wszystko w porzadku to trzeba szukac przyczyny w okolicach walow. Po przejechaniu kawalka na 4L i wystapieniu obiawu takze trzeba wejsc pod auto i ostroznie dotknac elementy przeniesienia napedu. Jesli beda gorace krzyzaki lub reduktor to najprawdopodobniej wlasnie tam cos padlo lub nie ma smarowania. Tyle teori a co sie dzieje dokladnie to niestety przez internet nie wywrozymy. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|
|