Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 08:49
[2.5 TD] Brak Mocy
Autor Wiadomość
kornick 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5 td rok19
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: szczecin
Wysłany: 11-04-2009, 12:21   [2.5 TD] Brak Mocy

Witam wszystkich mitsumaniaków.
Mam taki problem, mianowicie mój pajero 2.5 turbo diesel , rocznik 1993 - ma silnik po kapitalnym remoncie. To znaczy szlif bloku, nowe tłoki i pierścienie, nowe zawory i przeszlifowane gniazda zaworów oraz wtryskiwacze po regeneracji. A i oczywiście nowa turbina. Wszysko pięknie- silnik chodzi jak zegarek, rano zapala na dotyk nawet kiedy jest mały mróz a że mieszkam na Islandii to mrozy w nocy jeszcze są. MOJEMU SILNIKOWI BRAKUJE MOCY. Od 2000 obrotów do 2800 wszystko jest ok. Ale powyżej tych obrotów czuć że nie chce się wkręcać na wyższe obroty, a raczej robi to z wyraźnym wysiłkiem. Kąt wtrysku jest ustawionyidealnie czujnikiem i nie wiem co jeszcze mogę zrobić. bardzo proszę o jakąś podpowiedź. Będę wdzięczny za cokolwiek. Pozdrawiam serdecznie kornick.
_________________
kornick
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 08:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dami 
Forumowicz
pajero32"


Auto: pajero 2800 TDI .1998. automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-04-2009, 19:32   

Witam kornick na początek proponował bym ci podjechać do N1 i kupić czujnik ciśnienia turbiny kosztuję ok 7 tyś koron( elektroniczny ) , i z próbować zaślepić zawór EGR , morze pomorze , ja miałem i mam podobny problem moje pajero nie ma mocy maxymalna prędkość to 110 KM . daj mi znać jak naprawisz ,( napisz co zrobiłeś ) , ja myślę czy nie jechać do HEKLI bo sam nie dam rady z moim pajero :cry: Moje gg 15830058
 
 
kornick 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5 td rok19
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: szczecin
Wysłany: 11-04-2009, 20:32   

Witam Cię kolego, wnioskuję że również przebywasz na islandii. W moim silniku nie ma jeszcze zaworu EGR. Zacząłem kombinować z kątem wtrysku - po przyspieszeniu jakby troszkę lepiej ale to jeszcze nie jest to co powinno być. W hekli strasznie dużo skroją kasy. Napisz mi gdzie mieszkasz to może razem jakoś damy radę. Serdecznie dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam. ja mieszkam w kopavogur
_________________
kornick
 
 
chudyone 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 209
Skąd: Straszyn
Wysłany: 12-04-2009, 01:08   

a moze to wina intercoolera? sprawdzcie przewody czy ne ma gdzies przecieku:)
_________________
Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 
 
 
kornick 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5 td rok19
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: szczecin
Wysłany: 12-04-2009, 01:29   

tak dzięki , no właśnie turbina daje bardzo dużo powietrza , aż sie włącza zawór przeciążeniowy i odcina . No juz sam nie wiem co może być. Przewody są szczelne . 100 procent. Mój kolega w dużo młoszym aucie ma też ten sam problemn. Ludzie czy na tym forum nie ma naprawdę nikogo kto wie o co chodzi? Przecież mamy tu kilka tysięcy ludzi kturzy mają pajero. czy ktoś może mi cos doradzić? przecież pojarką nie jeżdżą sami księgowi???????!!!!!!

[ Dodano: 12-04-2009, 01:51 ]
Chudyone bardzo dzięki. Turbo i interkooler są oki. a moje pajero mimo kapitalnego remontu silnika jest do bani. myśle o wymianie pompy.; Ale jeżeli pali mimo mrozów na dotyk to sam nie wiem. pozdry dla mitsumaniaków
_________________
kornick
 
 
kornick 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5 td rok19
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: szczecin
Wysłany: 12-04-2009, 01:36   czy jest tu jakiś KTOŚ kto NAPRAWDĘ WIE COŚ O DIESLU???????

No ja nie wiem ale jest nas tak wielu i czy żeczywiście nikt naprawdę nikt nie wie o co chodzi z tym brakiem mocy w pajero 4d56????? to po co jest to forum skoro ktoś potrzebuje POMOCY!!!!!!szczerze pozdrawiam WSZYSTKICH MITSUMANIAKÓW
WESOŁYCH ŚWIĄT

[ Dodano: 12-04-2009, 01:41 ]
GENE gdzie się do anielki podziewasz|? Mam do Ciebie kolego zaufanie
_________________
kornick
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-04-2009, 08:49   Re: czy jest tu jakiś KTOŚ kto NAPRAWDĘ WIE COŚ O DIESLU???

kornick napisał/a:
No ja nie wiem ale jest nas tak wielu i czy żeczywiście nikt naprawdę nikt nie wie o co chodzi z tym brakiem mocy w pajero 4d56????? to po co jest to forum skoro ktoś potrzebuje POMOCY!!!!!!szczerze pozdrawiam WSZYSTKICH MITSUMANIAKÓW
WESOŁYCH ŚWIĄT

[ Dodano: 12-04-2009, 01:41 ]
GENE gdzie się do anielki podziewasz|? Mam do Ciebie kolego zaufanie

Ty tez jesteś na tym forum i tez nie wiesz!?
Może idź do wróżki, one z fusów wróża i ci powiedzą dlaczego pajero nie ma mocy :D

Okaż trochę cierpliwości, ludzie też muszą odpocząć, nawet od tego forum.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-04-2009, 08:52   

Zwiększ dawkę paliwa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kornick 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5 td rok19
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: szczecin
Wysłany: 12-04-2009, 12:26   

no super :mrgreen: dzieki WESOŁYCH ŚWIĄT I MOKREGO DYNGUSA :biggrin:
_________________
kornick
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-04-2009, 23:41   

kornick...mozesz cos wiecej napisac, bo poki co Twoj temat wyglada jak Ot w dziele technicznymm i nic z niego nie wnika i nadaje sie jedynie do kosza
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
kornick 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5 td rok19
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: szczecin
Wysłany: 13-04-2009, 01:25   

Witaj, no zeczywiście to bazgroł. ale moj problem szerzej opisany jest w poście BRAK MOCY. dziś przejechałem 450 kilometrów i było mi wstyd że za mną ciągnie się korek aut -nawet tych dużo starszych od mojego pajero. Tak dokładnie złożyłem to wszystko do kupy i efekt jest bardzo mizerny. Jestem naprawdę bardzo zawiedziony, a poza tym wszystkim to spalanie wynosi ok. 15-16 na sto . Ręce opadają Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
_________________
kornick
 
 
kornick 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5 td rok19
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: szczecin
Wysłany: 13-04-2009, 01:29   

boję się zwiększyć dawkę bo może za bardzo zakopcić niewinnych driverów za moim miśkiem. A przy p;ołożeniu nogi na full , moj misiek kopci na siwo. Jak mu dołożę więcej amciu to może być siwy dym. bardzo dzięki za zainteresowanie. Serdecznie pozdrawiam
_________________
kornick
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2009, 01:40   

1. scaliłem Twoje tematy - jesteś tu nowy i tylko dlatego nie będzie ostrzeżeń.
2. Nie zakładaj dwóch tematów o tym samym więcej.
3. Kto Ci ustawiał po remoncie silnik?
Nie chodzi mi tylko o kąt wtrysku - równiez o ciśnienie doładowania.
Pajero z tym silnikiem nie jest demonem mocy to raz, dwa że zakres obrotów o jakim piszesz pokrywa się z zakresem użytecznym dla KAŻDEGO STAREGO turbodiesla, trzy, że nie porównuj terenówki z plaskaczem bo to nie ma sensu. To tak jakbyś narzekał, że Lancer EVO nie radzi sobie na torze do motocrossu.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-04-2009, 08:44   

kornick napisał/a:
boję się zwiększyć dawkę bo może za bardzo zakopcić niewinnych driverów za moim miśkiem. A przy p;ołożeniu nogi na full , moj misiek kopci na siwo. Jak mu dołożę więcej amciu to może być siwy dym. bardzo dzięki za zainteresowanie. Serdecznie pozdrawiam

Jak kopci na siwo to znaczy, że bierze olej.
Zwiększenie dawki paliwa nie musi oznaczać kopcenia. Masz zwiększyć dawke i zobaczyć jaki bedzie efekt, Może być tak, ze silnik dostaje duzo powietrza a mało paliwa.
Ale do póki nie wiesz dlaczego kopci na siwo to nic nie zrobisz.
Ile przejechałeś po remoncie?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
pati82 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero II 91/subaru legacy 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Gru 2008
Posty: 20
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 13-04-2009, 09:43   

Z tego co mówili znajomi mechanicy i mój mąż to taki efekty po remoncie w pajero występują dość często kwestia źle dobranych części .Biały dym to niekoniecznie olej,można też sprawdzić chłodnicę,czy nie ubywa wody.Też dołanczam się do pytania ile zrobiłeś po remoncie,bo jeśli mniej niz 1000 km to mogłeś uszkodzić pierścienie jeżdżąc 100km/h .Po remoncie nie powinno się wysiłkować silnika na pełnych obrotach przez 1000 km. Poleciłabym też sprawdzenie czy rozrząd się nie przestawił.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.