Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wytrzymałość poszczególnych podzespołów LPG
Autor Wiadomość
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 13-04-2009, 11:34   Wytrzymałość poszczególnych podzespołów LPG

Z racji różnorodnych producentów proszę o krótką i zwięzłą ocenę jakości, wytrzymałości, oraz opisu co pada i po jakim czasie.
Zacznę od swoich spostrzeżeń:
BRC
1. Reduktor Genius Silver (do 140 KM), listwa BRC rail, BRC s 24 - 100 kkm, jedna regulacja, jeden i ten sam soft, żadnych poprawek, żadnych dodatkowych regulacji.
- dwa razy walnął czujnik ciśnienia na listwie wtryskiwaczy (na dużych mrozach)
2. Reduktor BRC Genius MAX (moc do 300 KM). Wadą jest jego częste rozszczelnianie ok 40 - 50 kkm niebezpiecznie bo przedmuchuje LPG do układu chłodzenia - grozi BUM i wydarciem uszczelki spod głowicy, lub przegrzaniem auta.
3. Lubryfikacja BRC - beznadziejna - zatyka się, raz kapie raz nie - pic na wodę.
ELPIGAZ
1. eduktor C&C by Marian Cwynar - beznadzieja, nie trzyma ciśnienia, wydajność do 100 KM, więc żadna.
2. GPGA Instal GAz (podobna do ELISA). Fajny soft, łatwa regulacja, komputerek jednak się przegrzewa i jak ciepło awarynie przełacza na PB.
3. Wtryskiwacze Val-TEK czerwone, uhhhh, podatne na syf gaziany - regulacja co 10-15 kkm, wytrzymałość ok 60-80 kkm i potem regeneracja lub wymiana - nie polecam. Filtr fazy lotnej niewiele pomógł.
PRINS
Wtryskiwacze - drogie ale wytrzymałe przynajmiej kojarzę 2 auta o przebiegu 120 kkm i nic się nie dzieje.

Jak sobie jeszcze coś przypomnę napiszę, może dzięki takim opiniom będziemy omijać te , które potem psują opinię o sensowności LPG w naszych autach.
_________________
...biała strona mocy....
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2009, 12:05   

BIGAS
Parownik wytrzymał 120 tyś km.
MapSensor - też około 120 tys km po czym coś się w nim rozlało i przy jezdzie na gazie komputer zapodawał tez benzynę. Nowy kosztował 30zł.
Wtryskiwacze - regenerowałem co 40 tyś km.
W przypadku BiGas na szczęście wtryskiwacze można tanio zregenerować (200-300zł)
Przez gaz 2 razy była wymienana sonda lambda.
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
cyklista 
Mitsumaniak


Auto: Space Star 1,6 Comfort
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 216
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-04-2009, 14:31   

PRINS
Wtryskiwacze - drogie ale wytrzymałe przynajmiej kojarzę 2 auta o przebiegu 120 kkm i nic się nie dzieje.

reduktor - dobry, ale nieodporny na kiepski gaz i łatwo się zapycha co powoduje przełączanie na benzyne i koniecznośc jego czyszczenie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.