Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer strasznie kopci, nie tyle co ja ale zawsze.
Autor Wiadomość
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 14-07-2007, 14:48   Lancer strasznie kopci, nie tyle co ja ale zawsze.

Witam. Mój lancerek glxi `91 12v strasznie kopci.
CO prawda zdemontowalem katalizator ale to raczej nie w tym rzecz bo zanim jeszcze to zrobilem bylo podobnie. Generalnie takie kopcenie zaczyna sie kiedy wlancza sie wentylator chlodnicy i wydaje mi sie to dziwne. Dym ma kolor niebieskawy. Myslicie ze wymiana uszczelek w silniku pomoze?
Silnik na wolnych obrotach kreci sie kolo 600-700rpm w momencie wlaczenia wentylatora nie zauwazylem jakiegos zwiekszenia sie obrotow.
Jakies sugestie co to moze byc?
_________________
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-07-2007, 15:59   

Pawel`85 napisał/a:
Dym ma kolor niebieskawy
Spala olej. Jeśli na rozgrzanym silniku tak dymi to masz zużyte pierścienie.
Pawel`85 napisał/a:
Myslicie ze wymiana uszczelek w silniku pomoze?
Nie. Jesli to wina pierścieni tłokowych to ich wymiana na dobre jakościowo dopiero pomoże.
 
 
West 
Mitsumaniak
Mitsubishi forever!


Auto: Mitsubishi Grandis 2.4, 2005r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 195
Skąd: Gryfów Śląski
Wysłany: 27-07-2007, 13:00   

Obroty prawidłowe. Zdemontowanie kata czy nie - nie robi różnicy. : Przykładam się do zdania kolegi.
_________________
Był Lancer, był Galant jest Grandis :-)
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 27-07-2007, 15:04   

Uszczelniacze zaworowe w glowicy - to po pierwsz, a potem pierscienia na tlokach. Podaj orientacyjne zurzycie oleju.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
duniorek 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 1998 1.3 12v
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 24-03-2009, 09:33   

Misiek stracił swoją moc POMOCY

[ Dodano: 24-03-2009, 09:37 ]
co robić co może być przyczyną tej utraty mocy,niskie wolne obroty ,ciężko wchodzi w górną partie obrotów no i prędkoś max 60 km/h ,spalanie 10l/100km, jak sie go przegazuje slychać powietrze jak przy zastosowanym stożkowym filtrze powietrza

[ Dodano: 24-03-2009, 09:38 ]
lancer 1.3 12V 1998r
 
 
xon 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space wagon 2,4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 16
Skąd: rzeszów
Wysłany: 17-04-2009, 09:44   

kolego jak spadła moc to wymien uszczelke pod głowica bo mogła sie przepalic i masz moc z 2 baniaków potem wymien pierscienie przedewszestkim pierwsze od dołu smarujace i od głory zbierajace agary uszczelniajace to tesz greoszowe sprawy i tez by pasowało nie szlifuj wału baniaków ani nic popatrz po kturym jest szlifie(na wale powinno byc nabite) i idz do sklepu kup pierscienie nadwymiarowe i podaj cyferke z wału np nadymiar 3:D uszczelke pod głowica pierscienie olej i filtry powietzre i olej biorac pod uwage ze wszystko musisz rozkrecic to uszczelke pod miska olejowa i powinno byc ok przedewszstkim kontorluj wode w chłodnicy i poziom oleju bo zrobisz jak ja 500km bez wody i oleju:D jechał do puki sie nie zatrzymałem na swiatłach za mna ciemno temp w czerwonym polu i juz nie pojedzie nie zapali itd:D
_________________
LANCER AUTOMAT PO NIEWIELKIM TUNINGU OK150KM:D
Lancer poszedł w zapomnienie teraz Space Wagon 2,4 GDI 110 kW 150 Km
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.