Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] wyciek płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
emzet 
Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 197
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 15-04-2009, 09:51   [CA4A 1.6] wyciek płynu chłodzącego

Witam. Zauważyłem, że płyn cieknie mi po misce olejowej. Co najmniej litr płynu mi ubyło. Wchodziłem pod auto, ale nie zlokalizowałem dokładnie wycieku. Wydaje mi się, że to leci gdzieś z pod plastikowej osłony rozrządu, ale generalnie w miejscu łączenia miski olejowej z blokiem silnika wszystko jest mokre. :( Na zgaszonym i pracującym silniku cały czas sobie kapie (parę kropelek na minute). Czy to może pompa wody? Może jakaś uszczelka...?? Dodam, że z mechaniki to słabiutki jestem. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!

P.S.
Rozrząd wymieniałem 10 tyś km temu i mechanik mówił, że przy następnej wymianie pompa wody obowiązkowo nowa.... :|
_________________
Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-04-2009, 16:46   

Pompa wody do wymiany kolego.
 
 
emzet 
Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 197
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 15-04-2009, 17:01   

Dzięki za odpowiedz. :)

Czy przy wymianie pompy trzeba też wymienić kompletny rozrząd, czy może zostać ten pasek, który jest??

Która z tych będzie najlepsza (chodzi mi o stosunek jakość/cena):

http://motoallegro.pl/ite..._runner_91.html

http://motoallegro.pl/ite...gti_92_96r.html

http://motoallegro.pl/ite...mitsubishi.html
_________________
Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym.
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 15-04-2009, 17:27   

emzet, pompa GMB, co do rozrządu to ja bym zostawił rolkę a pasek zmienił.
_________________
CA0
Galant II
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-04-2009, 17:28   

emzet napisał/a:
Czy przy wymianie pompy trzeba też wymienić kompletny rozrząd, czy może zostać ten pasek, który jest??
Chociaż pasek daj nowy. Ten co zrobił 10k naciągnął się już pewnie odpowiednio i kolejne zdjęcie i założenie może w niedalekiej przyszłości poskutkować strzałem.
emzet, bierz GMB.

[ Dodano: 15-04-2009, 17:33 ]
Jogo, niezłe synchro ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.