[E32A 1.8] swap na 2.0 16v |
Autor |
Wiadomość |
Smalcyk
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Płock
|
Wysłany: 25-04-2009, 18:03 [E32A 1.8] swap na 2.0 16v
|
|
|
mam pytanie mam okazje tanio kupic silnik 2.0 16v obecnie mam 1.8 na gazniku (uszkodzony) i teraz pytanie co potrzebuje przy takim swapie? czy skrzynia moja podpasuje do tego silnika? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-04-2009, 21:16
|
|
|
Nie, cały układ przeniesienia napędu potrzebujesz do tego |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-04-2009, 21:41
|
|
|
praktycznie wszystko z komory silnika - silnik, skrzynia, polosie, chlodnica, wiazki elektryczne, komputer
przydalyby sie tez lepsze hamulce, bo jest sie czym rozpedzac... |
|
|
|
 |
Smalcyk
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Płock
|
Wysłany: 25-04-2009, 22:55
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | silnik, skrzynia, polosie, chlodnica, wiazki elektryczne, komputer |
co do tego jeszcze? |
_________________ Galant 89r. 1.8 -29.05.09 sprzedany |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-04-2009, 00:15
|
|
|
Bak wraz z okablowaniem zapewne, zegary prawdopodobnie i to chyba już cały komplet by był z tego co się orientuje. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Smalcyk
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Płock
|
Wysłany: 26-04-2009, 01:11
|
|
|
czyli potrzebuję :
silnik, skrzynia, polosie, chlodnica, wiazki elektryczne, komputer ,bak z okablowaniem , zegary
czy to napewno wszystko ? |
_________________ Galant 89r. 1.8 -29.05.09 sprzedany |
|
|
|
 |
dolar2dolar2 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2009, 20:15
|
|
|
Jeszcze kolektory napewno (dolot i wydech). przepływomierz też. pompa paliwa powinna chyba wystarczyć do wtrysków z 2.0 16v. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-04-2009, 11:12
|
|
|
wszystko, to znaczy wszystko.
1. wszystko co jest pod maską 2.0 16V będzie potrzebne (raczej trudno wymienić wszystkie elementy)
2. wiązka elektr. wraz z ECU
3. przewody paliwowe
4. bak z pompą
5. zegary
6. przekaźniki, bezpieczniki
7. być może ABS wraz z wiązką i komputerem
8. elementy przedniego zawieszenia
9. skrzynia |
_________________
 |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-04-2009, 09:32
|
|
|
i dobrego mechanika który ładnie to wszystko podmieni.
Powodzenia |
|
|
|
 |
|