Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysoka temperatura silnika w korku.
Autor Wiadomość
Sebancisz
[Usunięty]

  Wysłany: 18-04-2007, 20:25   Wysoka temperatura silnika w korku.

Zrobiło się troszkę cieplej i zauważyłem że jak stoję w korku temp. silnika stoi na 2/3 a nawet 3/4 i ciągle chodzi wiatrak. Wystarczy że przegazuje silnik i temp. spada. Jak ruszę wszystko wraca do normy.
Czy ten typ tak ma ? Czy profilaktycznie wymienić płyn w chłodnicy?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-04-2007, 20:28   

Końcówka pompy wody lub zapowietrzony układ

[ Dodano: 18-04-2007, 20:29 ]
PS. jeszcze może być zamulona chłodnica
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 18-04-2007, 21:48   

Wskazówka zawsze powinna stać w pionie no +/- jakiś mały odchył ale napewno nie 2/3 atym bardziej 3/4.Skoro jak przgeazujesz i spada temp to ja bym pompe jednak obstawiał.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Sebancisz
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2007, 22:36   

Pompa jeździ w samochodzie od 25 tyś km, na razie wymienię płyn bo od kupna samochodu nie wymieniałem a poprzedni właściciel też nie wiadomo ile jeździł. Być może jest trochę syfu i wymiana coś pomoże. Jak nie będzie efektu trzeba się będzie dobrać do pompy.

[ Dodano: 27-04-2007, 20:17 ]
Jak się okazało było zbyt mało płynu w chłodnicy, po dolaniu jest wszystko ok.
 
 
itepe 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.6i 16v '02
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 15
Skąd: Łódź - Dąbrowa
Wysłany: 18-07-2007, 11:04   

Podepnę sie pod temat.

Otóż u mnie dwa razy wystąpił następujący problem:



Zdarzyło się to raz podczas jazdy na autostradzie, jakieś 160km/h + clima (wzrosła i póxniej opadała i znów rosła) oraz w normalnym ruchu miejskim + clima (zjechałem na stację i wyłączyłem silnik, po ok. 15 sekundach i wył. klimy znów rozruch i było ok). Nic nie piszczy i świszcze. Pierwszy raz misiek był przed wymianą rozrządu, drugi raz już po. Czy to może być pierwszy objaw padającej pompy wodnej czy może to tylko dociążenie silnika przez klimę?


Pozdrawiam
itepe
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 18-07-2007, 11:39   

Raczej przez pompe bo klima to chyba nawet na odwrót powinna działać(wkonću jej wentylator coś tam pewnie wieje na chłodnice)
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 12:28   

mlun napisał/a:
bo klima to chyba nawet na odwrót powinna działać

Dokladnie. Wczoraj stalem w korku jakies 10 min z klima i temp byla delikatnie ponizej polowy. Zwykle jest idealnie na polowie :)
 
 
itepe 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.6i 16v '02
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 15
Skąd: Łódź - Dąbrowa
Wysłany: 18-07-2007, 13:12   

dylson napisał/a:
(...) Zwykle jest idealnie na polowie.


ZWYKLE, tak mam. Zdarzyło się to dopiero dwa razy. Zastanawiam się też czy przypadkiem pasek się ślizga. No ale wtedy by piszczał. A mój mech ma 3 tygodnie urlopu :roll:
 
 
wegiel
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 17:15   

Widze ze nie jestem sam.

Tez zauwazylem podobny efekt - pompe chyba wymienia sie podczas roboty z rozrzadem wiec pewnie byla przy 180k robiona a jest 212k. Stan plynu sprawdze , co jeszcze moze byc przyczyna jesli poziom jest ok? Plyn za stary?Mogl stracic wlasciwosci i zmiejszyc temperature wrzenia?

--------------------------------------------------------------
Sprawdzilem poziom plynu i jest powyzej napisu FULL.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 18:32   

a w czym problem?
widze tu zwykly wzrost temp, po ktorym powinien sie wlaczyc wiatrak i "zbic" ja do ok 90C (polowa).
jesli temp rosnie, a wiatrak sie nie zalacza to wtedy jest problem, bo sam wzrost temp przy 30C na zewn jest normalnym zjawiskiem.

wegiel napisał/a:
pompe chyba wymienia sie podczas roboty z rozrzadem


to nie V6 tu sie nie wymienia.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 18-07-2007, 18:57   

Czemu piszesz że się nie wymienia?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 21:55   

a ktos wymienia przy rozrzadzie pompe?
chyba ze na wlasna prosbe.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 18-07-2007, 22:06   

Podobno jeśli ma luzy albo przy większym przebiegu to mechanicy zalecają wymiane.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 23:38   

jasne jesli sie cos dzieje to nalezy wymienic,
np. w 2,5TDI V6 pompe wymienia sie obligatoryjnie przy rozrzadzie, ja zrozumialem wegiel'a ze przy rozrzadzie wymienia pompe, tak jak pasek.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 19-07-2007, 09:00   

Nie no za każdym razem to się nie kalkuluje:P Chyba że ktoś bardzo ostrożny jest:P
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.