[CAxA] Pompa wody objawy |
Autor |
Wiadomość |
mirage1 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2009, 16:24 [CAxA] Pompa wody objawy
|
|
|
Witajcie
Moje autko ma już ponad 200tys przebiegu i jeszcze nie wymieniałem pompy wody.
Bede wdzieczny za opisanie objawow syganlizujących problem z pompą. Obecnie podczas jazdy wskazówka temp jest na jednej trzeciej skali, podczas stop & go momentalnie przesuwa się do połowy i tam pozostaje aż do powrócenie do stałej jazdy.
Pozdrawiam
Robert |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 10-06-2009, 10:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-06-2009, 20:24
|
|
|
Robert - piszczy, brzeczy, terkocze, cieknie. Najczesciej jest to dowolna permutacja tych skladnikow.
Czesto w najmniej odpowiednim momencie. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-06-2009, 19:55
|
|
|
mirage1 napisał/a: | Obecnie podczas jazdy wskazówka temp jest na jednej trzeciej skali, podczas stop & go momentalnie przesuwa się do połowy i tam pozostaje aż do powrócenie do stałej jazdy. |
Termostat cały czas otwarty - zepsuty |
|
|
|
 |
emzet
Forumowicz
Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 197 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 11-06-2009, 14:41
|
|
|
Jak powoli ubywa płynu chłodzącego (mimo, że wszystkie węże suche) i miska olejowa oraz okolice pokrywy rozrządu są mokre (od płynu) to pompa wody do wymiany. Objawy sprawdzone na moim colcie |
_________________ Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym. |
|
|
|
 |
bender999
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 93'
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-06-2009, 20:08
|
|
|
ja miałem ostatnio pompę do wymiany ubywało płynu i mokry na zimnym silniku blok pod pompą na ciepłym szybko paruje i nie widać
Jakby co to ja zapłaciłem z robotą 200zł |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-06-2009, 09:31
|
|
|
bender999 napisał/a: | ja miałem ostatnio pompę do wymiany ubywało płynu i mokry na zimnym silniku blok pod pompą na ciepłym szybko paruje i nie widać | Płyn chłodniczy pod wpływem temperatury zmieniaswoje właściwości w ten sposób, że gdy jest gorący nie cieknie przez pompę, a dlatego na rozgrzanym silniku nie widać wycieków. Odwrotnie byłoby gdybyś miał zalaną zwykłą wodę w układzie chłodzenia. Wtedy wyciek pojawiałby się na rozgrzanym silniku. |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 13-06-2009, 12:22
|
|
|
Hugo, zalezy jaki duzy jest wyciek. Mi kiedys padla pompa i w ostatnich dniach przed wymiana podczas pracy cieklo z niej jak z kranu |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-06-2009, 19:08
|
|
|
napisalem wszystkie objawy, bo generalnie kazdy ma inaczej - moja rzezila i charczala, na koniec stawiala taki opor, ze silnik przygasal...
u Fishopa za to bylo cichutenko - tylko w garazu kapalo do kanalu - na szczescie na jego dnie byla folia, wiec latwo odkryl
ponadto pompa ma specjalny zaworek, ktorym w ostatecznosci pusci plyn i moze z niej cieknac jak z rynny |
|
|
|
 |
Bogusław Zakrze [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2009, 10:43
|
|
|
A może ktoś posiada szczegółowe wskazówki co do wymiany pompy wody no i paska rozrządu będę bardzo wdzięczny. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2009, 11:07
|
|
|
Działy Download, FAQ&How to, strona Krzyzaka. Mało? |
|
|
|
 |
|