Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zbyt wysoka kompresja na cylindrach
Autor Wiadomość
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
  Wysłany: 26-04-2009, 20:39   zbyt wysoka kompresja na cylindrach

Dziś przy okazji regulacji zaworow ( jeszcze raz wielkie dzięki Maretzky ;) ) zmierzyliśmi mi kompresje na cylindrach i wykazało na 3 cylindrach ok 15 barów a na jednym 13. Z tego co sprawdzaliśmy to powinno być ok 13 więc na 3 jest trochę za wysoka kompresja.

Teraz pytanie: czym to grozi? czy w niczym za bardzo to nie przeszkadza i nie ma się co przejmować czy może to przyczyna zbyt dużej ilości nagaru? Bo to też możliwa przyczyna.

dodam ze to 1,6
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
maniak30 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 177
Skąd: czestochowa
Wysłany: 26-04-2009, 20:50   

Kolego nie ma się czym przejmować tylko jeździć :lol:
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 26-04-2009, 20:52   

tylko jest kolejne pytanie czemu na 3 cylindrach jest ok 15 barów a na jednym 13 czyli tak jak w manualu? czy nie przeszkadza ta różnica?
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
maniak30 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 177
Skąd: czestochowa
Wysłany: 26-04-2009, 20:57   

Z doświadczenia nie zdarzyło mi się jeszcze żeby wszystkie miały takie same ciśnienie a z tego co pamiętam była tam tolerancja od 15 do 13 bara ale co do tego nie jestem pewien musiał bym poszukać w katalogu :wink :nic mu nie będzie :arrow: mam te dane ale tylko do silników 1.3 i 1.8gdi 1.6 nie mam ujętego a więc 1.3 ma mieć 10 bara 1.8 ma 12,5 ale to są dane książkowe realia są inne
Ostatnio zmieniony przez maniak30 26-04-2009, 21:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-04-2009, 21:25   

Ja w swoim miałem 3x 13.7 i na jednym 13.5. :)

Wszystko zależy od manometru. ale różnica nie powinna wynosić więcej niż 1 bar.

Najlepiej jeszcze raz sprawdzić regulację zaworów, jeśli nie bierze oleju jeździć i się nie przejmować!!
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.