16 Grudnia - wizyta w Eurospec |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 23-11-2009, 23:25 16 Grudnia - wizyta w Eurospec
|
|
|
Jak już pisałem w innym temacie.
Wstępnie zabukowałem pełną sesję w Eurospec w Guildford (link tutaj: http://www.euro-spec2000.co.uk/)by w końcu dokonać pomiarów na dyno i zestroić S-FAC i FPR w moim VR4. Przy okazji pewnie będzie to sprawdzian na ile moje mieszanie w silniku itp. nie zepsuło czegoś co w oryginale było dobre...
Poza tym jest to doskonała okazja by spotkać się z kochanymi Misiami z tamtych okolic. No więc panowie meldować mi się tutaj szybciutko... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
shinai
Mitsumaniak

Auto: , Galant 2,5 V6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 292 Skąd: Guildford
|
Wysłany: 24-11-2009, 19:11
|
|
|
o ktorej bedziesz o kolo ktorej zostaniesz wypuszczony z Eurospec ja jestem chetny coby sie spotkać szkoda ze nie weekend ale damy rade |
_________________ Wake up and drive - Mitsubishi
 |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 24-11-2009, 19:49
|
|
|
16 grudnia, czyli środa. Ja pracuje do 18stej. Zobacze, może uda mi się urwać i prosto z pracy skoczyć na jakieś małe spotkanie. |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 24-11-2009, 23:45
|
|
|
Jeszcze nie wiem jak z czasem będzie. Na pewno będę chciał zaliczyć Erospec między 10 a 16 lub 17.
Potem mogę poświęcić czasu ile wlezie, bo mam 17 grudnia offa. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 27-11-2009, 20:05
|
|
|
swinks_UK, ci w Eurospec'u są w tej samej cenie co ci w Xtreme- UK http://www.xtreme-uk.net/ tylko ci nie maja hamowni |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 27-11-2009, 22:52
|
|
|
jkrzysztof80 napisał/a: | swinks_UK, ci w Eurospec'u są w tej samej cenie co ci w Xtreme- UK http://www.xtreme-uk.net/ tylko ci nie maja hamowni |
Czyli nie są w tej samej, bo za hamownie 3ba bulić osobno |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-11-2009, 13:12
|
|
|
Jest jeszcze inna zasadnicza różnica dlaczego wybrałem Eurospec:
1. Eurospec ma forme dyskontu dla CVR4
2. Obaj główni "spece" z Erospec są członkami CVR4
3. Ekipa z Eurospec ma osiągnięcia w budowie samochodów wyścigowych na bazie FTO (obecnie coś pod 650 bhp), GTO (najmocniejsze ma 995 bhp) i Galant/Legnum VR4 (Leggy Garteha ma 460 bhp)
4. Mają własną stajnię wyścigową na 1/4 mili (FTO i GTO)
5. Znają auta Mitsubishi od podszewki, w szczególności silniki V6.
6. Każda ingerencja w silnik jest robiona kompleksowo, np. w moim przypadku dobranie paliwa i zapłonu (strojenie S-AFC) to kilka sesji na dyno i ustawianie map, FPRa, sprawdzenie szczelności układu turbo i dump valve, ustawienie boost controlera.
7. Ben bez ogródek powie ci, że dane rozwiązanie jest do bani, albo by spróbować czegoś innego. Co ważne, zna się na tym.
[ Dodano: 13-12-2009, 22:19 ]
Już jestem umówiony na 9:00 rano w środę 16 grudnia. Jak już tam będę odezwę sie na komórke. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|