Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] silnik 1,8 c50 do cao
Autor Wiadomość
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 26-10-2007, 16:41   [ALL] silnik 1,8 c50 do cao

JAKIE MA OZNACZENIE SILNIK W COLCIE C50 1,8 16V DOHC I CZY PODEJDZIE ON DO COLTA CAO
Ostatnio zmieniony przez harpagan 26-10-2007, 17:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 26-10-2007, 17:22   

C58A - Colt 1,8 silnik 4G67
No i co istotniejsze nie podejdzie
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2007, 17:43   

harpagan, oznaczenie silnika - masz rację
harpagan napisał/a:
No i co istotniejsze nie podejdzie
Nie masz racji.

Skoro do CA0 da się wsadzić 4G63 to 4G67 skoro ma ten sam blok też wejdzie.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 26-10-2007, 18:20   

Panowie ustalcie prawdziwą wersje .Chce zrobić swap z silnika 4g92 na 4g67 czy jest to możliwe wyciągam jeden wrzucam drugi.[/b]
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2007, 18:57   

kamil napisał/a:
Panowie ustalcie prawdziwą wersje
Nie ma co ustalać. Silnik wejdzie.
Ale łyzka dziegciu tez jest - musisz dorabiać mocowania bo te od 4G92 nie będą pasować. Dodatkowo będzie sporo mierzenia przy ustalaniu pozycji silnika, żeby zachowac jego osiowość.
No i 4G67 jest cięższy od 4G92. W związku z tym pomyśl o wymianie przedniego zawieszenia na to od Lancera CB w wersji diesel.

A co z 4G93? Nie prościej by było?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 26-10-2007, 19:28   

Napewno prościej ale skąd go wziąść??
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2007, 19:41   

Tak samo jak 4G67 - szukać.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 26-10-2007, 19:57   

Hubeeert napisał/a:
musisz dorabiać mocowania bo te od 4G92 nie będą pasować

Zle zrozumialem pytanie w takim razie
Wydawalo mi ze "czy podejdzie" to czy da sie go poprostu wsadzic i przykrecic.

Hubeeert czy przy takiej rzezbie to nie latwiej poszukac 4g63?
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2007, 20:01   

Na pewno jest ich więcej ale jak się dobrze domyślam to kamil ma 4G67.
Robota ta sama.
Mocy o 14KM więcej.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 26-10-2007, 20:14   

Cytat:
Mocy o 14KM więcej.


Chyba, że to 4G63T..... wtedy może być 514KM więcej.... tylko kwestia budżetu :twisted:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2007, 21:49   

Bartek napisał/a:
tylko kwestia budżetu
Poważnego o tyle, że hamulce, zawias i samo nadwozie wymagają solidnego wzmocnienia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-10-2007, 23:55   

4g63/4g63t jest częsciej spotykane w przyrodzie niż 4g93. Poza tym jak się bawić to się bawić :twisted:

Jak robiłem tydzień temu przekładke silnika 4g93 na 4g93 u p. Leszka był pewien jegomość ,mniemam że tjterry, co mówił że wrzucenie 4g63t do colta CAO nie jets przesadznie trudne, przynajmniej tak zrozumiałem z jego wypowiedzi. No ale zawsze tak jest gdy ktoś już przerabiał temat na własnej skórze...
Jedyne przed czym ostrzegał to brak trakcji do 100km/h :wink:

A swoją drogą znalezienie silnika 4g93 DOHC graniczy z cudem :evil: ale udało się :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.