 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: karolgt 15-10-2007, 00:24 |
Problem - obroty |
Autor |
Wiadomość |
przemor [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2006, 21:39 Problem - obroty
|
|
|
Witam
Mam Colta C51 - gaźnik - sterowany elektronicznie (tak mi się wydaje po lekturze tego niemieckiego manuala zamieszczonego w FAQ), i od pewnego czsu problem z obrotami.
Silnik pracuje bardzo nieregularnie, trochę za wolne obroty (choć śruba od przepustnicy wkręcona na maksa) tak jak by miał nieprawidłowy skład miesznki. Można wyregulować obroty śrubką od przepustnicy i drugą chyba od składu mieszanki biegu jałowego i jest niby idealnie ale po dodaniu gazu dzieje sie tak samo jak przedtem. Co mogło paść ? Zaczęło sie nagle, podczs jazdy w strasznym deszczu.
Z góry bardzo dziękuję za jakąkolwiek rade. |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 09-11-2006, 23:43
|
|
|
jezeli występują skoki obrotów to niekoniecznie musi być gaznik jezeli stało sie to podzac jazdy w deszczu najprawdopodobniej mogły zostać zawilgocone styki przewodów wysokiego napięcia przy kopułce bądz swiecach moze wtedy przeskakiwać tzw lewa iskra czy występować przebicie przewodu na masę spróboj przeczyścic końcowki przewodów i sprawdz tez przy okazji świece jak wyglądają elektrody (powinny być brązowo-białe) jezeli regulowałeś gaznik, zły skład mieszanki mozna poznać takze po kolorze elektrod swiecy |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
przemor [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2006, 11:03
|
|
|
jeżdże tak już ok 3 mniesiące - świece i kable sprawdzone pare razy i ok. Na wyższych obrotach wszystko w porządku. Można wyregulować obroty tak że wszystko jest w porządku ale po dodaniu gazu i powrocie na wolne znów fatalnie. Czy ten gaźnik jest przez coś sterowany jeśli chodzi o wolne obroty? |
|
|
|
 |
|
|