[CA5A 1.8] Problem z przerywaniem silnika |
Autor |
Wiadomość |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 15-05-2009, 23:43 [CA5A 1.8] Problem z przerywaniem silnika
|
|
|
Dziś podczas intensywnego przyspieszania, silnik nagle zaczoł lekko przerywać.
Na niskich obrotach na zagrzanym silniku pracuje, pracuje i gaśnie. Po zgasnieciu pali na dotyk. przy przytrzymywaniu gazu nie gasnie.
Sprawdziłem każdy możliwy ytrop. Olej, Swiece, Kable
Podejrzenia mam na zataknowane paliwo (Shell), albo listwe wtryskową lub też filtr paliwa ( może zapchany)
Chce jutro na stacji kupić preparat do czyszenia wtrysków co o tym sądzicie. ?
P.S zatankowałem go później na innej stacji na 98.
A i do 4,5 tysia nie ma objawów. Sadzę że za dużo przepustnica daje powietrza w nie dochodzi tyle paliwa i sie dławi. Tak samo na niskich obrotach nie ma jak zassać paliwa i gaśnie.
Co o tym sądzicie ?
p.s CE się nie swieci. ani nic takiego. |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 20-05-2009, 14:49, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
pawel129 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2009, 19:25
|
|
|
miewam podobne objawy, ale nie zwalam winy na paliwko. Filtr paliwa wymienilem, uszlachetniacza do czyszczenia wtrysków zalałem i to samo. Muszę ponownie krokowca przeczyścić bo zdarza mu się wariować i możliwe że ustawienia przepustnicy są nieprawidłowe. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2009, 21:37
|
|
|
Krokowiec działa tylko na wolnych obrotach. |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 18-05-2009, 13:30
|
|
|
Problem sądzę że rozwiązany. Przepływomierz padł. Po jego odłączeniu jak ręką odjoł .
Dzięki Lutek za rady w piątek (sądzę że troszkę komuś już w głowie szumiało ).
Teraz czas poszukać sprawnego przepływomierza... stąd inąd wiem że Browar testowałeś przepływkę z 1.6 i jest wszystko ok. |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 18-05-2009, 15:22
|
|
|
pyjte napisał/a: | Dzięki Lutek za rady w piątek (sądzę że troszkę komuś już w głowie szumiało ). | się balowało
pyjte napisał/a: | Teraz czas poszukać sprawnego przepływomierza... stąd inąd wiem że Browar testowałeś przepływkę z 1.6 i jest wszystko ok. | Albo Browar albo Czarnuch - jeden z nich.
Gadałeś z Rafq? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 18-05-2009, 15:25
|
|
|
Gadałem niestety już gdzieś pchneli.
No chyba że ktoś ze starych gtik'owych wyjadaczy ma jakiś na stanie
[ Dodano: 29-05-2009, 11:44 ]
Przepływomierz nowy założony (Dzięki rosomak1983)
I teraz informacja dla potomnych, potwierdziło się to że przepływka z 1.6 pasuje do dzitiaja.
Działa i hula jak należy . |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
|