Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
brak mocy w did
Autor Wiadomość
endriup72
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2009, 17:30   brak mocy w did

Po dłuższej jeździe w korku i włączonej klimie następuje spadek mocy. Auto nie reaguje na przyśpieszenie, przy 2000 obrotów muli się. Wyłączam klime i idzie normalnie.
Ostatnio zmieniony przez endriup72 07-05-2009, 21:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 01-05-2009, 20:40   Re: Klimatyzacja i brak mocy w did

endriup72 napisał/a:
Po dłuższej jeździe w korku i włączonej klimie następuje spadek mocy. Auto nie reaguje na przyśpieszenie, przy 2000 obrotów muli się. Wyłączam klime i idzie normalnie.

Jest to normalny objaw. Klima zabiera 15% mocy silnika :)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
endriup72
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2009, 21:02   

Tak to ja wiem ale na początku w czasie jazdy jakieś 10 kilometrów przy włączonej klimie było normalnie wkręcał się na obroty i szadł za gazem, później już tylko 2000 rpm i tak jakby turbo nie działało.

[ Dodano: 07-05-2009, 21:28 ]
Problem ze spadkiem mocy pojawił się dzisiaj bez włączonej klimatyzacji. Pierwszy raz po dłuższym postoju po pracy przy ruszaniu odczułem, że auto nie chce iść 2000 obr. pedał do dechy a tu nic toczy się bardzo powoli, przejechałem tak z 200 metrów i puściło jechał normalnie. Drugi raz wieczorem przymuliło go tak samo po chwili zaświeciła się lampka elektroniki silnika na ok minute zgasła i po jakimś czasie jechał normalnie. Coś się kończy, chyba będę musiał jutro wybrać się do serwisu. Dodam, że przewody sprawdzałem ok, czyściłem kolanko od vacumpomp tak jak gdzieś opisywał kolega ze space stara. Może jakieś sugestie od klubowiczów.
 
 
Niko23 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 7
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 12-05-2009, 09:27   

czesc
mam prosbe,moglbys mi napisac gdzie znajduje sie dokladnie vacupompa w did?
z gory wieeeelkie dzieki.
 
 
endriup72
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2009, 22:02   

Z prawej strony silnika, zdejmij obudowę plastikową silnika będziesz miał lepszy dostęp. Poszukj tematu spadki mocy did gdzieś tam kolega powstawiał zdjęcia gdzie i jak to wygląda. Najlepiej to manualu poszukaj.
Dzisiaj samochód zrobił mi psikusa i już wogóle szedł jakbym ciągną przyczepę od tira. Zaświeciła mi się lampka silnika i nie zgasła pomimo wyłączenia zapłonu. Udałem się do serwisu i niestety komputer pokazał egr. Pan z serwisu wyjął wtyczkę z zaworu i skończył się problem ze spadkiem mocy. Nowy w serwisie kosztuje 1200 zł. Muszę poszukać gdzieś indziej, może któryś z klubowiczów wie gdzie dostanę nowy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.