[CJ1A 1.3] dziura w gazie |
Autor |
Wiadomość |
damainkubas
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 05-05-2009, 20:41 [CJ1A 1.3] dziura w gazie
|
|
|
wymieniłem pasek rozrządu w moim colcie. Cechy pasują. Pali na dotyk ale stracił kopa. Świece sprawdzone. Kopułka wyczyszczona. Długo wchodzi i schodzi z obrotów. Na wolnych obrotach pracuje równo. Filtry powietrza wyczyszczone. Żaden czujnik nie sygnalizuje usterki. Proszę was o fachową poradę. |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-05-2009, 09:16
|
|
|
A przypadkiem nie jest przesunięty pasek o jeden ząbek ? |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-05-2009, 09:23
|
|
|
Kaleid napisał/a: | A przypadkiem nie jest przesunięty pasek o jeden ząbek ? |
Dokładnie, też mi to jako pierwsze do głowy przyszło |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
damainkubas
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 07-05-2009, 20:54
|
|
|
chociaż pasek byl zalozolny zgodnie z cechami przesuniecie o jeden ząbek w gore pomogło. A dwa ząbki juz bedzie idealnie. Dzieki serdeczne za pomoc. Pozdrawiam:) |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2009, 22:26
|
|
|
Przy zakładaniu paska należy zwrócić szczególną uwagę na zębatkę walka rozrządu. Tu łatwo o pomyłkę. Najlepiej przyłożyć wkrętak czy inny prosty przedmiot do znacznika na głowicy i w taki sposób sprawdzać, czy znacznik na kółku pokrywa się ze znacznikiem na głowicy. Samo oko może przekłamywać. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-05-2009, 23:00
|
|
|
Oj tak, straszny jest ten znacznik w CJ, ja jechałem palcem od znacznika sprawdzając czy trafi na znacznik w głowicy |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
polbo
Mitsumaniak Karpik egzotyczny :)

Auto: Colt CJ1A 1.3 ['96]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 79 Skąd: Rzeszów i okolice
|
Wysłany: 15-05-2009, 17:42
|
|
|
Tak z ciekawosci pytam {bo nie wiem...} czy takie ustawienie (niezgodnie z cechami) nie jest niezbyt dobre...? |
_________________ Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 15-05-2009, 18:28
|
|
|
polbo napisał/a: | Tak z ciekawosci pytam {bo nie wiem...} czy takie ustawienie (niezgodnie z cechami) nie jest niezbyt dobre...? | Jest niedobre i może powodować niepoprawne zachowanie auta (np. niestabilność obrotów, utratę mocy), a w skrajnym przypadku (przesunięcie o kilka zębów) poważne uszkodzenie silnika (kolizja tłoków z zaworami), skutkujące remontem góry silnika lub wymianą na inny. |
|
|
|
 |
|