Przesunięty przez: BigTomala 22-05-2009, 22:16 |
[EA5A 2.5] czy ktos montowal w galancie urzadzenie typu SMT6 |
Autor |
Wiadomość |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 20-05-2009, 16:50 [EA5A 2.5] czy ktos montowal w galancie urzadzenie typu SMT6
|
|
|
Witam,
Czy ktos z forumowiczow instalowal juz urzadzenie typu piggy back takie jak SMT6 czy Ecumaster?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
mugen [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2009, 11:24 Re: [EA5A 2.5] czy ktos montowal w galancie urzadzenie typu
|
|
|
Zhan napisał/a: | Witam,
Czy ktos z forumowiczow instalowal juz urzadzenie typu piggy back takie jak SMT6 czy Ecumaster?
pozdrawiam |
Montowałem i jedno i drugie w colcie gdzie tez jest przepływka częstotliwościowa. |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 02-06-2009, 14:37
|
|
|
mozesz podzielic sie spostrzezeniami z efektow? |
|
|
|
 |
Wiciu
Forumowicz

Auto: GALANT 2,5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2009 Posty: 51 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-07-2009, 23:19
|
|
|
że tak się wtrącę może mi ktoś wytłumaczyć zasadę działania tego ustrojstwa? |
_________________ 163 rozhasane paliwożerne kucyki
 |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 23-07-2009, 23:31
|
|
|
zasada jest taka, ze modyfikujesz wskazania sygnalow z czujnikow silnika takich jak czujniki polozenia walu, przeplywomierz, sondy lambda, przepustnicy i cokolwiek sobie do tego podlaczysz... celem jest oszukanie jednostki sterujacej silnika tak zeby wycisnac z niego jak najwiecej |
|
|
|
 |
Wiciu
Forumowicz

Auto: GALANT 2,5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2009 Posty: 51 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-07-2009, 00:26
|
|
|
a dzięki za info
Pozdr! |
_________________ 163 rozhasane paliwożerne kucyki
 |
|
|
|
 |
lsp
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5L V6 Automat Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 70 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 01-03-2011, 21:48
|
|
|
Czyli świadome ogłupianie i zarzynanie silnika? |
|
|
|
 |
kielichkch
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E39A 4WD 4WS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 4 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-08-2011, 23:53
|
|
|
lsp napisał/a: | Czyli świadome ogłupianie i zarzynanie silnika? |
Tak czyli wykorzystanie na maksa:D tego się nie robi z głupoty tylko z miłości do prędkości. |
_________________ Kielich |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-08-2011, 23:43
|
|
|
Zhan, a wiesz ile coś takiego by kosztowało w galu razem ze strojeniem? |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 15-08-2011, 08:45
|
|
|
a takie urzadzenia nie sa do zarzynania silnika tylko do strojenia aut po modyfikacjach albo do poprawiania map aut serryjnych przy czym w seryjnym samochodzie koszty sa nieproporcjonalne do przyrostow mocy |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
|