[CAxA] wymiana sondy |
Autor |
Wiadomość |
Mylu
Forumowicz
Auto: Colt CAO 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 33 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 23-03-2009, 16:35 [CAxA] wymiana sondy
|
|
|
zakupilem nowa sonde mam ja poprostu wykrecic i wkrecic nowa czy sa jakies utrudnienia??bo cos za latwe mi sie to wydaje |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-04-2009, 23:20, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 23-03-2009, 17:16
|
|
|
jesli kupiles nowa od colcika a nie uniwersalna to tak ogolnie to wyglada mozesz jeszcze dla pewnosci zrestowac komputer i nauczyc od nowa go obrotow na jalowym. zeby przyzwyczail si edo normalnych warunkow pracy.
Jesli kupiles nie oryginalna musisz tylko dogrzebac sie na forum ktore kable podlaczyc i reszta tak samo |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Mylu
Forumowicz
Auto: Colt CAO 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 33 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 23-03-2009, 17:21
|
|
|
sonda jest oryginalna od colta a no to luzik zabieram sie do pracy dzieki;) |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 23-03-2009, 18:07
|
|
|
Diagnoza lambdy
4przewodowej
temat wpisał Lipa 40 .W linku są opisne sondy lambda .Warto się z tym tematem zapoznać przed pracą .
Temat jest w dziale coltCJO. |
|
|
|
 |
Mylu
Forumowicz
Auto: Colt CAO 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 33 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 25-03-2009, 17:27
|
|
|
sonda wymieniona komp zrestetowany ale jest problem check engine ciagle sie swieci;/ co teraz?? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 25-03-2009, 18:01
|
|
|
Mylu, diagnozowałeś w ogóle ECU czy w ciemno wymieniłeś sondę? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Mylu
Forumowicz
Auto: Colt CAO 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 33 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 25-03-2009, 20:35
|
|
|
pojechalem na diagnoze powiedziano mi ze sonda do wymiany wiec wymienilem |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 28-03-2009, 15:47
|
|
|
Mylu napisał/a: | pojechalem na diagnoze powiedziano mi ze sonda do wymiany wiec wymienilem | Mylu a gdzie byłeś na diagnozie? Błędów w naszych Coltach nie odczytasz niczym innym jak tylko MUT-em.
Tak. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Mylu
Forumowicz
Auto: Colt CAO 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 33 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 28-03-2009, 15:48
|
|
|
u mnie w miasteczku dobry jest pan elektryk;) "Gostynin"
[ Dodano: 28-03-2009, 15:48 ]
white90 sonda bedzie pasowac;) |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 29-03-2009, 01:15
|
|
|
wazne ze bedzie pasowac
zdolnosci manualne jakies posiadam to wyczaruje cos
dzieki za odpowiedz |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
bzyk
Nowy Forumowicz
Auto: COLT '93
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-04-2009, 13:39
|
|
|
Witam, Świeżak jestem
Mnie też sie swieci cały czac check engine, czy przy takim stanie jest większe zuzycie paliwa? Slyszalem cos o "serwisowym zuzyciu", dzis odłącze klemę, obaczymy co bedzie.
Znacie jakieś metody wykrycia błędów, niestandardowe?
[ Dodano: 03-04-2009, 13:49 ]
Dobrze rozumuje?
Jesli CE swieci sie z powodu sondy lambda, to po resecie kompa, i wlaczeniu tylko zaplonu nie powinna sie juz swiecic? |
|
|
|
 |
krzychoo_soft
Forumowicz
Auto: Colt IV, 95r
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 34 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 28-05-2009, 23:04
|
|
|
Mam pewien problem który ostatnio zdaje się nasilać Mam też podejżenia że przyczyną jest sonda lambda.
Sprawa ma się następująco:
Dwa tygodnie temu (jakoś tak) wymieniałem elastyczny łącznik w wydechu:
Niby wszystko git, misiek burczał o wiele ciszej itd. Autko stało przez weekend, później miałem wyjazd - jakieś 160 KM. W drodze powrotnej, ku mojemu zaskoczeniu, pojawił się na desce "CHECK ENGINE". Zjechałem na parking, zaglądnąłem pod maskę, pogrzebałem w przewodach, posprawdzałem płyny, i na koniec zresetowałem ECU. Nic nie pomogło - error dalej świecił. Dojechałem powili do domu i następnego dnia podłaczyłem się pod złącze diag. żeby sprawdzić błędy. Wyszło 11 czyli Sonda.
Następnego dnia wgrzebałem się pod auto, podociskałem kostkę od sondy, jeszcze raz reset ECU i kontrolka CHECK ENGINE zgasła.
Kolejny dzień, trasa 30 KM, na powrocie znowu pojawia się CHECK ENGINE. Znowu kod 11, ale nic nie robiłem z tym.
Kolejny dzień (wczoraj), ta sama trasa, 30 KM. Auto podczas jazdy zaczyna świrować, to znaczy: przy wchodzeniu na obroty zaczyna mulić (podobny efekt jakby brakować zaczynało paliwa czy coś tego typu). Redukcja biegu, powolne wchodzenie na obroty... i jakoś poszło. Wracając do domu, kontrolka samoczynnie gaśnie podczas jazdy.
Dziś dokładnie te same objawy. Auto na 2 i wyższym biegu, przy wchodzeniu na obroty zaczyna się dławić. Jak dam mu chwilę odsapnąć, i znowu wkęcam na obroty ale baaaardzo powoli to jest "ok", znaczy nie czuć mulenia.
I na koniec opowieści mam do was pytanie, o co w tym wszystkim może chodzić? Przed spawaniem wydechu, wszystko było dobrze. Później zaczęło się kaszanić. Nawet wymieniłem świece w nadziei że to może ich wina - ale żadnej różnicy to nie zrobiło. |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 29-05-2009, 00:22
|
|
|
moze byc duzo powodow
polecalbym sprawdzic filtry
tzn paliwa i powietrza i klemy
mi zasniedzialy klemy od aku i nie moglem odpalic samochodu wyczyscilem papierem sciernym i dziala po dzis dzien
a jak muli na wchodzeniu na obroty to albo za duzo powietrza(nieszczelny filtr paliwa)
albo za malo paliwa(filtr paliwa)
tak mi sie zdaje |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
|