[CA4A 1.6] obniżenie i utwardzenie colta |
Autor |
Wiadomość |
gpm72
Forumowicz
Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 72 Skąd: LBN
|
Wysłany: 31-05-2009, 20:42 [CA4A 1.6] obniżenie i utwardzenie colta
|
|
|
witam chciałbym się zapytać czy są jakieś sprężyny obniżające colta CA0 mam 15 calowe felgi czy nie będzie tarło nic jeśli go obniżę i jeśli ktoś ma niech poda linki do sklepów gdzie mogę to kupić i jeszcze mógłby ktoś polecić jakieś dobre tarcze i klocki |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 03-06-2009, 12:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 31-05-2009, 20:50
|
|
|
oczywiscie ze sa Duzo osób ma i nic im nie trze. Paweła ma nawet 16'' oraz -30mm spręzynki.
http://www.allegro.pl/ite...bishi_colt.html
choc ponoć lepiej dołożyć i kupić lepsze... Zależy jakimi funduszami dysponujesz. POZDRO
(PS tez mysle nad tym ale szkoda mi zawiechy... ) |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
2Fast4U
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt 1.6 16V '94
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 11 Mar 2009 Posty: 203 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-05-2009, 20:59
|
|
|
Oczywiście że są Ja osobiście posiadam sprężyny obniżające -30mm firmy Lesjofors na stronie IC możesz je zobaczyć indeks produktu: LS4559204.
Spisują się całkiem przyzwoicie i o wiele polepszają wygląd auta . Nic nie obciera przy 4 osobach na oponach 195/50/15. |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-05-2009, 21:43
|
|
|
powiem takk, że powinieneś podać szerokość koła, bo wraz ze wzrostem średnicy felgi rośnie szerokość koła, a nie promień całego koła (jeśli oczywiście używasz odpowiednich opon, tzn 175/75r13 185/60r14 195/50r15).
A jak kupować sprężyny to od razu i warto amortyzator. wtedy zawiasy pracują najsprawniej:)
ja u siebie stwierdziłem, że i tak jest nisko zawieszony jak na polskie drogi. |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
gpm72
Forumowicz
Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 72 Skąd: LBN
|
Wysłany: 31-05-2009, 22:07
|
|
|
oponka 195/50/15 felga 6 cali amortyzatory i tak mam do wymiany więc też będą nowe a co do tych sprężyn to myślę że 800zł wraz z amortyzatorami będę miał do wydania a jeszcze jakieś hamulce możecie polecić ? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 31-05-2009, 22:13
|
|
|
gpm72, nie radzę kupować sprężyn które podał rosomak. Nie są dobrej jakości. Dochodziło nawet do pęknięć Jamex`ów. Od siebie polecam Vogtland`y -35mm (~500zł), Weitec`i -35mm (749zł) albo H&R -35mm (1099zł). Nie wiem jak Lesjofors ale zwykłe sprężyny tej firmy są ok. W używane sprężyny obniżające bym się nie bawił bo nie wiadomo jaki mają przebieg i jak kto jeździł. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 31-05-2009, 22:40
|
|
|
Panowie dobra to kupcie nowe spręzyny i amory do 800zł... i to jeszcze firm prezez was polecanych... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 31-05-2009, 23:39
|
|
|
rosomak1983, gdzie ktoś napisał 'sprężyny i amory do 800zł'? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 31-05-2009, 23:41
|
|
|
gpm72 napisał/a: | oponka 195/50/15 felga 6 cali amortyzatory i tak mam do wymiany więc też będą nowe a co do tych sprężyn to myślę że 800zł wraz z amortyzatorami będę miał do wydania a jeszcze jakieś hamulce możecie polecić ? |
tutaj... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
bastek69
Forumowicz
Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 75 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 01-06-2009, 00:04
|
|
|
ja bym te polecał:
http://moto.allegro.pl/it...olt_lancer.html
wiele dobrego słyszałem już o tych sprężynach... tylko nie wiem jak ich kompatybilność ze standardowymi amorami....
a swoją droga ja mam też pytanie taki czy jest ktoś na forum kto zakładał w CA0 z tyłu hamulce tarczowe zamiast bębnowych? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
|
|
|
 |
bastek69
Forumowicz
Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 75 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 01-06-2009, 00:19
|
|
|
not o akurat czytałem.... szukałem już sporo i niestety nic w tym temacie nie znalazłem a chciałbym się dowiedzieć jak dokładnie wygląda ten zabieg (co trzeba rzeźbić a co pasuje plug&play).... na coltmanii jedynie się dowiedziałem że zabieg nie opłacalny .... a nie o to pytałem... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 01-06-2009, 00:25
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | tutaj... | Przeoczyłem...
bastek69, Na aukcji napisał/a: | Modele Colt / Lancer Typ C50 / C60 | więc 'no way'. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
bastek69
Forumowicz
Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 75 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 01-06-2009, 00:38
|
|
|
przepraszam niedopatrzenie .... ale generalnie sprężtnki tej firmy z tego co mi wiadomo spisują się bardzo dobrze |
|
|
|
 |
2Fast4U
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt 1.6 16V '94
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 11 Mar 2009 Posty: 203 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2009, 08:19
|
|
|
Cytat: | .... ale generalnie sprężtnki tej firmy z tego co mi wiadomo spisują się bardzo dobrze |
To co piszesz to prawda tylko niestety Einbach do Ca0 kosztuje ~900zł a gdzie jeszcze amorki. Moim zdaniem ciężko będzie złożyć jakiś sensowny zestaw do 800zł
Co do tarcz hamulcowych słyszałam, że ATE sobie chwalą. BREMBO też będą jak najbardziej ok. Nie wiem jak do tego mają się np TRW... |
|
|
|
 |
|