 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problemy z odpaleniem, przy dodawaniu gazu - gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
raf1979
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDi
Kraj/Country: UK
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: UK
|
Wysłany: 20-05-2009, 19:53 Problemy z odpaleniem, przy dodawaniu gazu - gaśnie
|
|
|
Witam!
Miesiąc po wymianie silnika wystąpiły następujące problemy:
- problemy z odpalaniem, przy dodawaniu gazu gasł całkowicie
- po zresetowaniu komputera nie odpala wogóle.
Została wymieniona pompa paliwa, filtr paliwa, czujnik przepływomierza. Pomimo tego komputer dalej wyświetla błąd ciśnienia paliwa.
Za tydzień oddaje go do autoryzowanego serwisu bo juz jeden mechanik nie poradził sobie z tym problemem. Może ktoś z Was miał podobny problem i mógł mi coś podpowiedzieć bo już nie mam sił do mojej Cari. Pozdrawiam i dzięki z góry
Ps. jakiś tydzień przed usterką było słyszalne bulgotanie w przewodach paliwowych |
|
|
|
 |
marcel1010
Mitsumaniak 01070/KMM - Chełm

Auto: Carisma 1,9TD 90KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 87 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 20-05-2009, 21:35
|
|
|
Witam.
Ja kiedyś w mojej byłej Reni miałem uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego i też miałem problemy z odpalaniem, szczególnie jak był już ciepły (z rana było o niebo lepiej) i też jeździłem po wielu majstrach i wymienili mi między innymi katalizator (bo niby był za pchany), oraz komputer i wtryskiwacze. Oczywiście nic nie pomogło, więc się zdenerwowałem i pojechałem do serwisu na podpięcie pod kompa - efekt - diagnoza 20zł, czujnik 60zł i robocizna 20zł, co wyniosło mnie 100 zł, a u psełdo mechaników o wiele więcej, więc moja rada to jedź do ASO na kompa i wszystko będzie widać na monitorze
Pozdrawiam |
_________________ jestem oznakowany i widoczny w Chełmie
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-05-2009, 01:29
|
|
|
Jak ja zmieniałem Filtr paliwa w GDi to przez nieuwagę nie przełożyłem ze starego filtra gumki uszczelniającej - takiego małego oringa. Efekt był taki, że Cari odpaliła spokojnie, pochodziła dobre 15 min i w trakcie uczenia obrotów, gdzieś zgasiliśmy silnik, żeby zaraz go jeszcze raz odpalić - nie odpaliła albo ledwo cokolwiek łapała ostatecznie nie odpalając. Szukałem przyczyny około 2-3 godzin i zwróciłem na to uwagę jak już chcieliśmy wrócić do starej pompy paliwa |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
raf1979
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDi
Kraj/Country: UK
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: UK
|
Wysłany: 31-05-2009, 21:26
|
|
|
Witam! Właśnie wróciłem od serwisu Mitsubishi. Powiedzieli, że to prawdopodobnie przepustnica, koszt 1200 funciaków (6000 zł). Pare miesięcy temu też byłem u nich na komputerze ale z całkowicie innymi objawami (autko nie trzymało mi obrotów, na wolnych gasł) i też powiedzieli że przepustnica Coś mi się wydaje, że dla nich wszystkie problemy z autem sprowadzają się do przepustnicy. Nie wymienię u nich tej przepustnicy bo szczerze mówiąc auto jest mniej warte niż ta część. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 01-06-2009, 00:15
|
|
|
błąd wyraźnie widać jest to problem z uzyskaniem odpowiedniego ciśnienia na listwie w pierwszej kolejności sprawdź czujnik ciśnienia paliwa z tyłu na listwie wtryskowej odłącz od niego wtyczkę i odpal auto zaświeci się na pewno CE sprawdź czy pomogło, jeśli tak czujnik jeżeli nie prawdopodobnie pompa wys. ciśnienia przed wymianą czujnika trzeba zdjąć ciśnienie z listwy bo inaczej dostaniesz strzała wachą po gałach i z dużym prawdopodobieństwem przywalisz jeszcze tyłem głowy w maskę angielskich mechaników omijaj szerokim łukiem oni wymienią ci pół samochodu zapłacisz za to jak za zboże a problem dalej będzie najlepiej znajdź zaufanego polskiego mechanika. w wigan koło Manchester-u jest szrot Volvo gościu za 40 może 60 funtów sprzeda ci przepustnice od gdi w stanie bardzo dobrym. nie sugeruj się cenami w ASO bo to kosmos ceny chyba sprzed 10 lat |
|
|
|
 |
|
|