Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z odpaleniem, przy dodawaniu gazu - gaśnie
Autor Wiadomość
raf1979 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDi
Kraj/Country: UK
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 2
Skąd: UK
Wysłany: 20-05-2009, 19:53   Problemy z odpaleniem, przy dodawaniu gazu - gaśnie

Witam!
Miesiąc po wymianie silnika wystąpiły następujące problemy:
- problemy z odpalaniem, przy dodawaniu gazu gasł całkowicie
- po zresetowaniu komputera nie odpala wogóle.
Została wymieniona pompa paliwa, filtr paliwa, czujnik przepływomierza. Pomimo tego komputer dalej wyświetla błąd ciśnienia paliwa.
Za tydzień oddaje go do autoryzowanego serwisu bo juz jeden mechanik nie poradził sobie z tym problemem. Może ktoś z Was miał podobny problem i mógł mi coś podpowiedzieć bo już nie mam sił do mojej Cari. Pozdrawiam i dzięki z góry

Ps. jakiś tydzień przed usterką było słyszalne bulgotanie w przewodach paliwowych
 
 
marcel1010 
Mitsumaniak
01070/KMM - Chełm


Auto: Carisma 1,9TD 90KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 87
Skąd: Chełm
Wysłany: 20-05-2009, 21:35   

Witam.
Ja kiedyś w mojej byłej Reni miałem uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego i też miałem problemy z odpalaniem, szczególnie jak był już ciepły (z rana było o niebo lepiej) i też jeździłem po wielu majstrach i wymienili mi między innymi katalizator (bo niby był za pchany), oraz komputer i wtryskiwacze. Oczywiście nic nie pomogło, więc się zdenerwowałem i pojechałem do serwisu na podpięcie pod kompa - efekt - diagnoza 20zł, czujnik 60zł i robocizna 20zł, co wyniosło mnie 100 zł, a u psełdo mechaników o wiele więcej, więc moja rada to jedź do ASO na kompa i wszystko będzie widać na monitorze
Pozdrawiam :idea: :wink:
_________________
jestem oznakowany i widoczny w Chełmie
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-05-2009, 01:29   

Jak ja zmieniałem Filtr paliwa w GDi to przez nieuwagę nie przełożyłem ze starego filtra gumki uszczelniającej - takiego małego oringa. Efekt był taki, że Cari odpaliła spokojnie, pochodziła dobre 15 min i w trakcie uczenia obrotów, gdzieś zgasiliśmy silnik, żeby zaraz go jeszcze raz odpalić - nie odpaliła albo ledwo cokolwiek łapała ostatecznie nie odpalając. Szukałem przyczyny około 2-3 godzin i zwróciłem na to uwagę jak już chcieliśmy wrócić do starej pompy paliwa :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
raf1979 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDi
Kraj/Country: UK
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 2
Skąd: UK
Wysłany: 31-05-2009, 21:26   

Witam! Właśnie wróciłem od serwisu Mitsubishi. Powiedzieli, że to prawdopodobnie przepustnica, koszt 1200 funciaków (6000 zł). Pare miesięcy temu też byłem u nich na komputerze ale z całkowicie innymi objawami (autko nie trzymało mi obrotów, na wolnych gasł) i też powiedzieli że przepustnica :( Coś mi się wydaje, że dla nich wszystkie problemy z autem sprowadzają się do przepustnicy. Nie wymienię u nich tej przepustnicy bo szczerze mówiąc auto jest mniej warte niż ta część. Pozdrawiam :?
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 01-06-2009, 00:15   

błąd wyraźnie widać jest to problem z uzyskaniem odpowiedniego ciśnienia na listwie w pierwszej kolejności sprawdź czujnik ciśnienia paliwa z tyłu na listwie wtryskowej odłącz od niego wtyczkę i odpal auto zaświeci się na pewno CE sprawdź czy pomogło, jeśli tak czujnik jeżeli nie prawdopodobnie pompa wys. ciśnienia przed wymianą czujnika trzeba zdjąć ciśnienie z listwy bo inaczej dostaniesz strzała wachą po gałach i z dużym prawdopodobieństwem przywalisz jeszcze tyłem głowy w maskę :D angielskich mechaników omijaj szerokim łukiem oni wymienią ci pół samochodu zapłacisz za to jak za zboże a problem dalej będzie :D najlepiej znajdź zaufanego polskiego mechanika. w wigan koło Manchester-u jest szrot Volvo gościu za 40 może 60 funtów sprzeda ci przepustnice od gdi w stanie bardzo dobrym. nie sugeruj się cenami w ASO bo to kosmos ceny chyba sprzed 10 lat
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.