Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak rozebrać licznik-deske rozdzielczą w proton 415 GLSi ?
Autor Wiadomość
fortii 
Nowy Forumowicz

Auto: proton 415 GLSi
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 04-06-2009, 22:23   Jak rozebrać licznik-deske rozdzielczą w proton 415 GLSi ?

Witam,mam problem.Posiadam protona 415 GLSi.Zacina mi się kilometromierz i muszę dostać się do środka a nie chcę połamać jakiś plastików,dlatego jeśli ktoś już to rozbierał albo posiada jakąś instrukcję proszę o pomoc.Pozdrawiam
 
 
bastek69 
Forumowicz

Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 75
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 05-06-2009, 00:07   

ja niedawno u siebie rozbierałem deske to mogę spróbować pomóc ;)
1. odkręcasz dwie śróbki na panelu środkowym nad pokrętłami nawiewu, wyciągasz zapalniczke, popielniczke , odłanczasz kabelki od nich i wyciągasz radio (kabli nie odpinaj bo nie musisz , chyba że masz kostke ISO to nie będzie kłopotu z podłączeniem), teraz plastik ściągasz panelu środkowego (tylko ostrożnie bo jest na zatrzaskach)

2. teraz góra. Nad zegarkiem jest śruba, dwie nad prędkościomierzem (chyba tyle o ile dobrze pamiętam. nie pamiętam już jak to było z nawiewami. wiem że musisz uważać bo mocowania pod kratkami nawiewu są na zatrzaskach zamocowane do panelu, który musisz ściągnąć i jak je zerwiesz kratki będą później w nim zagłębione. Jak zrobisz pkt1. to tam jeszcze nad pokrętłami nawiewu są w rogach dwie śruby i je też trzeba było odkręcić z tego co mi się przypomina.

4. co do pkt 2. to chyba tyle. zdejmujesz już cały ten górny plastik z zegarkiem, odpinasz od tyłu zasilanie zegarka i kostki od przełączników, plastik na bok i zabierasz sięza zegary.

4. do wyjęcia zegarów najlepiej zabrać się ze srubokrętem z magnesową końcówką bo łatwo o zgube śrubki (są cztery - po jednej w każdym rogu).
odkręcasz je i wychodzi cały komplet zegarów.

życze powodzenia i mam nadzieje, że choć troche zrozumiałeś z tego bo starałem się nie pisać chaotycznie ;) .... nie robiłem wtedy zdjęć niestety więc tylko tak moge Ci to opisać.
ale jak coś pisz postaram się pomóc ;)
 
 
 
fortii 
Nowy Forumowicz

Auto: proton 415 GLSi
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 05-06-2009, 08:43   

Dzięki śliczne kolego,dzisiaj się za to zabiore,mam nadzieje że nic nie uszkodzę.Napisze później jak mi poszło.Pozdrawiam i dzięki za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.