 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jak rozebrać licznik-deske rozdzielczą w proton 415 GLSi ? |
Autor |
Wiadomość |
fortii
Nowy Forumowicz
Auto: proton 415 GLSi
Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 2 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 04-06-2009, 22:23 Jak rozebrać licznik-deske rozdzielczą w proton 415 GLSi ?
|
|
|
Witam,mam problem.Posiadam protona 415 GLSi.Zacina mi się kilometromierz i muszę dostać się do środka a nie chcę połamać jakiś plastików,dlatego jeśli ktoś już to rozbierał albo posiada jakąś instrukcję proszę o pomoc.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
bastek69
Forumowicz
Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 75 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 05-06-2009, 00:07
|
|
|
ja niedawno u siebie rozbierałem deske to mogę spróbować pomóc
1. odkręcasz dwie śróbki na panelu środkowym nad pokrętłami nawiewu, wyciągasz zapalniczke, popielniczke , odłanczasz kabelki od nich i wyciągasz radio (kabli nie odpinaj bo nie musisz , chyba że masz kostke ISO to nie będzie kłopotu z podłączeniem), teraz plastik ściągasz panelu środkowego (tylko ostrożnie bo jest na zatrzaskach)
2. teraz góra. Nad zegarkiem jest śruba, dwie nad prędkościomierzem (chyba tyle o ile dobrze pamiętam. nie pamiętam już jak to było z nawiewami. wiem że musisz uważać bo mocowania pod kratkami nawiewu są na zatrzaskach zamocowane do panelu, który musisz ściągnąć i jak je zerwiesz kratki będą później w nim zagłębione. Jak zrobisz pkt1. to tam jeszcze nad pokrętłami nawiewu są w rogach dwie śruby i je też trzeba było odkręcić z tego co mi się przypomina.
4. co do pkt 2. to chyba tyle. zdejmujesz już cały ten górny plastik z zegarkiem, odpinasz od tyłu zasilanie zegarka i kostki od przełączników, plastik na bok i zabierasz sięza zegary.
4. do wyjęcia zegarów najlepiej zabrać się ze srubokrętem z magnesową końcówką bo łatwo o zgube śrubki (są cztery - po jednej w każdym rogu).
odkręcasz je i wychodzi cały komplet zegarów.
życze powodzenia i mam nadzieje, że choć troche zrozumiałeś z tego bo starałem się nie pisać chaotycznie .... nie robiłem wtedy zdjęć niestety więc tylko tak moge Ci to opisać.
ale jak coś pisz postaram się pomóc |
|
|
|
 |
fortii
Nowy Forumowicz
Auto: proton 415 GLSi
Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 2 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 05-06-2009, 08:43
|
|
|
Dzięki śliczne kolego,dzisiaj się za to zabiore,mam nadzieje że nic nie uszkodzę.Napisze później jak mi poszło.Pozdrawiam i dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
|
|