Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] pedał gazu "przeskakuje"
Autor Wiadomość
pit1 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-06-2009, 19:35   [1G 90-94] pedał gazu "przeskakuje"

Witam, mam taki (chyba) drobny problem. Otóż podczas wciskania pedału gazu na początku jest lekki opór, a potem delikatny przeskok. Przez to kiepsko się rusza oraz odejmuje / dodaje gaz, bo trochę rzuca autem.
Generalnie problem jest czysto mechaniczny (przynajmniej tak się wydaje) i związany z pedałem gazu albo może linką gdzieś tam dalej. Poprzedni właściciel mówił coś o jakiś sprężynkach przy przepustnicy.
Ktoś się może z tym spotkał i wie jak najszybciej sobie z tym poradzić?
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-06-2009, 12:58   

WD 40 polecam. Najpierw w środku w samochodzie odczyść pedał gazu (zbiera się tam błoto i kurz z butów) i popryskaj WD, póżniej możesz prysnąć pod maską na linki i sprężyne przy przepustnicy. U mnie pomogło.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Angel 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse D22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 15-06-2009, 23:58   

zdecydowanie WD40 bedzie po sprawie mialem to samo w moim
 
 
 
Poli jdm 
Nowy Forumowicz
Poli

Auto: mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 17
Skąd: Toruń
Wysłany: 16-06-2009, 10:45   

Panowie WD40 to tylko tymczasowe rozwiązanie ponieważ ulatnia się po jakimś czasie i problem powraca. Są dzisiaj dużo lepsze środki na bazie teflonu i to bym polecał! sprawdzony sposób. Jak będziesz chcial to ci podam nazwę.Pozdrawiam. :biggrin:
_________________
Poli
 
 
pit1 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-06-2009, 23:37   

Niestety sprawa nie taka prosta do rozwiązania. ;)
Przepustnica sama chodzi ładnie, płynnie, opór jest ale nie za duży.
Zdjęliśmy linkę z przepustnicy i poruszałem pedałem gazu - chodzi zupełnie lekko, nie stawia najmniejszego oporu, więc sam pedał gazu też odpada. Natomiast jak linka była odczepiona od przepustnicy i jedna osoba ją naciągała, a druga naciskała na pedał gazu to czuć było kiepską pracę. Pedał chodzi skokowo, niezbyt płynnie, im mocniej naciągnięta linka tym bardziej to czuć. Dlatego stawiam, że to chyba linka + pancerze, ale niezbyt jest co z tym zrobić. Wpuściliśmy trochę oleju strzykawką i igłą do pancerzy, ale nie za wiele się da w ten sposób. Jeszcze drugi typ to taka dziwna skrzynka - pancerz który idzie od okolic pedału wchodzi do skrzynki, tam są jakieś kółka, coś jak przekładnia i z drugiej strony wychodzi dopiero pancerz z linką, która potem ciągnie przepustnice.
Tak czy siak posmarowaliśmy na tyle na ile się da, te kółka też, trochę naciągnęliśmy linkę i jest trochę lepiej, ale wciąż tak sobie. Już nie skacze przy ruszaniu, tylko później.
Da się coś zrobić z tymi pancerzami / linkami? Może mechanik jest w stanie to wyjąć, porządnie wyczyścić i nasmarować? Robienie tego samemu zdecydowanie odpada. ;)
 
 
Poli jdm 
Nowy Forumowicz
Poli

Auto: mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 17
Skąd: Toruń
Wysłany: 17-06-2009, 00:30   

No chyba bedziesz musiał podjechać do mechanika skoro sam się za to nie chcesz brać, ale czsem tak najlepiej. Powodzenia. :p
_________________
Poli
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24334
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-06-2009, 07:45   

pit1, najlepszy patent to wlasnie olej silnikowy wpuszczony strzykawka pod pancerz linki - tylko olej jak najrzadszy (syntetyk) i do tego rozgrzany
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-06-2009, 22:59   

nom, rozgrzany lepiej wejdzie w panceż, ale jak jest przetarta w środku linka to niewiele da, rozwiązaniem będą nowe linki gazu

PS. ta puszeczka to tempomat ;p
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.