| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| sprzęgło 4g63 8v |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | JaneczekJ [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-08-2006, 19:30   sprzęgło 4g63 8v |   
 |  
               | 
 |  
               | W Galusiu E-33, 91'padło mi sprzęgło{nie wysprzęglał do końca}.Rozebrałem okazało się że zużył się gumowy odbojnik w tarczy,wypadła blaszka i zablokowała docisk. Łożysko i docisk były w niezłym stanie więc kupiłem tarcze NKK NIPPON CLUTCH złożyłem i było OK. Po przejechaniu ok.200km samochód stanął-hol warstat tarcza rozpadła się na nitach sprężynki wysypały się.Zawiozłem to do sklepu trochę pomarudzili ale spisali protokół reklamacyjny i kazali czekać 2 tyg.na odpowiedż producenta.Abym mógł dalej jeżdzić musiałem kupić drugą tarczę a za tą oddadzą mi kasę?
 Niestety tarcza tej samej firmy i po tygodniu też się rozpadła.
 Czy można popełnić błąd przy mątażu,
 -jaką tarczę kupić żeby była dobra,
 -jakie są zasady reklamacji{mam paragon i opakowanie} w sklepie chcieli fakturę z warsztatu-czy to konieczne?
 Proszę o pomoc  Janek.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-08-2006, 19:38   Re: sprzęgło 4g63 8v |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JaneczekJ napisał/a: |  	  | -jaką tarczę kupić żeby była dobra, | 
 Daikin
 i wymienić też docisk, bo może tarczę zryrać
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | efedrynka [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-08-2006, 20:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | czesc. zmienilam tarcze w tym samym galancie 4g63 88r. 2.0 sohc. tylko ze nie moge dokladnie wyregulowac cisnienia. odpowietrzone jest sprzeglo. lapie prawie idealnie ,ale trzeba wcisnac pedal naprawde do konca zeby skrzynia chodzila bez zgrzytu. co z tym zrobic.kiedys lapalo w 3/4 pedala...i naprawde chodzilo ok. dodam ze tarcza sprzegla byla nieco mniejsza ta nowa(choc katalogowo pasuje) .. zmienieone bylo tarcza wraz z dociskiem. komplet.
 jak to mozna wyregulowac?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-08-2006, 21:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | jest regulacja - na popychaczu pompki sprzęgła |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | swees   Mitsumaniak
 
 Auto: Volvo V60 CC T5 2018
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 26 Lip 2006
 Posty: 145
 Skąd: PL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-08-2006, 23:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Janeczek, mało prawdopodobne, żeby to byłą wina tarczy skoro dwie się posypały. coś musisz miec z dociskiem... 
 w EA5 założyłem tarczę nippona z dociskiem daikina i jest wszystko w porządku.
 
 pozdr
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |