Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Zabezpieczenie turbiny ?
Autor Wiadomość
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 15-06-2009, 21:55   [2.8 TD] Zabezpieczenie turbiny ?

Witam

Zalozylem manometr i podnioslem cisnienie w turbo.
Jak podczas postoju wczesniej wciskalem gaz to mialem chwilowe doladowanie moze kolo 0.6-0.7 bar a pozniej okolo 0.5 bar.
Podczas jazdy max 0.85 - 0.9 bar.
Po podniesieniu cisnienia na postoju mam przy przygazowaniu max ok 0.9 bar a podczas jazdy przy powolnym przyspierzaniu okolo 1bar, przy raptownym wcisnieciu gazu lekko przekracza 1.2bar i slychac ssssssssssssss, cisnienie wtedy spada do okolo 0.8bar.

Czy jest jakis zawor bezpieczenstwa w ukladzie ktory sie otwiera po przekroczeniu 1.2 bar ? Mam odczucie jakby sie rozszczelnial na chwile uklad ale na postoju nie ma tego efektu a podczas jazdy ciezko jest siedziec pod maska zeby zlokalizowac skad to sssssssssssssssss.

Zawor regulacyjny mam skrecony na minimum

Ma ktos pomysl gdzie szujac nieszczelnosci ?


-----------------------------------------------------

Chyba juz znalazlem. Na kolektorze ssacym od tylnej strony jest jakis zawor. W pdf'ie do silnika pisze "relief valve". Da sie ten zawor jakos "podrasowac chocby 0.1, 0.2 bar czy to jest nierozbieralne i musze pokombinowac i zmniejszyc doladowanie ?
Zaslepiac bym raczej nie chcial bo gdyby cos sie zepsulo i turbo by pocisnelo na maxa to moglo by byc nie ciekawie
 
 
estewes28 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.8 td
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 48
Skąd: london.uk
Wysłany: 15-06-2009, 23:52   

chciałbym ci pomóc ponieważ też myslę o manometrze ale nie mogę bo nie wiem.
pozdrawiam
_________________

 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 16-06-2009, 00:18   

Na zaworze przy turbo zwiekszyc cisnienie moge ale zmniejszyc sie juz nie da.
Skrocilem sprezynke i odrobine mniej pompuje i zadziej sie zdaza ze ten zawor bezpieczenstwa sie otwiera. Jutro skroce jeszcze troche sprezynke i powinno byc ok.

Ale jesli daloby sie ten zawor bezpieczenstwa podregulowac na 1.3 lub 1.4 bar to by bylo najlepiej. Moglbym zwiekszyc cisnienie na 1.2 do 1.25bar
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 19-06-2009, 03:26   

NIE WIEM JAK W II ale w jedynce na kolektorze ssącym jest taki "grzybek" - ciśnieniowy zawór jednokierunkowy, który otwiera sie jak ciśnienie wzrośnie zbyt mocno.
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 19-06-2009, 15:25   

w II tez jest taki grzybek ktory otwiera sie po przekroczeniu 1.2 bar. Da sie go w jakis sposob podregulowac zeby otwieral sie powiedzmy przy 1.4 bar, czy to jest czesc nierozbieralna bez mozliwosci regulacji ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.