Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39A 4WD 2.0] Demontaż rozrusznika
Autor Wiadomość
alanVR4 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E39A GTi Dynamic 4
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 26
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 12-12-2010, 19:04   [E39A 4WD 2.0] Demontaż rozrusznika

Drodzy forumowicze,
Bardzo proszę o precyzyjny opis jak najszybciej i najłatwiej wyjąć rozrusznik z Gala.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-12-2010, 22:15   

Odpiąć aku, odkręcić dwie śruby mocujące rozrusznik, wyjąć w bardziej dogodne miejsce i odkręcić kable.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
alanVR4 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E39A GTi Dynamic 4
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 26
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 17-12-2010, 19:04   

Gdyby to było takie łatwe to bym nie prosił o poradę. Chodzi o to, że rozrusznik jest z tyłu silnika. I ja nie wiem czy ja mam zdejmować kolektor dolotowy, czy też np. wystarczy wyjąć puszkę filtra powietrza i będzie wystarczający dostęp do demontażu???
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-12-2010, 19:50   

zdejmij dolot i wyciągniesz bez najmniejszego problemu.
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
alanVR4 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E39A GTi Dynamic 4
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 26
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 17-12-2010, 23:43   

Dzięki wielkie!:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.