Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chip tuning
Autor Wiadomość
klapkim 
Forumowicz

Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 39
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-06-2009, 22:31   chip tuning

Mam takie pytanie czy że by modyfikować soft w miśku potrzebny jest jakiś dodatkowy sterownik czy można to zrobić przez złącze diagnostyczne? Jak dzwoniłem do zakładu który zajmuje się chip tuningiem to pan powiedział że potrzebne jest jakieś dodatkowe urządzenie sterujące ponieważ nie można bezpośrednio modyfikować softu w ECU i zaśpiewał mi ok 4000 pln.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 14-06-2009, 23:04   

chip do wolnossaka...za 4000zl.. ktos cie w niezly kanal wpuszcza...
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 14-06-2009, 23:48   

Podobno w ogóle nie ma sensu tego robić, tak mi przynajmniej powiedzieli w VTG
 
 
klapkim 
Forumowicz

Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 39
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-06-2009, 08:25   

no właśnie coś mi nie pasowało z tą ceną masz może jakieś informacje gdzie lub jak to można zmodyfikować za przyzwoitą cenę? Tak normalnie może i nie ma sensu ale przy dalszych modyfikacjach np zmiana rozrządu trzeba będzie zmodyfikować soft.
 
 
wujekwaldus 
Forumowicz

Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-06-2009, 08:30   

a dalo by rade za 4000 zl zrobic w SL-u 250,260 koni tak aby po 5 tysiacach sie silnik nie rozlecial lub skrzynia? (powiedzmy ze silnik i skrzynia w dobrym stanie)
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 17-06-2009, 17:05   

W 3000 gt bez turbin w wolnossaku przyrost 40 km jest za tą kase mało realny.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 17-06-2009, 20:25   

moze to dac ci jakis obraz sytuacji i co mozna z autem zrobic..
ogolnie zeby z NA wyciagnac znacznie wiecej to tylko swap na vr4.. lub uturbiania.. ale to droga przez meke.. i wcale nie jest to proste wg tego co pisza na 3si.org.. chodz sa auta ktore cos takiego przeszly i calkiem dobrze jezdza..

http://www.3si.org/wiki/index.php/Staged_Upgrades
na dole dla NA

oraz sklep i czesci do poszegolnych stageow
http://www.dynamicracing....home.php?cat=48
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
wujekwaldus 
Forumowicz

Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-06-2009, 20:26   

to co by kto polecił i za jaką kasę? moim celem jest osiągnięcie progu 250-260 koni, sporo juz zainwestowałem w mojego SL-a... i nie chce go sprzedawać i kupić VR bo jak trafić na VR-a w takim staniem jak ja mam teraz SL to chyba bym musial w niemczech szukać...
nowy lakier
nowe wnetrze,
nowe amorki
nowe klocki i tarcze
nowa chlodnica
nowy rozrzad
nowy dolot hks-u...
nowy wydech (w toku :P )
....
ile PLN trzeba wlozyc w SL aby osiagnac 250 koni? czy dalo by rade zainstalowac male turbo jakies? przeciez widzialem gdzies na stronce turbinke za 2500 zł, powiedzmy że do tego intercooler orurowanie montaż i inne to chyba w 4500 bym się zamknął?
Wesprzyjcie mnie:)
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 17-06-2009, 21:35   

Z tego co ja wiem to jakbys nawet zalozyl turbiny na seryjnym kompie i seryjnym dole ,czyli bez odprezania silnika(stopien sprezania NA to okolo 9:1 a turbo to 7.5:1).to nie moglbys przekraczac doladowania maxymalnie 0.45 , jak przekroczysz to tloki poleca!!!!.
Ja kiedys uturbialem wlasnorecznie wprawdzie nie 3000gt ale autko z 2 litrowym silnikiem(orginalnie bylo 150km po modach okolo 250km) odprezylem go na tzw kanapke czyli podnosisz wyzej glowice ,czyli 2 uszczelki i przekladka aluminiowa miedzy nimi.Wtedy taka przekladke kupilem w PROMOTORZE.
Ale w 3000gt masz dwie glowice to jak je podniesiesz to pasek rozrzadu musi byc dluzszy i nie wiem czy za pomoca regulacji naciagu to zniwelujesz(raczej nie).
Jezeli bez odprezania to max okolo 0.4 doladowanie a i tak przydalo by sie strojenie kompa i oczywiscie wydajniejsza pompa paliwa,wydajniejsze wtryski,ladny dolot itd....
Duzo zabawy i silnik bedzie kombinowany,czyli nie pewny......

hmmm,czy nie lepiej po prostu zrobic swap!?!?!?!?!?!?
sadze ze da sie to zrobic i koszt podobny a wtedy otwiera sie przed toba duuuzzzooo mozliwosci.Po prostu kupujesz anglika i masz wszystko co potrzebujesz...
Ale 300km na jednej osi to dobry pomysl!?!?!?!?!?!?

Tak prawde mowiac to sam nie wiec co lepsze... Moze pozostanie przy 225km i szukanie VR4,ale z drugiej strony szkoda tego co zrobiles juz w swoim!!!!!!!!!
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 18-06-2009, 02:31   

Koledzy dobrze ci radzą kup anglika VR4 zrób swap silnika skrzyni i zawiechy najlepsze możliwe rozwiązanie.
 
 
wujekwaldus 
Forumowicz

Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-06-2009, 07:03   

ahh, to zanim ulepsze serduszko swojego SL to musze jeszcze troche money uzbierac... cholera drogie te zabawki:) Tak jak mi Udi napisales jeszcze o pompach paliwa, wtryskach itp itd... to juz pewnie na samym tylko uturbieniu przekroczyl bym moje skromne 4.000... a chce zrobic tak aby tym jezdzic a nie aby to sprzedac, wiec bede myslal o swapie... tylko dobry angol to pewnie z 15-20 k... a Swap (wiadomo ze jak silnik to i skrzynia, to i naped moze [jak sie da?] )... jezu... na Corvette C5 bym mial:) ale GT "ma to cos..." od malego marzylem o takim:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.