[CA4A 1.6] Dławi się i nie wchodzi na obroty |
Autor |
Wiadomość |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 15-06-2009, 17:43 [CA4A 1.6] Dławi się i nie wchodzi na obroty
|
|
|
Witam was. Mam problem z 4g92. Próbuję odpalić miśka i wszystko ok, jednak problemy zaczynają się gdy dodaję gazu. Misiek zaczyna się dławić i nie wchodzi na obroty. Tylko na biegu jałowym pracuje idealnie. Gdy natomiast dodaję bardzo wolno obrotów normalnie wkręca się na 6tys obrotów. Co może być przyczyną? umieszczam filmik jednak nie wiem czy będzie coś słychać u was...
filmik 4g92 |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 16-06-2009, 08:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 15-06-2009, 17:48
|
|
|
danino88, zobacz czy cewka zapłonowa jest cała. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 15-06-2009, 18:05
|
|
|
no właśnie ale jak? i czy na pewno to? bo zapłon jest normalny, bo jak odłączę świece od silnika to czuć różnice... |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 15-06-2009, 18:08
|
|
|
danino88 napisał/a: | no właśnie ale jak? | Rozbierz aparat zapłonowy, wyjmij cewkę i zobacz czy nie pękła lub czy nie jest rozpołowiona.
We Wro powinieneś znaleźć aparat na podkładkę. Sprawdź to. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 15-06-2009, 18:51
|
|
|
no tak ale czy to na pewno cewka? bo jak dla mnie uszkodzenie cewki by się objawiło też na wolnych obrotach a jednak wolne obroty ma regularne i normalne... |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 15-06-2009, 19:49
|
|
|
danino88, oko_81 miał prawie identyczne objawy tyle, że w 4G13. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 15-06-2009, 20:03
|
|
|
w jakim stanei sa swiece i przewody.
2 sprawa jak wyzej chlopaki pisali moze to byc sprawka cewki ktora powoli umiera albo juz umarla a to sa jej posmiertne poddrygi.
W 1.6 mialem podobna przypadlosc ale mniej drstyczna przy wypalonych swiecach. znaczy sie silnik sie mulil a przy 5 tysiacach wrecz jakby mial odciecie mial problemy z wkrecaniem sie na obroty agresywnie..ale jesli powoli mu otwieralem przepustnice spokojnie sie rozkrecal....
kolejne pytanie czy przeplywomierz jest caly? teraz w 1.8 mialem chwile grozy jak nie moglem odpalic silnika bo prychal kichal strzelal i jak juz na sile go odpalilem to chodzil jakby gubil zaplon a okazalo sie ze nie podpielem przeplywomierza i mu totalnie odwalilo... |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 15-06-2009, 20:15 pomoc
|
|
|
Ja bym postawił na rozrząd,na biegu jałowym będzie się wkręcał ale pod obciążeniem to zupełnie inna historia.Jak długo stał silnik? |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 15-06-2009, 20:33
|
|
|
chłopaki a moja mina jest coraz gorsza stał z godzinę, maksymalnie dwie. U mnie auto nie stoi długo bo ciągle w ruchu. 14 tys km w 3 miesiące...
[ Dodano: 15-06-2009, 20:58 ]
no tak tyle ze 4g13 nie ma przepływomierza... |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-06-2009, 09:14
|
|
|
U mnie w 1.6 obroty były równe, odpalał idealnie, był elastyczny ale nie jechał jak powinien na wysokich obrotach(na oko stracił 20KM) padnięta była cewka.
Najłatwiej bedzie podmienić na próbę cały aparat zapłonowy, tylko zanim odkręcicie oba aparaty zaznaczcie sobie położenie(ustawienie zapłonu) jakimś mazakiem.
Ja kupiłem cały drugi aparat bo nie mogłem dostać samej cewki, wydałem tylko kase na telefony do różnych sklepów, akurat jak potrzebowałem cewki to magazyny w sklepach były puste, a ceny oscylowały w 150zł za cewkę. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 16-06-2009, 09:26
|
|
|
danino88 napisał/a: | no tak tyle ze 4g13 nie ma przepływomierza... | Ale jest MAP. Jeśli jakiś czujnik byłby uszkodzony to na 90% świeciłby CE. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 16-06-2009, 10:17
|
|
|
tylko że on w ogóle nie wkręca się na obroty, nawet na 2 tys jeśli otworzę szybko przepustnicę. Dobra ale postaram się sprawdzić tą cewkę |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 16-06-2009, 16:42
|
|
|
londolut napisał/a: | Jeśli jakiś czujnik byłby uszkodzony to na 90% świeciłby CE.
_________________ |
ehe |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 16-06-2009, 17:34
|
|
|
pyjte napisał/a: | londolut napisał/a: | Jeśli jakiś czujnik byłby uszkodzony to na 90% świeciłby CE. |
ehe | Dlatego zostawiłem 10% na takie przypadki jak u Ciebie |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
BUBU
Mitsumaniak Partyzant

Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 1548 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 16-06-2009, 17:53
|
|
|
Sprawdź pompę paliwa i filtr . W moim starym lancerku objawy były podobne , no i okazało się że pompa paliwa jest gdzieś walnięta i podaje za mało paliwa .
Miałem o tyle lepiej że na gazie chodził jak pszczółka , tak że elementy zapłonu mogłem od razu wyeliminować jako przyczynę awarii.
Pozdrav |
|
|
|
 |
|