Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Blokada tylnego mostu
Autor Wiadomość
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 20-06-2009, 19:56   [2.8 TD] Blokada tylnego mostu

Witam

Mam pytanie jakie sa roznice w wersji bez i z blakada tynego mostu.
Czy do wersji bez blokady idzie takowa zalozyc czy wiaze sie to z wymiana polowy auta :)
 
 
ryba 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-06-2009, 20:20   

Kiedys ogladalem madry serial na discovery,koleszko robil land rovera, i tam zeby miec owa blokade wymienial most. dodatkowo zalozyl pompke powietrza ktora blokade zalaczala oraz wlacznik. i to wsio...Wydaje mi sie ze tutaj bedzie podobnie, aczkolwiek ludzka rzecza jest sie mylic...
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 20-06-2009, 20:47   

Witaj.Blokada tylnego mostu pracuje tak że gdy włączysz oba koła robią->>przydatne w ciężkim terenie->to tak ogólnie.Nie przerabiasz pół samochodu a jedynie dodajesz do tylnego mostu np Blokadę ARB i jeszcze kompresor który tym będzie sterował a jak dobry to jeszcze i koła napompuje.Pozdrawiam :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 20-06-2009, 22:39   

a jak to fabrycznie jest zrobione ? duzo zachodu i kosztow z tym jest zwiazane ?
Moze ktos jakas fotke podrzucic jak to wyglada w praktyce ?

Kompresor, jakis elektrozawor i sterowanie to pomijam bo to nie problem.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 21-06-2009, 00:08   

Blokada ARB to koszt około 4000zł+ kompresor ~~ 1000zł + robocizna. A całego anglika można z blokadą można już znaleźć za ~~5000zł lub tylny most z blokadą ~~1000zł ->> ale używka i nie wiadomo co i jak.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 21-06-2009, 00:27   

narazie sobie daruje, nie jestem az tak potrzebujacy :) ale dziekuje za info.
Pracowalem w angli na szrocie, paru znajomych nadal na nim pracuje wiec moze by sie cos znalazlo. Moze i w irlandii bym cos znalazl, niedaleko na szrocie kilka pojarek stoi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.