Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chyba kupilem nienaprawialny samochód, przynajmniej w UK
Autor Wiadomość
Manysh
[Usunięty]

  Wysłany: 23-06-2009, 15:48   Chyba kupilem nienaprawialny samochód, przynajmniej w UK

Pisze tego posta na zasadzie debaty, nie skarze sie, nie zale, poprostu nie ma juz siły

Kilka tygodni temu padł mi silnik krokowy w Carismie GDI, no cuz , zdarza sie. Temat przyjełem raczej na miekko ( na początku ) ale szybko doszło do mnie ze to dramatyczna sytuacja.
Pojechałem do serwisu Mistubishi w Yorku (z którym juz wczesniej miałem przeboje) ,pełen nadziei, i ..

Pytam pana przy biurku.
- szkukam silniczek krokowy ( stepper motor ) do Carismy GDI
Pan przy biurku
- chwileczke pan od działu sprzedaży czesci rozmawia przez tel. Bedzie za chwilke
ja.
- ok
Poczekałem 15 min :) podchodzi pan do pana przy biurku.
- w czym moge pomoc
ja
- szkukam silniczek krokowy ( stepper motor ) do Carismy GDI
Pan od czesci
- co?
- aha Starter motor ( rozrusznik )
ja
- NIE Stepper motor
Pan od czesci
- co to jest ?? co to robi ?
Odzywa sie Pan przy biurku, do pana od czesci
- no Stepper motor, nie starter motor
.. Po Facjacie odebrałem ze wie o co chodzi jednak ....
Obydwaj pytaja
- Co to robi i gdzie to jest w silniku ?
:evil: juz sie spiełem tak ze myslałem ze zabije.
Tłumacze im, co to jest, co to robi, gdzie sie to znajduje
Pan od czesci
- dobra skoro to jest przy przepustnicy zaraz znajde w komputerze.

mija około 15 min

Woła mnie Pan od czesci
- hmmm, nie wiem ,ja tego nie widze, moze ty to tu gdzies znajdziesz
Ja
- no nie ma tego ,rysunek techniczny jest ze złej strony ,mozesz to obrócić dookoła ?
Pan od czesci
- moment .......................... klika klika klika .......... nie, nie moge.
- słuchaj a widac to jak podniesiesz maske ?
Ja
- tak
Pan od czesci
- to chodz pokazesz mi bedzie łatwiej

Idziemy do samochodu, otwieram maske pokazuje mu to jeszcze raz, obiasniajac co to robi itp Po czym Pan od czesci, wraca do komputera, i nie moze znalezc, ale walczy

kolejne 10 min

Woła mnie Pan od czesci
- słuchaj to, to
ja
- nie wyglada mi ze to to bo tam nie ma uszczelki, poza tym to wyglada jak potencjometr
Pan od czesci
- ok poczekaj pojde po mechanika, niech on zobaczy
ja
- ok
Mija okolo 15 min

Przychodzi mechanik ( pod krawatem ?! ) ,idziemy we trzech do auta, podnosze maske , ( nic nie mówie ) mechanik szuka przepusnicy od strony rozrzadu (Q&%^$%) wkoncu ...
Ja
- No TU to jest - ( pokazuje palcem, i nic nie mówe )
Mechanik
- a tak własnie,hmmmmm, tak to bedzie to, co na rysunku techniczym
Ja
- jestes pewien ? moge ci to wykrecic teraz, tam nie ma zadniej uszczelki
Mechanik
- nie, nie trzeba to napewno to
------------------------------------------------
:butthead:
------------------------------------------------
Wracamy do biura facet mi to pokazuje, ja mówie ze to tak nie wyglada, oni mowia ze to komplet, dlatego ta uszelka
Ja
-wiec ile to kosztuje i na kiedy bedzie ( tak tylko spytałem )
Pan od czesci
-168 funtów( chyba ) , ale nie ma w zadnym magazynie wiec pewnie ( jak bede miał szczescie ) przyjdzie za 3 tygodnie

WYSZEDŁEM SZYBKIM KROKIEM skoro oni dokładnie nie sa pewni, to po co czekac 3 tyg


--------------------------------------------------------------------------

Podjechałem jeszcze do sklepu z czesciami, ale ta sama gadka, odpowiedz: Tylko serwis :(

Dobra postanowiłem ze pojade do mojego mechanika ( pomyslałem ok niech mnie skasuje z 300F ale zrobi )
Mój mechnik, powiedział ze: no rzeczywiście wyglada to na krokowy ( HURRRA WIE CO TO JEST ) , ale najpierw musi zrobic diagnostyke, aby sie upewnic ( dobra rozmumiem ) no i ze on mi tego z nieba nie sprowadzi, i po krokowy bedzie musiał jechac do serwisu
:butthead:

Dałem sobie spokój

obleciałem szroty, nie ma !! ( nie ma nawet carismy GDI ) Dwóch kolegów było w polsce na urlopach, polatało po szrotach, nie ma. W jedym sklepie z czeciami, pan powiedział ze byc moze za kilka tygodni bedzie

:butthead:

Tak sie złozyło ze kolega z pod londynu do mnie dzwonił, naswietliłem mu sytuacje, on nie uwierzył, powiedział ze ma tam,super sklep,do jego opla wszystko tam kupował i ze zaraz pojedzie zapytac, oczywiscie :butthead: wiec pojechał do Mitsubishi :mrgreen: Dzwoni do mnie i mówi. " Słuchaj oni wogóle nie wiedza co to jest."Znalezli mu 2 czesci jedna 200F druga 500F na za 3-4 tygodnie i jeszcze pan go oswiecił ze jak zamówi ! to juz musi kupic :finga:

No to tak miej wiecej wyglada sprawa tak małej usterki pojazdu

Pytanie. Jak wy sobie radzicie z Miskami,bo ja wogóle nie mam pomysłu jak to załatwic, narazie czekam na przpustnice od silnika 1.6 i bede próbował przekładac krokowy ;) poza tym nie mam planu


ps to chyba najdłuzszy post w moim zyciu :shock:
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-06-2009, 16:30   

kombinujesz kombinujesz, a czy na allegro.pl szukałeś ? bo wiedzę, że używany też wchodzi w grę. przeciesz masa częsci na allegro pochodzi własnie z angielskich carism.

Przesyłka do uk wcale nie wyjdzie tak duzo.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 23-06-2009, 16:30   

Mozesz sprobowac na tym szrocie, ja tam pracowalem i mielismy sporo autek i sporo czesci lezy na magazynie. Jak nie bedziesz mogl sie dogadac z anglikami o co chodzi to popros Waldka - to polak moj szwagier i mu wytlumaczysz.
Sprzedaja tez z wysylka chyba nawet na ebay-u, na czesci udzielalismy zawsze 3 miesiace gwarancji.
http://www.car-transplants.co.uk/

tutaj adres i telefon

Chester Road (A51)
Hurleston, Nantwich, Cheshire, CW5 6BU
Tel: 01270 627919 or 626266
Fax: 01270 625464

W tych serwisach to idioci pracuja, ja w mitsubishi w Dublinie musialem sie klucic ze mam pompe elektroniczna a nie mechaniczna. Gosc twierdzil za skoro sa linki to jest mechaniczna, a co tam ze dochodzi nie do pompy tylko do potencjometru zamontowanego nad pompa...., za zbierznosc zaplacilem 90 euro, ustwiali ja 3 razy bo raz sciagalo w jedna a raz w druga. W koncu ustawili ze nie sciaga ale po roku mam nowe opony do wymiany bo obie sa zdarte od srodka
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2009, 17:23   

Chooper napisał/a:
kombinujesz kombinujesz, a czy na allegro.pl szukałeś ? bo wiedzę, że używany też wchodzi w grę. przeciesz masa częsci na allegro pochodzi własnie z angielskich carism.

Przesyłka do uk wcale nie wyjdzie tak duzo.


no kombinuje jak kon pod góre ;) co do alegro, to mam mało pomysłów na sfinalizowanie zakupu

Faraonix napisał/a:
Mozesz sprobowac na tym szrocie, ja tam pracowalem i mielismy sporo autek i sporo czesci lezy na magazynie. Jak nie bedziesz mogl sie dogadac z anglikami o co chodzi to popros Waldka - to polak moj szwagier i mu wytlumaczysz.
Sprzedaja tez z wysylka chyba nawet na ebay-u, na czesci udzielalismy zawsze 3 miesiace gwarancji.
http://www.car-transplants.co.uk/

tutaj adres i telefon

Chester Road (A51)
Hurleston, Nantwich, Cheshire, CW5 6BU
Tel: 01270 627919 or 626266
Fax: 01270 625464

W tych serwisach to idioci pracuja, ja w mitsubishi w Dublinie musialem sie klucic ze mam pompe elektroniczna a nie mechaniczna. Gosc twierdzil za skoro sa linki to jest mechaniczna, a co tam ze dochodzi nie do pompy tylko do potencjometru zamontowanego nad pompa...., za zbierznosc zaplacilem 90 euro, ustwiali ja 3 razy bo raz sciagalo w jedna a raz w druga. W koncu ustawili ze nie sciaga ale po roku mam nowe opony do wymiany bo obie sa zdarte od srodka


patrzyłem na stronie, ale GDI nie maja ofkors, ale jeszcze zadzwonie ,dzieki
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 23-06-2009, 18:19   

jak ja pracowalem to zawsze na skladzie mielismy z 1000 samochodow i codziennie ze 10-20 nowych przyjezdzalo, postaly iles czasu na placu, klienci sobie wyciagali co chceli a potem robiono z nich kosteczki. Jak wartosciowsze rzeczy to byly wymontowywane i szly na regal. Carisme kiedys napewno mielismy i pewnie nie jedna. Nawet ferrari bylo i RR. Najlepiej zadzwonic to sprawdza czy maja takie auto lub czesc do niego
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-06-2009, 19:07   

Manysh napisał/a:
no kombinuje jak kon pod góre ;) co do alegro, to mam mało pomysłów na sfinalizowanie zakupu


jak to... po prostu przelew międzynarodowy, western union, paczka pobraniowa pocztą z Polski, kurier za pobraniem . Sposobów jest cała masa i nie mów, że sie nie da, bo ja 3 tyg temu do czech posłałem cały komplet kół, gdzie Pan przysłał mi kase na moje konto (potrzebował tylko dokładny adres mojej placówki bankowej i jej międzynarodowy kod), a ja od całego przelewu za przyjęcie kasy z zagranicy zapłaciłem 10 PLN prowizji, więc się da. Ja posyłałem pocztą z racji wagi przesyłki, bo było najtaniej. Firmy kurierskie wołały od 700-4000PLN a pocztą poszło za 260.
Wystarczy znaleźć krokowca i dogadać sie jeszcze przed zatwierdzeniem transakcji czy da rade do UK i już ;)
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 23-06-2009, 19:25   

jeszcze jest ebay i platnosc przy pomocy paypal badz moneybookers. Banalnie proste i bez prowizji co wiecej przelew idze sekundy obojetnie do jakiego kraju. Kupowalem ostatnio zawor mbc w anglii a wczesniej pompe w austrii. Mozna konto zalozyc na polskiej stronie z polskim jezykiem a konto i tak jest miedzynarodowe.
Dobrze jest zalozyc sobie konto w jakims polskim banku internetowym, przesylasz wczesniej kase na nie a pozniej placisz przelewem. Zwykle ludzie nie chca wysylac za granice za pobraniem, jedynie przelew.
Z polskich bankow polecam MultiBank, mozna dostac karte Visa Clasic ale jako karte do konta a nie kredytowa. Taka karta mozesz kupic wszystko, bilety przez neta czy cokolwiek
 
 
shinai 
Mitsumaniak


Auto: , Galant 2,5 V6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 292
Skąd: Guildford
Wysłany: 23-06-2009, 19:44   

spróbuj tu http://www.partsgateway.co.uk/ mnie sie zawsze udaje znaleśc części
_________________
Wake up and drive - Mitsubishi
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2009, 20:33   

Chooper, patrzyłem na alegro, ale nie ma nic :cry:
Faraonix, ebay pusty choc znalazłem przepustnice nowa 1045 F styrana zyciem 220 F
shinai, własnie kupowałes cos przez ta strone mozesz polecic ? bo znalazło mi kilka krokowych, ale mam zadzwonic i podac im dane karty kredytowej, jakiemus panu ze szrotu ? troche ryzykowne, i czytałem w necie ze potrafia wysyłac głupoty.

Jak kupowałes napisz PLIS
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-06-2009, 22:01   

Manysh, Bartek naprawia przepustnice w GDI
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2009, 22:41   

Hubeeert, wiem pisałem do niego na PW odnosnie podmiany krokusa plus dolotów, ( pisałem na technicnym równiez ) ale nie ma odzewu, a krokowiec jest trup padła cewka bo trzpien krokowego sie zatarł i sie zawiesza czesto . sytuacja masakryczna

ale dzieki za porade
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-06-2009, 23:52   

Manysh Bartek ma gorący okres w pracy ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
shinai 
Mitsumaniak


Auto: , Galant 2,5 V6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 292
Skąd: Guildford
Wysłany: 24-06-2009, 19:10   

Kupowałem od nich kilka rzeczy górny tylny wahacz , lampe tylna do galant a lampe przednią do Carismy, lampe tylnia do Vw Lt , znalezli mi pompke spryskiwaczy ale nie kupilem bo udalo mi sie naprawidz moja. Czesci przysylaja w iagu 3 dni masz 6 miesiecy gwarancji. Ja osobiscie polecma tylko nie wiem jak ze znajomoscia na czesciach typu silnik krokowy.
Byc moze w sobote sie wybiore na Szrot ostatnio jak byle to bylo 5 carism, jesli nie kupisz to moge zerknac i wtedy ci przesle ale nie obiecuje ze bede jechal.
_________________
Wake up and drive - Mitsubishi
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 24-06-2009, 20:40   

shinai, jak bys jechał to było by super .
Zrobimy tak, na PW dostaniesz wszystkie dane moje ,jakie beda ci potrzebne, a tu opisze co i jak :
krokus jest pod przepustnica,przykrecany na 3 sruby tak jak na zdjeciu


teraz tak: Przed wykrecaniem potrzebny jest miernik, ustaw go na 20 Omm, jak odłaczysz krokowy, sa tam 2 rzedy styków po 3 piny ( na zdjeciu u góry widac 2 rzedy po 2 piny zdjecie pod złym kątem zrobione )

zdjecie ponizej jest dobre, choc krokus połamany ,ale widac te piny dobrze.
Robisz pomiar, miedzy prawym pinem a srodkowym ,oraz lewym i srodkowym wynik pomiaru powinien byc miedzy 28 do 33 omm ,nie wiecej nie mniej.
tak samo sprawdzasz na dolnych pinach i powinno byc tak samo
wynnik ponizej lub powyzej 28-33 omm znaczy ze elektrocewka jest spalona


Dalej...
Jak odkrecisz te 3 srubki to cała ta elektrocewka zejdzie ci dosc łatwo,ale trzpien krokusa bedzie siedział sztywno w przepustnicy( aha jak zdemontujesz elekrocewke to wyskoczy ci sprezynka, pewnie ja zgubisz, olej ja mam az 3 ) musisz ten trzpien wyciagnac dosc delikatnie ,choc bedziesz sie miał z tym problem, wiesz, tak z czuciem :)
Krokus musi miec numer na deklu, tam gdzie sa te 3 sruby , u góry 1D na dole 89U, zazwyczaj jest to zamazane, podrapane, brudne ( tak jak na tym połamanym ) itp jak zlokalizujesz np numer 1D a reszta bedzie wytarta to i tak oznacza ten sam model wiec nie przejmuj sie tym tylko wyciagaj :D
dam ci na PW mój nr tel jak by co
 
 
shinai 
Mitsumaniak


Auto: , Galant 2,5 V6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 292
Skąd: Guildford
Wysłany: 26-06-2009, 22:05   

Sorki Manysh ale jutro bede w pracy caly dzien.
_________________
Wake up and drive - Mitsubishi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.