Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
18-10-2007, 00:13
drżenie kierownicy przy hamowaniu
Autor Wiadomość
Mirage1
[Usunięty]

  Wysłany: 09-08-2006, 10:39   drżenie kierownicy przy hamowaniu

Witajcie niby stary i prosty temat a jednak.
Po wymianie klocków i tarcz objawy nie ustąpiły!
I co teraz?
 
 
rami1000
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2006, 10:43   

kilkukrotnie pisałem że trzęsienie przy chamowaniu to nie wina tarcz, wyważ koła i sprawdż czy stabilizator wachacza nie ma wybitych jest sztywny ( czy gumy które go trzymają sie nie wybiły) możesz odrazu sprawdzic jego końcówki.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2006, 11:10   

sprawdz tez plyn hamulcowy czy przypadkiem nie stracil swoich wlasciwosci.
 
 
Mirage1
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 09:04   

Jeszcze jedno to drżenie kierownicy występuje podczas hamowania ale tylko powyżej prędkości 80 km/h.
 
 
SEBULBON
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2006, 16:45   

mozliwe że blokuje ci jeden z tłoczków hamulcowych lub tarcze są krzywe
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-08-2006, 16:51   

Draganie kierownicy przy hamowaniu jest mozliwe gdy:
1. Masz krzywe tarcze hamulcowe - większość przypadków
2. masz zapieczone prowadnice w zacisku
3. masz problemy z zawieszeniem czyli jak napisał
rami1000 napisał/a:
stabilizator wachacza nie ma wybitych jest sztywny ( czy gumy które go trzymają sie nie wybiły) możesz odrazu sprawdzic jego końcówki.


Ale rami1000 pamiętaj o tym że przy hamowaniu jeżeli drży kierownica to pierwsze co sprawdzamy to własnie tarcze.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
JACA_1978 
Forumowicz


Auto: gal GLXi wagon 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1045
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-08-2006, 13:57   jesli nie tarcze to najpierw

sprawdz
cale zaciski bo jesli kupiles dobre tarcze to moze wlasnie cos z zaciskami moze byc najpredzej
_________________
JACA_1978
dwa blekitne :) diamenty
Colt 1.3 95r.
Lancer 1.3 GLX 98r.
Galant 2.0 GLXi wagon 99r.
Premacy 2.0 citd 101 KM 03r.
Bydgoszcz
marcin [']
[edit]
 
 
 
owoc666
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2006, 15:18   

Może dynamiczne wyważanie..?
 
 
leon79 
Forumowicz

Auto: COLT 90'GLXi CARISMA 96'GLS
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 50
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 14-08-2006, 18:25   

Sprawdz też stan opon. Źle zużyte również mogą powodować podobne efekty + trzęsienie kierownicy powyżej pewnej prędkości. Jakiej? Zależy. Musisz sprawdzić sam.
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 15-08-2006, 21:02   

Jak juz piszecie o oponach to dodam ze po jakichś pęknięciach czy szybkim wjechaniu na krawężnik moga sie uszkodzić i pózniej efektem jest drżenie kierownicy, wiec jezeli to by było to tylko wymiana opon pomoże.Niestety.
_________________

 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-08-2006, 14:48   

:) witam ja mialem to samo w colcie , najpierw jeden z tloczkow sie przypiekl i nie odskakiwal (efektem bylo to ze po 1 miesiacu jezdzenia znosilo mnie na prawa strone przy hamowaniu i klocek oczywiscie do wywalenia ) ,,, a drgania przy hamowaniu , to nic innego jak wybite zawieszenie przednie (albo tarcze krzywe :wink: ale nie mozliwe bo jak maja sie skrzywic :?: ) jezeli jedziesz i ci stuka zawiecha na malutkich dziurkach , to pewnie to :)
 
 
pudel
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2006, 10:54   

Delikatnie odświerzę temat, bo mam podobny problem.
Przy hamowaniu drga mi kierwownica.
Wymieniłem tarcze hamulcowe i klocki na nowe, łączniki stabilizatora, a wczoraj końcówki drążków kierowniczych. Oczywiści nie pomogło (tylko już się mniej tłucze zawieszenie)
Co mam teraz zrobić? Mechanik rozkałada ręce, sprawdzał mi zawieszenie, mówi że nie ma już luzów...
Zauważyłem jeszcze jedną prawidłowość, że drgania nasilaja się po rozgrzaniu hamulców, ale czy to możliwe że tarcze za 800zł zniszczyłem po pierwszym delikatnym hamowaniu :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.