Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Olej w silniku
Autor Wiadomość
krzychk2 
Nowy Forumowicz

Auto: MItsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-06-2009, 21:36   [3.2 DID] Olej w silniku

Hej.
Mam pytanie.
Jakie są normy wypalania oleju dla diesla 3.2 Autko ma przejechane 98 tyś. Olej w silniku zmieniałem przy 93tyś. No i niestety ubyło ok. 1l. Trochę zaczynam się martwić, chociaż jak czytam na sieci, to 0.3l / 1000km to jest jeszcze norma przy dieslach.
_________________
Pozdrawiam
KrzychK2
 
 
 
eys28 
Forumowicz

Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 100
Skąd: gdynia
Wysłany: 24-06-2009, 21:46   

a u mnie ubywa litr na 10 tys km. :lol:
 
 
krzychk2 
Nowy Forumowicz

Auto: MItsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-06-2009, 22:19   

No właśnie jak napisałem ten temat i podjechałem na stację zrobić uzupełnienie, to okazało się że nie 1 litr tylko 0.5 litra, po przejechaniu 5 tysięcy kilometrów. Tyle dolałem do silnika i stan wrócił do poziomu zmiany.

W sumie trochę się zdziwiłem bo autko ani nie kopci (no chyba ze tam na prawdę mocno przyduszę, ale to jak każdy diesel, wtedy rzygnie czarnym z rury), tej zimy na mrozach (ok -15 przez 2 dni) paliło bez zająknięcia z pierwszego kopa (nie trzeba było kilka razy grzać świecami żarowymi), niebieskiego dymu nie ma po starcie i idzie jak wściekłe.

Dlatego troszkę się zdziwiłem jak zobaczyłem brak na bagnecie. Stąd też i mój post.

Aha no i rzecz jasna - mierzyłem poziom na odstanym samochodzie, a nie zaraz po jeździe :)
_________________
Pozdrawiam
KrzychK2
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-06-2009, 23:03   

Mamy takie pajero na warsztacie, które bierze 1l oleju na 100 km.
Nie kopci, nie ma wycieków. Okazało się, ze przyczyną są pęknięte pierścienie zgarniające na dwóch tłokach.
Moze być tak w twoim przypadku, że masz jakiś wyciek podczas jazdy, albo źle sprawdziłeś stan (zawsze sprawdzaj w tym samym miejscu parkowania).
Silnik 3,2 DiD w zasadzie od zmiany do zmiany nie powinno ubyć więcej jak 0,5 litra.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
krzychk2 
Nowy Forumowicz

Auto: MItsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2009, 07:59   

Mierzyłem w tym samym miejscu więc na 100% jestem pewien iż ubyło..

Ech.

Domyślam się iż koszty naprawy do niskich nie należą. Jeżeli to nie uszczelniacz to trzeba rozebrać cały silnik.
_________________
Pozdrawiam
KrzychK2
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.