Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Nie chce zapalić
Autor Wiadomość
rudi59 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 33
Skąd: Zamosc
Wysłany: 10-06-2009, 08:09   [E33A 2.0] Nie chce zapalić

Witam wszystkich!

Swojego galancika mam już od paru miesięcy i problemów z nim nie było, do wczoraj! W trasie na Warszawę zatrzymałem się na parkingu, po chwili kiedy chciałem zapalić samochód, rozrusznik chodził ale nie było odzewu silnika. Pomyślałem sobie, że pewnie pompka paliwa i zacholowałem go do mechanika. I tu ku mojemu zdziwieniu ten powiedział mi, że iskra jest, pompka paliwa działa, tylko coś jej odłącza zasilanie. Dodam jeszcze, że na gazie zapala na sekundę i od razu gaśnie. Macie pojęcie co to może być? Check Engine świeci się cały czas. Mechanicy się poddali bez walki! :evil:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-06-2009, 08:23   

padl komputer wtrysku - dopoki nie jest spalony procesor, to jest naprawialny
troche wiecej na mojej stronie WWW
 
 
rudi59 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 33
Skąd: Zamosc
Wysłany: 12-06-2009, 19:36   

Mechanik stwierdził awarię komputera wtrysku. Cena 500zł! Zasugerowałem mu "delikatnie" wymianę samych kondensatorów, powiedział że to ceny nie zmienia :D Krzyzak co ty na to? Bo chyba kupię używany na allegro za 100zł i zawiozę mu żeby tylko wstawił.
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 12-06-2009, 19:47   

rudi59 napisał/a:
Cena 500zł!


FACHURA pełną gębą !


zanies do dobrego serwisu elektronicznego i CI zrobia, ew. kontakt z Bartkiem
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
rudi59 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 33
Skąd: Zamosc
Wysłany: 12-06-2009, 19:56   

PAVEU a mógłbyś mi dać jakieś namiary do Bartka? Bo niestety jestem tu nowy i go jeszcze nie poznałem:)

PS. I jeszcze pytanko: jakie rodzaje silników były w Galancie do 92r. 2.0? Czy ECU będzie pasowało do 8V z 16V? Jak odróżnić 8V od 16V? Wiem tylko, że ma około 115KM :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-06-2009, 21:05   

ECU musi byc dokladnie od tego modelu - ew. modele 1.8 i 2.0 8 zaworowe pozwalaja odpalic silnik, ale jazda jest niespecjalnie mozliwa
model 16v ma zupelnie gdzie indziej mase, sonde lambda i kilka innych spraw
takze szukaj dokladnie od tego modelu (po numerze MDxxxxxx z obudowy) albo wymien te kondensatory - instrukcja na mojej WWW

a Bartek - coz - nick Bartek w tego forum
 
 
rudi59 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 33
Skąd: Zamosc
Wysłany: 13-06-2009, 11:16   

MD161184 E2T11474 - To jest mój

MD166252 E2T37277 - To jest ten, który chciałem kupić. Mam rozumieć, że na pewno nie będzie pasował i muszę znaleźć identyczny jak mój?

[ Dodano: 13-06-2009, 11:35 ]
Może ktoś posiada taki i jest z okolic Warszawy lub Lublina? Samochód stoi w Garwolinie :D
 
 
BigTomala 
Mitsumaniak
MOD Black Dragon


Auto: GALANT Sport Edition EA5A V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 309
Skąd: GDAŃSK/Pruszcz Gd
Wysłany: 13-06-2009, 11:41   

EDIT
_________________
To, że akurat milczę nie oznacza, że nie mam nic do powiedzenia... Kiedy rozum śpi budzą się upiory...
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 10-01-2010, 23:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-06-2009, 19:06   

rudi59 napisał/a:
Mam rozumieć, że na pewno nie będzie pasował i muszę znaleźć identyczny jak mój?

dokladnie
 
 
rudi59 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 33
Skąd: Zamosc
Wysłany: 16-06-2009, 12:19   

Znalazłem z takimi samymi numerami jak mój za 200zł. Jutro będzie u mnie, także w tym tygodniu dam wam znać czy to auto ożyło :D

PS. Co sądzicie o cenie? :lol:

[ Dodano: 18-06-2009, 21:36 ]
A więc autko ożyło :D Sprawdzałem stare ECU i wygląda identycznie jak to działające, nie ma żadnych wycieków z tranzystorów, nie są napuchnięte. Jak sądzicie da się jeszcze ożywić to stare? A i po założeniu nowego ECU przy hamowaniu zapala się żółta kontrolka(ostatnia po prawej), wiecie od czego ona jest?
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 03-07-2009, 21:19   

niewiem napewno musiał bym sprawdzic w swoim ale jak przy hamowanieu vto chyba abs
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-07-2009, 23:49   

Płyn w zbiorniczku od spryskiwaczy reflektorów jeśli chodzi o tą zupełnie po prawej :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.