[E33A 2.0] Nie chce zapalić |
Autor |
Wiadomość |
rudi59
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: 10-06-2009, 08:09 [E33A 2.0] Nie chce zapalić
|
|
|
Witam wszystkich!
Swojego galancika mam już od paru miesięcy i problemów z nim nie było, do wczoraj! W trasie na Warszawę zatrzymałem się na parkingu, po chwili kiedy chciałem zapalić samochód, rozrusznik chodził ale nie było odzewu silnika. Pomyślałem sobie, że pewnie pompka paliwa i zacholowałem go do mechanika. I tu ku mojemu zdziwieniu ten powiedział mi, że iskra jest, pompka paliwa działa, tylko coś jej odłącza zasilanie. Dodam jeszcze, że na gazie zapala na sekundę i od razu gaśnie. Macie pojęcie co to może być? Check Engine świeci się cały czas. Mechanicy się poddali bez walki! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-06-2009, 08:23
|
|
|
padl komputer wtrysku - dopoki nie jest spalony procesor, to jest naprawialny
troche wiecej na mojej stronie WWW |
|
|
|
 |
rudi59
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: 12-06-2009, 19:36
|
|
|
Mechanik stwierdził awarię komputera wtrysku. Cena 500zł! Zasugerowałem mu "delikatnie" wymianę samych kondensatorów, powiedział że to ceny nie zmienia Krzyzak co ty na to? Bo chyba kupię używany na allegro za 100zł i zawiozę mu żeby tylko wstawił. |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 12-06-2009, 19:47
|
|
|
rudi59 napisał/a: | Cena 500zł! |
FACHURA pełną gębą !
zanies do dobrego serwisu elektronicznego i CI zrobia, ew. kontakt z Bartkiem |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
rudi59
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: 12-06-2009, 19:56
|
|
|
PAVEU a mógłbyś mi dać jakieś namiary do Bartka? Bo niestety jestem tu nowy i go jeszcze nie poznałem:)
PS. I jeszcze pytanko: jakie rodzaje silników były w Galancie do 92r. 2.0? Czy ECU będzie pasowało do 8V z 16V? Jak odróżnić 8V od 16V? Wiem tylko, że ma około 115KM |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-06-2009, 21:05
|
|
|
ECU musi byc dokladnie od tego modelu - ew. modele 1.8 i 2.0 8 zaworowe pozwalaja odpalic silnik, ale jazda jest niespecjalnie mozliwa
model 16v ma zupelnie gdzie indziej mase, sonde lambda i kilka innych spraw
takze szukaj dokladnie od tego modelu (po numerze MDxxxxxx z obudowy) albo wymien te kondensatory - instrukcja na mojej WWW
a Bartek - coz - nick Bartek w tego forum |
|
|
|
 |
rudi59
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: 13-06-2009, 11:16
|
|
|
MD161184 E2T11474 - To jest mój
MD166252 E2T37277 - To jest ten, który chciałem kupić. Mam rozumieć, że na pewno nie będzie pasował i muszę znaleźć identyczny jak mój?
[ Dodano: 13-06-2009, 11:35 ]
Może ktoś posiada taki i jest z okolic Warszawy lub Lublina? Samochód stoi w Garwolinie |
|
|
|
 |
BigTomala
Mitsumaniak MOD Black Dragon

Auto: GALANT Sport Edition EA5A V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 01 Cze 2006 Posty: 309 Skąd: GDAŃSK/Pruszcz Gd
|
Wysłany: 13-06-2009, 11:41
|
|
|
EDIT |
_________________ To, że akurat milczę nie oznacza, że nie mam nic do powiedzenia... Kiedy rozum śpi budzą się upiory...
 |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 10-01-2010, 23:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-06-2009, 19:06
|
|
|
rudi59 napisał/a: | Mam rozumieć, że na pewno nie będzie pasował i muszę znaleźć identyczny jak mój? |
dokladnie |
|
|
|
 |
rudi59
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: 16-06-2009, 12:19
|
|
|
Znalazłem z takimi samymi numerami jak mój za 200zł. Jutro będzie u mnie, także w tym tygodniu dam wam znać czy to auto ożyło
PS. Co sądzicie o cenie?
[ Dodano: 18-06-2009, 21:36 ]
A więc autko ożyło Sprawdzałem stare ECU i wygląda identycznie jak to działające, nie ma żadnych wycieków z tranzystorów, nie są napuchnięte. Jak sądzicie da się jeszcze ożywić to stare? A i po założeniu nowego ECU przy hamowaniu zapala się żółta kontrolka(ostatnia po prawej), wiecie od czego ona jest? |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-07-2009, 23:49
|
|
|
Płyn w zbiorniczku od spryskiwaczy reflektorów jeśli chodzi o tą zupełnie po prawej |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|