 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1.8 MPI] Piszczenie przy ruszaniu. |
Autor |
Wiadomość |
Hudini
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 77 Skąd: Kościelisko
|
Wysłany: 24-07-2009, 08:51 [1.8 MPI] Piszczenie przy ruszaniu.
|
|
|
Mam problem, przy ruszaniu na jedynce, czasem dalej na dwójce na niskich obrotach piszczy coś z przodu jak by guma o gumę tarła, tylko tak przeciągle jak by ptak kwilił.
Jak się skręci kierownice to nie.
Tylko jak się puści sprzęgło.
Na wstecznym też.
Pod górkę bardziej.
Jak się zaciągnie ręczny i puszcza sprzęgło też nie.
Czasem tego nie słychać.
To nie gumy na wahaczach bo jak auto stoji to nic nie słychać.
Byłem w dwóch warsztatach i nie wiedzieli co to.
Ktoś się z tym spotkał może albo wie co to?
Pozdrawiam! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2009, 10:15
|
|
|
Przedziwne, trzeba by załączyć plik audio.
Ale jeśli to nie pasek rozrządu czy podpieczone hamulce to obawiam się że trudno to zdiagnozować, trzeba by zlokalizować dokładnie z jakiego punktu pochodzi dźwięk. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-07-2009, 08:45
|
|
|
Naciągnij pasek napędzający alternator. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2009, 21:37
|
|
|
Jest to wysoce prawdopodobne - ja podciągam pasek raz na dwa tygodnie jak mi przy odpalaniu podpiszczy - weź klucz 14 spróbuj.
1. Wpierwej odkręć obudowę wlotu powietrza
2. Zluzuj śrubę A odwrotnie do kierunku wskazówek zegara ( klucz 14)
3. Napieraj na śrubę B do góry w kierunku kierownicy tym samym kluczem - uwaga - dostęp utrudniony więc musisz to robić małymi skokami. Sprawdź naciąg paska.
4. Dokręć powrotnie śrubę mocującą A zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara w prawo i zamontuj obudowę wlotu powietrza.
Mam nadzieję że 1.8 MPI wygląda analogowo, przeglądając manual jestem pełen wiary. |
|
|
|
 |
Hudini
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 77 Skąd: Kościelisko
|
Wysłany: 27-07-2009, 09:10
|
|
|
Ogromnie to ciekawe ale to piszczał krzyżak!
Nie znam się jak to wygląda, ale w warsztacie kolesie podnieśli auto i jak jechało to nie piszczało, jak trzymało się lekko hamulec i gaz to piszczało, stwierdzili że wymienią krzyżak i będzie oki, i rzeczywiście jest ok.
Dzięki za rady i zainteresowanie!
Pozdrawiam! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2009, 09:41
|
|
|
Ciekawostka!
Najważniejsze że problem rozwiązany brachu, miłego i bezpiecznego dalszego bezproblemowego użytkowania Hudini |
|
|
|
 |
|
|