Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 MPI] Piszczenie przy ruszaniu.
Autor Wiadomość
Hudini 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 77
Skąd: Kościelisko
Wysłany: 24-07-2009, 08:51   [1.8 MPI] Piszczenie przy ruszaniu.

Mam problem, przy ruszaniu na jedynce, czasem dalej na dwójce na niskich obrotach piszczy coś z przodu jak by guma o gumę tarła, tylko tak przeciągle jak by ptak kwilił.
Jak się skręci kierownice to nie.
Tylko jak się puści sprzęgło.
Na wstecznym też.
Pod górkę bardziej.
Jak się zaciągnie ręczny i puszcza sprzęgło też nie.
Czasem tego nie słychać.
To nie gumy na wahaczach bo jak auto stoji to nic nie słychać.
Byłem w dwóch warsztatach i nie wiedzieli co to.

Ktoś się z tym spotkał może albo wie co to?

Pozdrawiam!
_________________

 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2009, 10:15   

Przedziwne, trzeba by załączyć plik audio.

Ale jeśli to nie pasek rozrządu czy podpieczone hamulce to obawiam się że trudno to zdiagnozować, trzeba by zlokalizować dokładnie z jakiego punktu pochodzi dźwięk.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-07-2009, 08:45   

Naciągnij pasek napędzający alternator.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2009, 21:37   

Jest to wysoce prawdopodobne - ja podciągam pasek raz na dwa tygodnie jak mi przy odpalaniu podpiszczy - weź klucz 14 spróbuj.



1. Wpierwej odkręć obudowę wlotu powietrza
2. Zluzuj śrubę A odwrotnie do kierunku wskazówek zegara ( klucz 14)
3. Napieraj na śrubę B do góry w kierunku kierownicy tym samym kluczem - uwaga - dostęp utrudniony więc musisz to robić małymi skokami. Sprawdź naciąg paska.
4. Dokręć powrotnie śrubę mocującą A zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara w prawo i zamontuj obudowę wlotu powietrza.

Mam nadzieję że 1.8 MPI wygląda analogowo, przeglądając manual jestem pełen wiary.
 
 
Hudini 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 77
Skąd: Kościelisko
Wysłany: 27-07-2009, 09:10   

Ogromnie to ciekawe ale to piszczał krzyżak!
Nie znam się jak to wygląda, ale w warsztacie kolesie podnieśli auto i jak jechało to nie piszczało, jak trzymało się lekko hamulec i gaz to piszczało, stwierdzili że wymienią krzyżak i będzie oki, i rzeczywiście jest ok.

Dzięki za rady i zainteresowanie!

Pozdrawiam!
_________________

 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2009, 09:41   

Ciekawostka!

Najważniejsze że problem rozwiązany brachu, miłego i bezpiecznego dalszego bezproblemowego użytkowania Hudini
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.