 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[L200 2006>] Samochodzik krzywo stoi |
Autor |
Wiadomość |
Lukas82
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2007r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 02-08-2012, 19:12 [L200 2006>] Samochodzik krzywo stoi
|
|
|
Witam wszystkich.
Jestem szczęśliwym posiadaczem L200 z 2007r. w wersji DoubleCab z przebiegiem 125tyś km. Jakieś 2 tygodnie temu zauważyłem że moje autko jest przechylone na lewą stronę. Na początku myślałem że po prostu podłoże na którym postawiłem pojazd jest nierówne, ale po przestawieniu go na równy asfalt faktycznie gołym okiem (i ubranym też) widać że różnica pomiędzy stroną prawą a lewą jest znaczna. Złapałem więc miarę i wziąłem się do roboty - mierzyłem od krawędzi błotnika do środka koła ... różnica na przedniej osi to około 2,5cm (PP: 58cm, LP: 55,5cm). Tył to wyżej podniesiona prawa strona (po przekątnej niskiej lewej przedniej) - różnica pomiędzy LT a PT to o około 1cm PT wyższy. Co może być powodem takiej różnicy? Nadmienię, że wymieniałem resory z tyłu, ale zarówno przed jak i po wymianie sytuacja jest taka sama.
Kolejną nieprzyjemną rzeczą z jaką się spotkałem w autku to fabryczny BOX. Otóż zdarzyło mi się, że podczas jazdy zgasł mi silniczek i zaświeciła się kontrolka "Check Engine". Motor udało się uruchomić od razu, natomiast kontrolka nie zgasła. Podskoczyłem do kolegi który usunął mi błąd przy pomocy kompa. Sytuacja się powtórzyła kilka dni później ... znowu do kolegi - podpięcie pod kompa, zrobienie logów i okazało się, że są spore wahania ciśnienia na listwie (norma 30, a waha się od 26 do 33). Z ciekawości odpięliśmy BOXa Rallisportu i problem zniknął jak ręką odjął ... już 3ci miesiąc jeżdżę na "serii" i nie mam problemów z silnikiem. Co proponujecie? Szukać speca który poradzi sobie z BOXem czy jechać na program do jakiegoś zakładu?
Pozdrawiał, Łukasz.
EDIT:
zbyszekm2: faktycznie - już znalazłem - poproszę modów o usunięcie tematu
http://forum.mitsumaniaki...krzywo&start=45 |
Ostatnio zmieniony przez Lukas82 03-08-2012, 01:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-08-2012, 23:00
|
|
|
Wszystkie krzywo stoja, bylo opisane na forum. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
romero
Mitsumaniak

Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 629 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 03-08-2012, 18:57
|
|
|
Lukas82 napisał/a: | już 3ci miesiąc jeżdżę na "serii" |
A tak bardzo potrzebujesz tego boxa.Czy to jest wyścigówka.Poczytaj forum-pęknięte głowice i inne problemy.A że krzywo stoi ? Mojej żonie to nie przeszkadza wręcz przeciwnie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Blome
Forumowicz
Auto: Mitsubishi l200 136km 2008 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 47 Skąd: Warszawa,Skierniewice
|
Wysłany: 15-08-2012, 09:49
|
|
|
proponuje zrobic nowa mape .... a co do tego to napisz na priv do arapaho on wszystko powie za i prze.... |
|
|
|
 |
|
|