| [E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY! | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | dzinksior   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant 2.0 8v
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Wrz 2009
 Posty: 8
 Skąd: Pomorski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 10:29   [E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY! |   
 |  
               | 
 |  
               | WITAM NABYŁEM GALANTA DROGĄ KOMPROMISÓW CENA DO WYGODY ITP SPALANIE MAM 2.0 8V 108KM NIE MIAŁEM DO NIEGO ŻADNYCH UWAG, AŻ PEWNEGO DNIA WRÓCIŁEM Z TRASY I AUTKO ZAGOTOWAŁO SIE POD MOIM DOMEM, W CHŁODNICY BYŁO PEŁNO MUSZTARDY CZYLI USZCZELKA POD GŁOWICĄ.
 AUTO POSZŁO DO MECHANIKA (WCZESNIEJ ROBIONY WYWIAD KTO JEST NAJLEPSZYM MAGIKIEM W GAZOWNI) MAGIK OZNAJMIAL IZ NIE TAKIE AUTA CZAROWAL
 AUTO ODEBRAŁEM Z 4 DNIOWYM OPUZNIENIEM, PRZEJECHAŁEM 15 KM I SIĘ ZAGOTOWAŁO... ZWALIŁEM CHŁODNICE I CZYŚCIŁEM ZE SZLAMU. BYŁO OK. RANO POJECHAŁEM W TRASĘ 130KM I TEMP. BYŁA PONAD NORMĘ I TAK (CHODŹ TERMOSTAT WYRZUCIŁEM)
 W DRODZE POWROTNEJ SIE ZAGOTOWAŁ, ZWALIŁEM CHŁODNICE PRZECZYSCIŁEM ZNOWU I JAKOS DOJECHAŁEM, ZAPOMNIAŁEM DODAĆ ZE AUTO GASŁO, ŹLE ODPALAŁO (PEWNIE ZAPŁON)I TAK ZOSTAWIŁEM AUTO DO REKLAMACJI, MAGIK ZWALIŁ GEŁOWICE ZPLANOWAŁ 2GI RAZ, DALEJ DO SILNIKA DOSTAWAŁA SIE WODA, ZAŁATWIŁEM MU NOWĄ GŁOWICE.
 WYMIENIŁ PO 2 TYGODNIACH!!!
 I TERAZ AUTO WOGÓLE NIE ODPALA, NIE WIEM PŁACZE ROZKŁADAM RĘCE CISNE GO... I AUTO DALEJ STOI, MAGIK TWIERDZI ZE WSZYSTKO JEST DOBRZE ROZRZĄD USTAWIONY POPRAWNIE, ISKRA JEST, PALIWO PODAJE, KABLE ZMIENIONE, SWIECE TEZ
 I AUTO WOGÓLE SIE NIE ODZYWA ANI NA HOL, ANI NA ROZRUSZNIK
 POTRZEBUJE POMOCY NIE WIEM SAM, KOMPUTER? CZY CO BO WYSIADAM?
 JESTEM Z POD OKOLIC GDAŃSKA... ZAPŁACĘ TYLKO NIECH MI GO KTOŚ SZYBKO ZROBI/POMOZE BO JUŻ PSYCHICZNIE NIE WYTRZYMAM I ZASILE GRONO POLSKICH DRUK KOLEJNYM GOLFEM BO NIE MAM SIŁ...
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Owczar 28-09-2009, 15:35, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | docencik87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 30 Wrz 2007
 Posty: 887
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 11:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po pierwsze primo nie krzycz!!  (nie pisz z CAPS LOCK'iem) Po drugie jeśli szukasz kogoś kto dobrze zna się na tych galantach to odezwij się do Krzyżaka. On zna się na rzeczy.
 |  
				| _________________ Witaj Gość!!
 1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik
  ) 2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
 2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
 
  Staram się pisać poprawnie po polsku. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dzinksior   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant 2.0 8v
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Wrz 2009
 Posty: 8
 Skąd: Pomorski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 13:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok przepraszam nie krzycze   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Vlad [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 14:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | moze złą głowice wymieniles na rownie zła. Sprawdź czy po kreceniu znow swiece nie sa mokre od wody. Jak bedzie cisnienie paliwo i iskra we wlasciwym momencie musi zapalic. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dzinksior   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant 2.0 8v
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Wrz 2009
 Posty: 8
 Skąd: Pomorski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 14:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | glowica jest dobra sprawdzana cisnieniowo, rozrzad ustawiali przy mnie wedlug autodaty cisnienie mam 9,5 9,5 9,5 10 także robocze
 prosiłbym o jakieś pomysły jeszcze
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | siudii   Mitsumaniak
 01221/KMM
 
  
 Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Mar 2008
 Posty: 244
 Skąd: RadoMM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 14:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może zapłon? Może mechanik ustawił zamiast na 4 to na 1 gar i silnik się nie odzywa. Kiedyś już to przerabiałem. |  
				| _________________ Mój Galant
 Moja strona o Galancie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Vlad [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 15:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | te 9,5 to troche mało a  i co komnkretnie sprawzali cisnieniowo, plaszcz wodny? Glowica peka pomiedzy zaworami i pomiedzy zaworem a otwoem swiecy przez co przy ssaniu tłoka sika na elektrody swiec. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dzinksior   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant 2.0 8v
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Wrz 2009
 Posty: 8
 Skąd: Pomorski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 18:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | poprzednia byla peknieta pomiedzy zaworem a otworem swiecy zaplonu nie ustawiali, bo jest sterowany elektronicznie hmmm (tak mi mówili)
 skoro ,,siudi'' mówisz ze ma na 4ty gar to rozumiem ze kable pozamieniać ???
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | siudii   Mitsumaniak
 01221/KMM
 
  
 Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Mar 2008
 Posty: 244
 Skąd: RadoMM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 18:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie pamiętam dokładnie ale ustawialiśmy na 1 gar i nic nie łapał, więc z powodu braku pomysłów spróbowaliśmy na 4 i odpalił. Przewody miałem jeszcze fabryczne i plombę na śrubce od regulacji zapłonu, więc raczej nic nie pozamieniane. Poszukaj w manualu tam powinno być wszystko opisane. |  
				| _________________ Mój Galant
 Moja strona o Galancie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dzinksior   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant 2.0 8v
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Wrz 2009
 Posty: 8
 Skąd: Pomorski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 21:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok jutro pojade do niego i zobacze sprawdze czy ma ok |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | deejay   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Rav4 Hybrid
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 155 razy
 Dołączył: 26 Wrz 2006
 Posty: 6104
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 22:25 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dzinksior napisał/a: |  	  | zaplonu nie ustawiali, bo jest sterowany elektronicznie hmmm (tak mi mówili) | 
 
 bzdura
  zapłon klasyczny na aparacie ze regulacja kota wyprzedzenia  fabrycznie 5 stopni +,- 2 stopnie , niech sprawdzą jeszcze raz , bo bardzo łatwo sie pomylic  wystarczy jeden ząb na wałku od aparatu i nie odpali   
 Ps: kompresja na granicy normy ponizej 8 bar to dla tego motoru to juz koniec , norma to ok 13 bar
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dzinksior   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant 2.0 8v
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Wrz 2009
 Posty: 8
 Skąd: Pomorski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 22:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | to rozumiem deejay kwestia ustawienia zapłonu??? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | deejay   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Rav4 Hybrid
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 155 razy
 Dołączył: 26 Wrz 2006
 Posty: 6104
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 23:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | najpierw od tego , ale sprawdz  takie rzeczy jak  np . czy iskra jest ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dzinksior   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant 2.0 8v
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Wrz 2009
 Posty: 8
 Skąd: Pomorski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2009, 23:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | pisalem wyzej ze iskra jest,  paliwo podaje... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-09-2009, 07:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | 9,5 to prawie zgon silnika... zaplon mechaniczny, ustawiany na aparacie na 10 (!!!!) a nie 5 stopni
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |