Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4G92 + GT (Chojnacki)
Autor Wiadomość
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 10-04-2009, 18:42   4G92 + GT (Chojnacki)

Tak sobie mysle czy bylby sens w przyszlosci zrobienia wersji GT u Pana Chojnackiego. GT legitymuje sie wzrostem o 12% wiekszym momentem i moc. Mniej wiecej powinno wyjsc finalnie 100 koni i 150 niutonometrow. Moze wowczas colcik zszedlby ponizej 10 sekund do 100km/h. :)
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-04-2009, 18:45   

Zawsze jest sens probowac. Szczegolami tuningu, ich kosztem, a takze efektami pochwal sie na Forum.
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-04-2009, 22:46   

pytanie jaka cena...
też powiększa moc kompresor, czy turbo , zmiana filtrów, kata, tłumika
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-04-2009, 23:31   

Misiek :) napisał/a:
pytanie jaka cena...

okolo 3tys. Pisze okolo ,poniewaz z reguly "cos wypadnie".
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 11-04-2009, 00:04   

jak bylem na etapie "przemyslen" modow do 1.6 chojnacki zaspiewal mi dokladnie 2400 za modyfikacje GT z wymiana wszytkich uszczelek na oryginalne mitsubishi (oczywiscie sama gora) silnik 4g92 ale ca0 czyli o 180 stopni odwrocony i te 113km w serii :) ale nie byl tak optymistyczny zeby dac mi gwarancje 10% wzrostu:) bo stwierdzil ze 1.6 z 113km jest juz dosc dobrze zrobione......

Tuning silnikow wolnossacych jest kosztowny i malo wydajny... przykre ale prawdziwe.
Jesli masz 3000 na modyfikacje GT dozbieraj jeszcze i zaloz soft-turbo (kompressor bylby fajniejszy ale drogie sa ;( )
soft turbo pozwoli ci osiagnac spokojnie moc 130-140 koni z 1.6
Jesli juz bawic sie w mody bez dmuchania trzeba zrobic nie tylko glowice ale i dolot i wdech jak juz pwiekszy sie kanaly dobrze jest dac walki ktore to wykorzystaja i ecu ktore poradzi sobie ze zmianami.... Wykonalne ale drogie i duza ingerencja w silnik
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-04-2009, 00:09   

czarnuch23 napisał/a:

Jesli masz 3000 na modyfikacje GT dozbieraj jeszcze i zaloz soft-turbo

a jak zalezy Ci "tylko" na 100KM, to szukaj silnika po lifcie. Masz 103KM. W serii...
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-04-2009, 10:41   

jak masz 3000 na wydanie to swój stary silnik sprzedasz, założysz poliftowy i zostanie na fajne opony dla przyczepności:)
jak taka cena to ja bym też myślał o turbo, ewentualnie jedno i drugie (turbo i inny silnik), i wtedy będziesz naprawde zadowolony
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14-04-2009, 21:52   

Jesli chodzi o silnik po lifcie to sie nie oplaca swap ktory da teoretycznie 13 koni wiecej no i musialbym zostawic skrzynie od 90 konnego poniewac ta od 103 ma dluzszy drugi bieg stad te same czasy od 0-100km/h. Myslalem o 4g93 bo czytalem, ze pasuje 100% plug&play. Ale znalezc silnik taki pozniej kupic nie odpalajac go to tez loteria.

Apropo soft-turbo.
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...tem370183041044 i cena ladna choc chyba niekompletny kit. Pytanie czy mozna ustawic cisnienie doladowania na tylko np. 0.35 bara. Tak zeby dmuchnac 90 koni na 120 i 170Nm np. :)
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 15-04-2009, 11:29   

Silnik 4G93 z Carismy pasuje, byłem bliski swapowania, ale rozjechałem się na elektryce. Chciałbym, żeby wszystko działało (licznik, obrotomierz) prawidłowo i to mnie przerosło.
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 15-04-2009, 11:56   

RECHA, Te turbo kity to jest ogolnie shit. Przerabiane na kilku forach, łącznie z streetracingiem. Za 3 TYS to najlepiej swapa zrobić na gti albo silnik z carismy gdi. :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
zielas87 
Nowy Forumowicz
Rafał Zieliński

Auto: colt 97 1300
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 28
Skąd: Polska
Wysłany: 21-04-2009, 15:24   

rozmawiałem dopytywałem, cilnik z carismy GDI1.8 gorzej wstawic niż np 2.4 v6 z galanta, ja takie coś będę chciał wykonać pod koniec przyszłego roku wiec może uda mi sie tym pochwalic:) pozdrawiam aha koszt szacuje z wymiana ok 8000zl ale to zmienna wartość
_________________
Rafał Zieliński
 
 
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 02-06-2009, 22:08   

Wiec tak postawilem silnik seryjny 1.6, zalozylem wkladke filtra powietrza JR + katalizator sportowy 100 CPSI + koncowy tlumik Ulter Sport, auto zrobilo sie ciut mocniejsze.

Wykres z hamowni po zakupie auta.
http://img200.imageshack.us/i/dscn1071o.jpg/

Planuje poprawic dalej w nim glowice (o ile to mozliwe i jest z czego zabrac).
I na koniec chcialbym go zestroic ale tu zupelnie nie wiem co i jak... Zadowoli mnie efekt koncowy cos kolo 115 koni i 155Nm.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 03-06-2009, 18:28   

RECHA napisał/a:
auto zrobilo sie ciut mocniejsze.
a masz na to wykres??
 
 
 
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-06-2009, 17:28   

Nie nie mam, nastepny wykres bede mial po GT glowicy... a kiedy to nie wiem bo ide wakacje i moja sikorka chce troche polatac.
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2009, 19:58   

Zrób pomiar teraz i po modyfikacji.
Ale na hamownie jedź nie w to miejsce gdzie modyfikujesz samochód.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.