Jak poznać silnik |
Autor |
Wiadomość |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-07-2009, 21:42 Jak poznać silnik
|
|
|
A dokładniej jak poznać czy jest to 2.5 TDI z przed 10/1993 czy po 11/1993, bo wszędzie mam opisy że kupa części podobno się różni :/ (na silniku nie mogę znaleźć numeru, a w dowodzie mam wpisany jego brak) |
|
|
|
 |
griszaa
Forumowicz eLka '97 2.5 TD
Auto: l200 1997 2.5 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 66 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 12-07-2009, 07:49
|
|
|
w dowodzie brak numera silnika bo wg przepisów silnik jest częścią wymienną i nie jest juz wymagany numer silnika wpisywany do dowodu ... |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-07-2009, 14:21
|
|
|
W UK jak silnik ma numer, to jest on zawsze wpisany do dowodu - a tutaj ktoś w dowód wpisał zamiast silnika 2.5 silnik 2.8 a do tego nie dał numeru... (ja osiwieje z tym autem niedługo ) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-07-2009, 07:59
|
|
|
Zrób fotkę powiemy ci co to za silnik. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-07-2009, 10:43
|
|
|
tutaj jest sporo zdjęć - wszystko to moje autko
DO tego skrzynia i sprzęgło wyglądają jakoś inaczej niż w innych Pajerkach jakie widziałem - osłona sprzęgła jest kanciasta a skrzynia nie ma na dole odkręcanego dekla tylko jest jednym odlewem - ale nie wiem czy to cokolwiek zmienia (poza tym mało razy zaglądałem innym pajerką pod ogon ) Sprzęgło i kawałek skrzyni jest tutaj |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-07-2009, 12:42
|
|
|
jest to Silnik 2,5TD 4D56, skrzynia biegów produkowana w tej wersji 0d 89 roku.
A więc jak najbardziej wszystko oryginał |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-07-2009, 16:07
|
|
|
Dzięki, powiedz mi jeszcze w którym dziale mam szukać części do tego konkretnego silnika, z przed 10/1993r czy po 11/1993r? bo gady jedne nie piszą jaki model silnika, tylko lecą datami
Oraz (jeżeli to możliwe) jak poznać czy to jest silnik fabrycznie zapakowany, czy też była robiona wymiana, bo z trudem odcyfrowany (niekoniecznie dokładnie) oryginalny VIN zdaje się wskazywać na silnik 2.8 :/ |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-07-2009, 18:04
|
|
|
Nie możliwe, żeby był 2,8 Za dużo przeróbek musieli by zrobić. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-07-2009, 18:56
|
|
|
Zbyszku, to prawda juz jakis czas temu orzeklem, ze to 4D54 ale po karkolomnych probach odgadniecia numeru z ramy wychodzi, ze auto jezdzilo z 2.8. Moze zle odczytujemy vin ale sprawa wyglada dosc niezwykle. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|