Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
swap 1.8 gti do 1.5 mpi
Autor Wiadomość
voytekk1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pony GSI
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: Sosnowiec
  Wysłany: 13-07-2009, 23:45   swap 1.8 gti do 1.5 mpi

Witam, jestem posiadaczem Poniacza, 3d, silnik jak wyżej, 94 rok, ogólnie stan mega zajefajny, niecałe 100kkm przebiegu raczej nie kręconego, bardzo zadbany przezemnie, ogólnie malina. Interesuje mnie taka rzecz jak swap na silnik 1.8 z C50 GTI, jest taki ciekawy na allegro trup: http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9031605 , wiem że wygląda fatalnie ale mi by tylko przód z niego był potrzebny, a on wg opisu jest ok. Z tym silnikiem to by pewnie sete robił poniżej 8s :twisted: . Sam nie mam za bardzo możliwości tego robić, zapał i zdolności są, ale miejsca ani doświadczenia nie ma. Słyszałem że Misiek w Katowicach takiego czegoś się chyba podejmował i z jego opinii najlepiej na swapa do poniacza nadaje się 1.8 gti z CA0, jest tam 4G93, a w tym C50 jest 4G67. Jutro zadzwonię i się zapytam czy by się podjął i za ile. Co o tym myślicie? Jest sens? Pewnie dostane odpowiedź że nie, że lepiej od razu sobie gti kupić, no ale głównie mi chodzi o orginalność, o to że będę miał jednego z niewielu (jeśli nie jedynego) poniacza gti. Razem z silnikiem by przeszły półosie, skrzynia, sprzęgło i cały osprzęt. Cała komora silnika jest bardzo podobna do mojej. Pozdrawiam i zapraszam do rozmowy, póki co czysto hipotetycznej :p
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 15-07-2009, 21:47   

swapuj :lol:
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 21-07-2009, 08:48   

Tego z ogłoszenia już nie ma. Zaczyna nowe życie w colcie jednego z coltmaniakow ;] Ale pomysł bardzo pozytywny! Nie ma to jak zlać małolata w szajsownym golfie 3 :mrgreen:
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 22-07-2009, 09:40   

rus_one napisał/a:
Tego z ogłoszenia już nie ma. Zaczyna nowe życie w colcie jednego z coltmaniakow ;] Ale pomysł bardzo pozytywny! Nie ma to jak zlać małolata w szajsownym golfie 3 :mrgreen:


eee, co tak nisko poprzeczkę ustawiasz - lepiej zlej małolata w Golfie V 2.0 TDI :twisted:
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 23-07-2009, 20:20   

no to juz pierwsza klasa by było ;]
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
H.T.G
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2009, 21:18   

golfa V moglo by byc bardzo ciezko one po wirusie potrafia miec duzo a pozatym to disel wiec zapewne dostal by klapsa ... nie wazne. Moim skromnym zdaniem przekladanie gti do poniacza jest slaba opcja z powodu malej mocy ( to tylko 140 km) moglbys np przelozyc silnik z s-coupe turbo seria 118 km po czym zakladasz turbo gerrety T 25 dmuchasz bar i pieknie wyskakuje okolo 170-180 km i wowczas jest sens tej zabawy oczywiscie inwestujac okolo 1500 tys w tłoki dmuchasz 1,5 bara i lapiesz okolo 230 km i wowczas mozesz latac :D ... bo wlozysz gti fajnie bedziesz mial orginalne auto ale ono nadal bedzie mialo 140 km co tak naprwde jest dzis standartem ... przemysl to dobrze bo sie narobisz a pozniej bedzie slabo :) pozdrawiam
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-08-2009, 20:24   

H.T.G napisał/a:
okolo 230 km i wowczas mozesz latac

Taaa i wielkie problemy z trakcją :D .

Wpisz sobie w youtube Colt 4g63T...będziesz wiedział o co chodzi...
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
H.T.G
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2009, 11:08   

bez przesady zakladasz 195 r888 i po prolemie jak ktos nie umie wciskac gazu to i 1.3 bedzie sie slizgal
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 04-08-2009, 16:38   

140 km jest dziś standardem,standardem jest też 1300-1500 kg a pony nawet z 4-ema grubasami tyle ważyc nie będzie zresztą co tu pisać ty masz 100 km i fruwasz(wiem bo jechałem) To przy 140 aż strach mysleć.Pozdrawiam
 
 
 
voytekk1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pony GSI
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 18-08-2009, 12:28   

jakoś ogłoszenie cały czas jest na motoallegro, więc chyba jeszcze jest aktualne. 140KM to mało? Teraz przy 84 to większość aut i tak dostaje, oczywiście że zawsze znajdzie się większy kozak. Pony waży 935kg, a z większym silnikiem to na pewno by poniżej 1000kg się utrzymał. Swap na silnik turbo od s-coupe jest moim zdaniem nie opłacalny bo to jest zupełnie inny silnik, zupełnie inne ułożenie pod maską wszystkiego. Jak wypłata będzie to się zobaczy co będzie robione. Jak się orientowałem to inne zabiegi są nieopłacalne raczej (nitro, turbo, kompresor)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.