Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawór upustowy turbospreżarki.
Autor Wiadomość
mamba99 
Forumowicz


Auto: E57A 2.0 TDi 95r
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 65
Skąd: Milicz
Wysłany: 14-07-2009, 23:17   Zawór upustowy turbospreżarki.

Witam!

Ostatnio trochę poczytałem o całej specyfice działnia róznych turbospreżarek wraz z zaworami upustowymi "west gate", lub blow-off" jak kto woli.

W zwiazku z tym że mój Misiek 2.0 TD z mojego punktu widzenia nie miał takiego odejścia jak porównywalne TD postanowiłem podregulować wspomniany zawór.

Pytanie jakie chce zadań, to czy regulujac ten zawór odczuwalnie mogę uzyskać silniejsze dołądowanie turbosprężarki, czy jest to tylko moja chwilowa ułuda?

Po podkręceniu odniosłem wrażenie, ze przy zakresie obrotów 2 - 3,5 obr/min. auto pnie do przodu bardziej niozwcześniej), a za to ze 120 km/h jakby trochę słabiej przyśpiesza..
Ponadto słychać poracę turbo - nie jakieś gwizdy świsty itd itp, tylko dźwiek rozpędzania sie turbiny, i później przy zmainie biegów upus powietrza...

Generalnie podkręciłem ten zawór upustowy tak, że dźwigienka od niego jest bardizej wysynięta (jest baridzej naciagnięta), co znaczyłoby, że kanał dolotowy spalin do części gorącej turbosprężarki jest dłuzęj zamknięty i mnie j sieostatecznie otwiera, a za tem doładowanie trwa przy szersyzm zakresie obrotów bardziej efektywnie.

Czy jest osoba, która mogła by to zweryfikować i ogólnie wypowiedzieć się na temat regulacji tego zaworu i skutkó tego? :) :twisted: bądż powiedizeć, jak działą regulacja w drówga strone, czyli popuszczanie zaworu

pzdr:)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.